• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 од., Subaru Legacy Outback (2006) 3 од., Mitsubishi L 200 (2013) 1 од., Mitsubishi L 200 (2008) 1 од., Toyota Rav 4 (2006) 1 од., Hyundai Accent (2013) 1 од., Hyundai IX35 (2014) 1 од., Renault Duster (2017) 1 од., Citroen C-Elysee (2018) 2 од, послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

589 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 899.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 12:18 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника № 140 від 16.03.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір

Номер: c7b79ecfcaa54e359696cb7305a6cd4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-002681-c.b3
Назва: СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника № 140 від 16.03.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
вих. № 6Т від 23.03.2021р. Голові постійно діючий адміністративній комісії Антимонопольного комітету України вул. митрополита Василя Липківського, № 45, м. Київ, Україна, 03035 суб’єкт оскарження Фізична особа – підприємець Мінін Олександр Олександрович вул. Белова, № 18, кв.33, м. Чернігів, Україна, 14032 телефон: (0462) 611 – 522 (063) 611 52 22 Моб.(073) 232 19 15 e-mail:minin.cars@gmail.com замовник, рішення та дії якого оскаржуються Служба автомобільних доріг у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 телефон: .(0462) 65-12-60, ф.(0462) 651-260 veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua Відомості про процедуру закупівлі: відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 од., Subaru Legacy Outback (2006) 3 од., Mitsubishi L 200 (2013) 1 од., Mitsubishi L 200 (2008) 1 од., Toyota Rav 4 (2006) 1 од., Hyundai Accent (2013) 1 од., Hyundai IX35 (2014) 1 од., Renault Duster (2017) 1 од., Citroen C-Elysee (2018) 2 од, послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів) .Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі ProZorro: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-03-002681-c ID 251dd3c84a4647588203bc9a6d5a67a8 СКАРГА щодо протоколу засідання тендерного комітету та рішення замовника № 140 від 16.03.2021 року, та повідомлення про намір укласти договір Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-02-03-002681-с У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ТОВ "ТЛА Чернігів" (ЄДРПОУ 39728309) з ціновою пропозицією 530 430,00 грн • ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з ціновою пропозицією 589 221,00 грн. Розкриття пропозиції учасників відбулося 15.03.2021 року. 16.03.2021 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника, у відповідності до протоколу № 140, згідно порядку денного якого - Замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ТОВ "ТЛА Чернігів" з ціновою пропозицією 530 430,00 грн. відповідає заявленим умовам закупівлі та вимогам тендерної документації, його визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "ТЛА Чернігів" Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТЛА Чернігів" опубліковане Замовником торгів 16.03.2021 року. Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, ст. 29, ст. 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА 1. Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника, Згідно розділу ІІІ п.4 п.п.4.1, визначено строк, протягом якого тендерні пропозиції Учасника є дійсними. Замовником встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасником ТОВ «ТЛА Чернігів» надано форму «тендерна пропозиція», абзацом 3 якого зазначено наступне, надалі за текстом… «Ми погоджуємось дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Враховуючи вимогу замовника на дійсність пропозиції учасника не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «ТЛА Чернігів» дотримуватися умов тендерної пропозиції у 90 днів - НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА. ПІДСТАВА 2. Згідно вимог розділу ІІІ ТД ч.1 п.1.5: "...Документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника щодо підписування договору за результатами закупівлі, згідно статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року: протокол рішення загальних зборів Учасників (для юридичної особи – товариства) про надання згоди на вчинення значного правочину або довідку про вартість чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства (або іншого обмеження розміру відсотків, встановлених статутом) відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності..." "...Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа..." Учасник ТОВ «ТЛА Чернігів» не надав в складі своєї пропозиції жодного з документів, які вимагаються п.1.5 ч 1 розділу ІІІ ТД: - ні протоколу рішення загальних зборів ТОВ «ТЛА Чернігів» про надання згоди директору ТОВ «ТЛА Чернігів» на вчинення значного правочину (підписання договору ) - ні довідку про вартість чистих активів ТОВ «ТЛА Чернігів» відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, якщо послуг, що є предметом такого правочину (договору із Замовником), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ «ТЛА Чернігів» - ні довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність перших двох документів. Виходячи з усіх вищенаведених підстав вважаю, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЛА Чернігів» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (п.2 ч.1 ст.31 ЗУ), та повинна бути відхилена. Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо - учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації Визнавши ТОВ «ТЛА Чернігів» переможцем, тендерний комітет замовника порушив вимоги п.2 ч.1ст.31 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них - об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника № 140 від 16.03.2021 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «ТЛА Чернігів» Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти скаргу до розгляду; - встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; - зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ТОВ «ТЛА Чернігів» . переможцем, та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЛА Чернігів»
