• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ЄЗС ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри рук медичного персоналу; Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри рук медичного персоналу; Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь приміщень)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і підготовленні безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, які надаються учасником, можуть бути викладені українською та/або російською мовами.

Завершена

505 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 525.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 12:54 - 18.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».

Номер: d03b254c6a9f4cc08dd6f94431766fd9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-006161-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Вимога:
Шановний Замовнику, ми категорично не згодні з відхиленням нашої найбільш економічно привабливої пропозиції. В протоколі відхилення причина відхилення виглядає непрофесійною: учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості. Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Крім того, Замовником у п.5 (Відхилення тендерних пропозицій) Розділу 5 Тендерної документації встановлено: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; Також у п.2 Розділу 5 Тендерної документації Замовником встановлено: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити таку пропозицію, якщо: учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості; обґрунтування так і не було надане учасником протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. На підставі інформації з Електронної системи закупівель, яка автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника, ТОВ «ІМЕД» 24 лютого 2021 11:00 надав обґрунтування аномально низької ціни, як того вимагала система до 25 лютого 2021 00:00. Тобто, ТОВ «ІМЕД» вчасно надав обґрунтування аномально низької ціни, тож такої підстави як зазначає Замовник у протоколі відхилення від 01.03.2021 року у зв’язку з тим, що учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості ні в Законі України «Про публічні закупівлі», а ні в Тендерній документації Замовника немає. Умовами тендерної документації не вказано про інформацію яку повинна містити Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, Замовник зазначив лише про обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Тобто, ті посилання Замовника у протоколі відхилення ТОВ «ІМЕД» за: «що учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості аномально низької ціни. Відсутні підтверджуючі документи багаторічного досвіду співпраці з виробником продукції та будь-які інші документи, які містять затверджений перелік цін виробника, за якими здійснюється продаж товару. Даний лист не надає можливості Замовнику здійснити належну об’єктивну оцінку аномально низької ціни та ставить під сумнів якість виконання умов договору. Також не може братися до уваги і таке обґрунтування аномально низької ціни як звільнення товару від оподаткування ПДВ. Адже всі учасники, які в межах даної закупівлі пропонували свої товари, ціну на товар визначалися без ПДВ. Оскільки це пільга по оподаткуванню, яка розповсюджується не на одного конкретного учасника, а на групу товарів.» умовами тендерної документації не були передбачені, а отже Замовник не може встановлювати надумані вимоги без внесення змін в тендерну документацію, оскільки відбувся аукціон. Тож, ТОВ «ІМЕД» діяв виключно у відповідності до вимог Тендерної документації Замовника й надав обґрунтування у довільній формі, як сам Замовник вимагав. Відхилення по абз.2 ч.14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» на яке посилається Замовник не передбачено умовами Тендерної документації Замовника, тож вкотре доводить Замовник той факт, що Замовник не діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» порушуючи принципи здійснення публічних закупівель. Тож, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» є необґрунтованим та незаконним, оскільки порушує Закон України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій та принципи публічних закупівель. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника та зговір замовника та саме учасника під якого й прописана закупівля. Підтвердженням цього і є відхилення нашої пропозиції на надуманих рішеннях тендерного комітету в особі голови тендерного комітету. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів. Нагадуємо, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення тендерного комітету (Протокол від 01.03.2021р.), відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника та є значно економічно вигідною за пропозиції інших учасників (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-03-006161-a), адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною. ТОВ «ІМЕД» надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону, а тому відхиляти тендерну пропозицію Замовник не мав права. Крім того, вимагаємо скасувати рішення про ФОП Сєра Катерина Юріївна, оскільки рішення є незаконним. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянувши скаргу №UA-2021-02-03-006161-a.b1, приходить до наступних висновків. 