• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузники для дорослих

Торги не відбулися

161 280.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 612.80 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 11:37 - 09.02.2021 11:06
Вимога
Залишено без розгляду

На рішення Замовника

Номер: e48b32ccddd4462bbc9a5d4639f1b74b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-004478-a.a3
Назва: На рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші вимоги зазначені у Додаток 1 до оголошення та вимог до предмета закупівлі, а саме: п.п. 1.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором розуміється поставка товару, а саме підгузок або підкузник. Нами був наданий аналогічний договір на предмет закупівлі: ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Паліативна допомога: пелюшки) - принцип дії цього товару це поглинання рідини, тому ми вважаємо що даний договір є аналогічним договором, незважаючи на те що предмет закупівлі не звучить як "Підгузок або підгузник" а значить ми маємо досвід у виконанні договору по поставці однакової групи товару. Але не зважаючи на наявність досвіду виконання аналогічного договору нашу пропозицію було відхилено згідно протоколу № 18 від 17.02.2021 року як такого, що не відповідає певним вимогам, а саме: не надана інформаційна довідка, складена в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Просимо Замовника звернути увагу на те, що у підгуника та пелюшки однаковий принцип дії - поглинання рідини, та переглянути своє рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Внесення змін

Номер: 62bbeab69f31478c8aa7f72509a07b60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-004478-a.a2
Назва: Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Для того, щоб забезпечити виконання пункту 2) максимальна економія та ефективність; - просимо внести зміни в документацию, а саме указати точну кількість підгузків згідно з розміром - таким чином, можно будет забезпечити закупівлю товарів з максимальною економією. Дякую
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! В відповідь на листи та вимоги. нами були зроблені корегування в частинах закупівліUA-2021-02-03-004478-a.А саме : видалено Торгову марку, видалено параметр "окружність талії", а також внесено зміни в значення розмірної лінійки. Надалі потреба Підгузків розміром S наразі очікується мінімальной.Потреби в розмірах M, L ,XL планується прапоційно загальной кількісті. Згідно п.п проєкту3.1. Товар за даним Договором постачається окремими партіями у відповідності з видатковими накладними сформованих на основі замовлень Покупця. Постачальник формує партії Товару виходячи із замовленої номенклатури, асортименту, кількості, узгоджених цін та умов оплати. Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. При цьому, щоб не обмежити конкуренцію, Замовником при надісланні вимоги були внесени зміни и було вивчено наявні пропозиції та максимально розширено розмірний діапазон підгузків . А також на вимогу видалена конкретна Торгова марка. Учасники можуть пропонувати підгузки, розміри яких відрізняються, але в межах цих показників.Тому більшість виробників взмозі запропонувати свій товар в рамках зазначених показників. Крім того Замовник нагадує Учасникам, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля має здійснюватись за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тому плануючи витрачати значні кошти на дану закупівлю, наш медичний заклад бажає отримати максимально якісний, зручний та ефективний товар, який був би зручний, в першу чергу, для наших пацієнтів.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

вимоги під конкретного виробника

Номер: d976c4107f5549fd90bede09c894f1e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-004478-a.c1
Назва: вимоги під конкретного виробника
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваші вимоги «Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі» прописані під конкретну торгову марку «IGOR» без можливості пропонувати аналоги, а можливо і під конкретного постачальника! Конкретно зазначено: ТМ «Iгар»; та характеристики ТМ «IGAR» (https://igar.ua/pidguzki-dlya-doroslyh/) без можливості пропонувати аналоги. Таким чином Замовник порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім IGAR брати участь в закупівлі, а конкретно: 1. Видалити «окружністю від 100 см.». 2. Видалити посилання на конкретну торгову марку! 3. Видалити кількість в упаковці та зазначити кількість в штуках! Зазначаємо, що Стандартні значення розмірної лінійки - S, M, L, XL та інші підгузків для дорослих. В іншому випадку будемо звертатись до відповідних органів. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за питання! Технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. ЦПМД КНП МКЛ 27 ХМР забеспечує потреби підгузків для інвалідів (доросле населення від 18 років) Тому потреба Підгузків розміром S наразі очікується мінімальной Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Тому потреба Підгузків розміром S наразі очікується мінімальной.Потреби в розмірах M, L ,XL планується прапоційно загальной кількісті. Згідно п.п проєкту3.1. Товар за даним Договором постачається окремими партіями у відповідності з видатковими накладними сформованих на основі замовлень Покупця. Постачальник формує партії Товару виходячи із замовленої номенклатури, асортименту, кількості, узгоджених цін та умов оплати. Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Отже, Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель, оскільки предмет закупівлі не містить умов, які могли б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. При цьому, щоб не обмежити конкуренцію, Замовником при надісланні вимоги були внесени зміни и було вивчено наявні пропозиції та максимально розширено розмірний діапазон підгузків . А також на вимогу видалена конкретна Торгова марка. Учасники можуть пропонувати підгузки, розміри яких відрізняються, але в межах цих показників.Тому більшість виробників взмозі запропонувати свій товар в рамках зазначених показників. Крім того Замовник нагадує Учасникам, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля має здійснюватись за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. Тому плануючи витрачати значні кошти на дану закупівлю, наш медичний заклад бажає отримати максимально якісний, зручний та ефективний товар, який був би зручний, в першу чергу, для наших пацієнтів.
Статус вимоги: Відхилено