Дата розгляду скарги: 05.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2021 19:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2021 17:00
Автор: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Мінін Олександр Олександрович +380931229006 minin.cars@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації та всупереч вимогам діючого законодавства України

Номер: 12ec3a93b8fe4b9ca35a0b499b64761b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-002681-c.a2
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації та всупереч вимогам діючого законодавства України
Скарга:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі по тексту - замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2021-02-03-002681-c Ознайомившись з тендерною документацією замовника, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які суперечать Законодавству про публічні закупівлі, а саме: 1. Згідно п.4 додатку 5 до тендерної документації Замовника: "... Учасник надає лист-підтвердження про надання Замовнику можливості візуальної перевірки (із складанням протоколу технічної комісії Замовника) відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та передбачених технічним завданням. Якщо за результатами візуальної перевірки технічною комісією Замовника буде встановлено невідповідність учасника процедури закупівлі установленим вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 2. Пункт 2 Додатку до Тендерної документації "Технічна специфікація" містить посилання на оформлення акту відповідності, а саме: "... Для уточнення потужностей СТО, повинна бути можливість перевірки обладнання з можливим оформленням акту відповідності вищезгаданим вимогам між Замовником та Виконавцем.." Вважаємо, що такі вимоги незаконні та такі, що прямо порушують норми Закона України «Про публічні закупівлі»: 1. Статтю 5, а саме принципи - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, - недискримінації учасників та рівного ставлення до них, - об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, - запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Пункт 8 ст. 12, яким визначено, що «подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель» 3. Статтю 16:: "... Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям. - наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору..." 4. Статтю 22, згідно абзаца першого ч. 3: "...Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені діючим законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації..." 5. Пункт 11 статті 26: «.Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником..." 6. Статтю 31, якою встановлено виключний перелік підстав, для відхилення пропозиції учасника, а саме: "1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився..." Вимоги Замовника, викладені ним у п. 4 Додатку 5 до Тендерної документації та п. 2 Технічної специфікації грубо порушують норми Закона України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення закупівель, можуть свідчити про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства, створення штучних переваг та умов для перемоги певного "бажаного" Учасника. Будь – які контакти Замовника (його технічної комісії) та учасника для його перевірки, та складений в наслідок цього контакту протокол або акт прямо порушують принципи здійснення публічних закупівель, норми Закона України "Про публічні закупівлі" та в його розумінні - не є складовою Пропозиції Учасника. Отже Протокол технічної комісії Замовника або акт, складений на підставах, що не визначено Законом та засновано виключно на незаконному бажанні Замовника – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника згідно вимог Закону. Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України. Посилання Замовника, що було надано ним у відповіді на нашу вимогу, яка подавалась на електронному майданчику, на постанову Верховного Суду від 29 квітня 2020 року справа № 826/7167/17 є хибним, оскільки у зазначений ним справі підставою відмови в прийняті тендерної пропозиції була невідповідність наданих заявником документів вимогам кваліфікаційним критеріям. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, Замовником встановлено дискримінаційні, незаконні та непрозорі вимоги до Учасників та незаконні підстави для відхилення небажаних Учасників в Тендерній документації. Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Мої права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, вилучивши із неї незаконні вимоги, викладені ним у п. 4 Додатку 5 до Тендерної документації та п. 2 Технічної специфікації. На підставі вищевикладеного, прошу зобов’язати Замовника усунути вимоги тендерної документації, викладені ним у п. 4 Додатку 5 до Тендерної документації та п. 2 Технічної специфікації, що не відповідають чинному законодавству Украіни, та виключити з документації посилання на будь які, не передбачені процедурою закупівель та Законом фізичні контакти Замовника та Учасника, та складання, як наслідок цього контакту «Протоколу» або «Акту відповідності», як підставу для відхилення пропозиції учасника. Враховуючи усе вищевикладене, я,Фізична особа-підприємець Мінін Олександр Олександрович, прошу: 1. прийняти Скаргу до розгляду; 2. призупинити процедуру закупівлі до винесення рішення за Скаргою; 3. зобов’язати Замовника усунути вимоги тендерної документації, що порушують чинне законодавство України, зазначені вище, шляхом вилучення їх з тендерної документації.;
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2021 19:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.03.2021 21:28
Дата виконання рішення Замовником: 04.03.2021 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №3671-р/пк-пз 26.02.2021 року виконано.