03.02.2021 р. тендерним комітетом КНП «ВОДКЛ ВОР» було оприлюднено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури відкритих торгів по закупівлі Код ЄЗС ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри рук медичного персоналу; Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки шкіри рук медичного персоналу; Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для швидкої дезінфекції поверхонь; Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь приміщень). Голова тендерного комітету повідомила, що найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону визнана тендерна пропозиція ТОВ "ІМЕД". Але найбільш економічно вигідна пропозиція, яка була найдешевшою в аукціоні, є аномально низькою. Визначення терміну «аномально низька ціна тендерної пропозиції» вказано в п.3 ч.1 ст.1 Закону і містить конкретні критерії цього терміну. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості (абз.2 ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») Замовник вважає, що ТОВ "ІМЕД" не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості аномально низької ціни. Відсутні підтверджуючі документи багаторічного досвіду співпраці з виробником продукції та будь-які інші документи, які містять затверджений перелік цін виробника, за якими здійснюється продаж товару. Даний лист не надає можливості Замовнику здійснити належну об’єктивну оцінку аномально низької ціни та ставить під сумнів якість виконання умов договору. Всі необхідні, на думку Замовника, підтверджуючі документи повинен надати учасник закупівлі разом з Обґрунтуванням АНЦ. Також не береться до уваги і таке обґрунтування аномально низької ціни як звільнення товару від оподаткування ПДВ. Адже всі учасники, які в межах даної закупівлі пропонували свої товари, ціну на товар визначалися без ПДВ. Оскільки це пільга по оподаткуванню, яка розповсюджується не на одного конкретного учасника, а на групу товарів. Зі скарги ТОВ "ІМЕД" випливає, що дії Замовника є необґрунтованим та незаконними, оскільки порушують Закон України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерних пропозицій та принципи публічних закупівель. Також скаржник у своїй скарзі звинувачує, що Замовника не хвилює економія бюджетних коштів. Скаржник вважає, що його пропозиція відповідає вимогам Замовника та є значно економічно вигідною за пропозиції інших учасників, так як повністю відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною. Вказані твердження скаржника є безпідставними Окремо варто звернути увагу скаржника на наступне. З метою проведення заходів з профілактики інфекцій та інфекційного контролю під час надання медичної допомоги пацієнту та невідкладних заходів щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які необхідні для забезпечення санітарно-епідеміологічного режиму в установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Розглянувши медико-технічні характеристики предмета закупівлі, наданого ТОВ "ІМЕД" в своїй тендерній пропозиції, Замовник звертає увагу на наступне. Засіб 1. Запропонований до закупівлі засіб дезінфікуючий «Госпісепт» 1,0 кг (виробництва ТОВ «Бланідас») не відповідає МТВ до предмету закупівлі Засіб дезінфекційний «Санітаб», зокрема, за показниками і характеристиками, які вказані у пунктах: №4, у запропонованому засобі відсутня можливість його застосування в концентраціях до 0,3% (за активним хлором), в т.ч. в режимі при туберкульозі, що ускладнює роботу персоналу при проведенні робіт з дезінфекції та проведенні лікувального процесу; №5 у запропонованому засобі відсутня можливість посилення мийних властивостей додаванням до розчинів миючих засобів, що ускладнює та може погіршувати якість проведення робіт з дезінфекції та очистки; №10 у запропонованому засобі відсутнє підтвердження туберкулоцидної дії засобу (туберкулоцидна дія повинна бути досліджена на тест-штамі Mycobacterim terrae); №11 у запропонованому засобі відсутні режими дезінфекції для дезінвазії, що унеможливлює застосування засобу для цих цілей; №16 у запропонованому засобі відсутня можливість експрес-контролю вмісту активного хлору в робочих розчинах засобу з використанням тест-смужок. Засіб № 2. Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Віпасепт (Vipasept)», 1000 мл не відповідає МТВдо предмету закупівлі - Дезінфекційний засіб «Неостерил» (блакитного кольору) 1 л з помпою за показниками і характеристиками, які вказані у пунктах: №1 у запропонованому засобі відсутня у складі комбінація основі 4-х активно діючих речовин: суміші етилового (не менше 63,0%) та ізопропилового (не більше 5,2%) спиртів, компонентів з пролонгованою антимікробною дією (бензалконію хлорид - 0,13%, полігексаметиленбігуанід гідрохлорид – 0,1%) (активно діючі речовини). № 2 у запропонованому засобі входить до складу молочна кислота, компонент, вказаний Замовником, як небажаний. Присутність молочної кислоти зміщує показники рН засобу в кислу сторону (в межах 2,5-3,5), що не відповідає вимогам ТД та методичним рекомендаціям ,що затверджені Наказом МОЗ № 798 ; №4 у запропонованому засобі відсутнє підтвердження туберкулоцидної дії засобу (туберкулоцидна дія повинна бути досліджена на тест-штамі Mycobacterim terrae); №8 у запропонованому засобі відсутні застереження стосовно вікових обмежень і протипоказань для застосування, що враховуючи профіль лікарні дуже важливо; №12 у запропонованому засобі не вказані режими профілактики туберкульозу та вірусних інфекцій (в т.ч. гепатитів і поліомієліту) при обробці рук; №13 запропонований засіб, згідно цінової пропозиції, пропонується в 1 л флаконах без помпи, що значно ускладнює, а в певних випадках унеможливлює, застосування засобу в закладі. Засіб № 3. Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Віпасепт (Vipasept)», 5000 мл не відповідає МТВ до предмету закупівлі - Дезінфекційний засіб «Неостерил» (блакитного кольору) 5 л за показниками і характеристиками, які вказані у пунктах : №1 у запропонованому засобі відсутня у складі комбінація основі 4-х активно діючих речовин: суміші етилового (не менше 63,0%) та ізопропилового (не більше 5,2%) спиртів, компонентів з пролонгованою антимікробною дією (бензалконію хлорид - 0,13%, полігексаметиленбігуанід гідрохлорид – 0,1%) (активно діючі речовини). № 2 у запропонованому засобі входить до складу молочна кислота, компонент, вказаний Замовником, як небажаний. Присутність молочної кислоти зміщує показники рН засобу в кислу сторону (в межах 2,5-3,5), що не відповідає вимогам ТД та методичним рекомендаціям ,що затверджені Наказом МОЗ № 798 ; №4 у запропонованому засобі відсутнє підтвердження туберкулоцидної дії засобу (туберкулоцидна дія повинна бути досліджена на тест-штамі Mycobacterim terrae); № 5 у запропонованому засобі відсутні застереження стосовно вікових обмежень і протипоказань для застосування, що враховуючи профіль лікарні дуже важливо; №12 у запропонованому засобі не вказані режими профілактики туберкульозу та вірусних інфекцій (в т.ч. гепатитів і поліомієліту) при обробці рук. Засіб № 4.Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Віпасепт (Vipasept)», 1000 мл не відповідає МТВдо предмету закупівлі - Дезінфекційний засіб «Неостерил» (безбарвний) флакон 1 л з розпилювачем за показниками і характеристиками, які вказані в пунктах: №1 у запропонованому засобі відсутня у складі комбінація основі 4-х активно діючих речовин: суміші етилового (не менше 63,0%) та ізопропилового (не більше 5,2%) спиртів, компонентів з пролонгованою антимікробною дією (бензалконію хлорид - 0,13%, полігексаметиленбігуанід гідрохлорид – 0,1%) (активно діючі речовини). № 2 у запропонованому засобі входить до складу молочна кислота, компонент, вказаний Замовником, як небажаний. Присутність молочної кислоти зміщує показники рН засобу в кислу сторону (в межах 2,5-3,5), що не відповідає вимогам ТД та методичним рекомендаціям ,що затверджені Наказом МОЗ № 798 ; №9 запропонований засіб, згідно цінової пропозиції, пропонується в 1 л флаконах без розпилювача, що значно ускладнює, а в певних випадках унеможливлює, застосування засобу в закладі. Засіб № 5. Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Віпасепт (Vipasept)», 5000 мл не відповідає МТВдо предмету закупівлі - Дезінфекційний засіб «Неостерил» (безбарвний) 5 л за показниками і характеристиками, які вказані у пунктах: №1 у запропонованому засобі відсутня у складі комбінація основі 4-х активно діючих речовин: суміші етилового (не менше 63,0%) та ізопропилового (не більше 5,2%) спиртів, компонентів з пролонгованою антимікробною дією (бензалконію хлорид - 0,13%, полігексаметиленбігуанід гідрохлорид – 0,1%) (активно діючі речовини). № 2 у запропонованому засобі входить до складу молочна кислота, компонент, вказаний Замовником, як небажаний. Присутність молочної кислоти зміщує показники рН засобу в кислу сторону (в межах 2,5-3,5), що не відповідає вимогам ТД та методичним рекомендаціям ,що затверджені Наказом МОЗ № 798; №3 у запропонованому засобі відсутнє підтвердження туберкулоцидної дії засобу (туберкулоцидна дія повинна бути досліджена на тест-штамі Mycobacterim terrae); № 6 у запропонованому засобі відсутні застереження стосовно вікових обмежень і протипоказань для застосування, що враховуючи профіль лікарні дуже важливо; №8 у запропонованому засобі не вказані режими профілактики туберкульозу та вірусних інфекцій (в т.ч. гепатитів і поліомієліту) при обробці рук. Засіб № 6. Запропонований до закупівлі дезінфекційний засіб «Бланідас Актив Ензим (Blanidas Active Enzyme)», 1000 мл не відповідає МТВ до предмету закупівлі - Дезінфекційний засіб «Дезекон ОМ» 1 л з дозатором за показниками і характеристиками, які вказані у пунктах: №1 у запропонованому засобі містяться компоненти з алергізуючою дією (ферменти ліпаза, амілаза та протеаза) що , враховуючи профіль закладу є небажаним; №9 у запропонованому засобі відсутні режими для шкаралупи харчових яєць №15 запропонований засіб, згідно цінової пропозиції, пропонується в 1 л флаконах без дозатора, що потребує додаткового придбання аксесуарів для дозування та правильного приготування робочих розчинів у закладі. Загалом, в підсумку можна відзначити, що Деззасоби, надані ТОВ «Імед» у межах закупівлі не є аналогом щодо предмета закупівлі Замовника і враховуючи специфіку лікарні є шкідливими. Тобто з викладеного вбачається, що скаржник ще й пропонує товар, який не відповідає вимогам Замовника. Отже, вказане свідчить про недоведеність скаржником ТОВ "ІМЕД" факту безпідставності прийнятого рішення . Враховуючи все вище викладене, недоведеність та безпідставність тверджень скаржника по скарзі № UA-2021-02-03-006161-a.b1, головою тендерного комітету запропоновано проголосувати про відхилення скарги.
Статус вимоги: Відхилено