Автор: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Мінін Олександр Олександрович +380931229006 minin.cars@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 1284c81315804f9a868a26fac4871a33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-002681-c.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Згідно п.4 додатку 5 до тендерної документації Замовника: "... Учасник надає лист-підтвердження про надання Замовнику можливості візуальної перевірки (із складанням протоколу технічної комісії Замовника) відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та передбачених технічним завданням. Якщо за результатами візуальної перевірки технічною комісією Замовника буде встановлено невідповідність учасника процедури закупівлі установленим вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також п.2. Технічної специфікації Тендерної документації містить посилання на оформлення акту відповідності, а саме: "... Для уточнення потужностей СТО, повинна бути можливість перевірки обладнання з можливим оформленням акту відповідності вищезгаданим вимогам між Замовником та Виконавцем.." Вимоги Замовника, викладені ним у п. 4 Додатку 5 до Тендерної документації та п. 2 Технічної специфікації грубо порушують норми Закона України "Про публічні закупівлі" та принципи здійснення закупівель, можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, або про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства, створення штучних переваг та умов для перемоги певного Учасника. Наведений зміст тендерної документації не відповідає вимогам Закона України "Про публічні закупівлі, та повинен бути змінений з наступних підстав: 1. Відповідно до п. 8 ст. 12 визначено, що «подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель» 2. Згідно ст.31 Закона України "Про публічні закупівлі" встановлено виключний перелік підстав, для відхилення пропозиції учасника, а саме: "...Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився..." 3. Згідно вимог ст.16 Закона України "Про публічні закупівлі" та Розділу ІІІ п.5 Тендерної документації: "... Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям. - наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору..." 4. Згідно абзаца першого ч. 3 ст. 22 Закона України "Про публічні закупівлі": "...Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені діючим законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації..." 5. Згідно п.11 ст 26 Закона України "Про публічні закупівлі" та ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації «.Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником..." Будь – які контакти Замовника (його технічної комісії) та учасника для його перевірки, та складений за його результатами протокол або акт- не є складовою Пропозиції Учасника у розумінні Закону. Отже Протокол технічної комісії Замовника або акт, складений на підставах, що не визначено Законом та засновано виключно на незаконному бажанні Замовника – не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника згідно вимог Закону. Така позиція неодноразово підтверджувалась в рішеннях постійно діючої адміністративної комісії при Антимонопольному комітеті України. Вимагаємо виключити з тендерної документації вищезазначені вимогі як такі, що не відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно пункту 4 додатку 5 до тендерної документації на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 од., Subaru Legacy Outback (2006) 3 од., Mitsubishi L 200 (2013) 1 од., Mitsubishi L 200 (2008) 1 од., Toyota Rav 4 (2006) 1 од., Hyundai Accent (2013) 1 од., Hyundai IX35 (2014) 1 од., Renault Duster (2017) 1 од., Citroen C-Elysee (2018) 2 од, послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів, учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-підтвердження про надання Замовнику можливості візуальної перевірки (із складанням протоколу технічної комісії Замовника) відповідності наданих учасником відомостей щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та передбачених технічним завданням. Якщо за результатами візуальної перевірки технічною комісією Замовника буде встановлено невідповідність учасника процедури закупівлі установленим вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Відповідно, якщо за результатами візуальної перевірки будуть виявлені розбіжності в пропозиції учасника з технічними вимогами тендерної документації Замовника щодо наявного обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть застосовуватись для надання відповідних послуг, Замовник відхиляє таку пропозицію у зв’язку із не відповідністю до встановленого кваліфікаційного критерію передбаченого пунктом 1 частиною 2 статті 16 Закону. Таким чином, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників на всіх стадіях закупівлі передбачених статтею 5 Закону, беручи до уваги судову практику з аналогічного питання, а саме на основі постанови Верховного Суду від 29 квітня 2020 року справа № 826/7167/17, зазначена вище вимога, передбачена тендерною документації є законною, та відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено