• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам'яне марки АМ

Завершена

199 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.90 UAH
Період оскарження: 03.02.2021 14:00 - 09.02.2021 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5d9f3e498d864463ab4dafcab91eead5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.a6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога щодо надання сканкопії Технічних умов на пропоновану марку вугілля є протиправною та дискримінаційною. Зазначена марка вугілля виробляється відповідно до ДСТУ 7146:2010 про що зазначено у тендерній документації. Технічні умови (ТУ) необхідні для виготовлення продукції, яка не відповідає вимогам ДСТУ. . Вугілля марки АМ(13-25) НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на території України. 2. Учасники можуть пропонувати на законних підставах імпортоване вугілля у ГОТОВОМУ ДЛЯ СПОЖИВАННІ ВИДІ. Це означає, що вугілля не потрібно перероблювати/сортувати/збагачувати, а отже не потрібні і ТЕХНІЧНІ УМОВИ. 3. Виробники вугілля камяного, що видобувають/виробляють вугілля за межами України (нерезиденти) НЕ ЗОБОВЯЗАНІ Отримувати ТЕНІЧНІ ВИМОГИ . З огляду на викладене, дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношеню до учасників, що пропонують імпортоване вугілля, що є предметом закупівлі вже у готовому до споживанні виді. ВИМАГАЄМО включити у тендерну документацію перелік документів, для учасників які пропонують, відповідно до вимог чинного законодавства імпортоване вугілля. Додамо, що це можу бути: посвідчення якості, сертифікат походження, сертифікат відповідності, тощо. У іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Указу Президента України № 62/2017 від 15 березня 2017 року та рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України» заборонено експорт вугілля з окупованої частини Донбасу. Встановлюючи вимогу щодо подання в складі пропозиції сканкопії Технічних умов на пропоновану марку вугілля Замовник мав на меті вберегти себе від пропонування вугільної продукції з окупованої частини Донбасу. Замовник має намір купити вугільну продукцію, яка виробляється в Україні. Проаналізувавши минулорічні торги в системі Prozorro щодо закупівлі вугілля кам’яного марки АМ, Замовник дійшов висновку, що на території України присутні суб’єкти господарювання, які здійснюють видобування/переробляння/сортування/збагачення вказаної марки, а тому учасники мають можливість отримати всі необхідні документи для участі у даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.02.2021 13:54
Вимога
Відхилено

висновок сес

Номер: 4e62091199e242ea966714d9fbc88242
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.a5
Назва: висновок сес
Вимога:
Виходячи з тексту попередньої вимоги (про протиправність вимоги про надання ТУ) вважаємо, що вимога щодо надання сканкопії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технічні умови протиправна оскільки протиправна сама вимога щодо ТУ прошу внести зміни
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У вимогах до предмету закупівлі передбачено, що учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій «Сканкопію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технічні умови, згідно яких виготовляється пропонована учасником марка вугілля кам’яного, про відповідність Технічних умов вимогам діючого санітарного законодавства України.». Відповідно до підпункту 4.1. розділу 4 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля не є токсичним продуктом…». Однак згідно цього ж самого підпункту «За ступенем впливу на організм людини вугілля належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії...». Тобто вугілля кам’яне має вплив на організм людини і належить до малонебезпечних речовин III та IV класів небезпечності фіброгенної дії. Відповідно до визначення термінів в статті 1 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" «державна санітарно-епідеміологічна експертиза» - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в установах, де одночасно тривалий час перебувають певна кількість персоналу, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки вугілля для персоналу (відсутність ускладнення з боку органів дихання, онкологічних наслідків, тощо). Згідно з статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, зокрема: - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини. Тому, на нашу думку, оскільки видобуток та/або переробка та/або збагачення вугілля кам’яного здійснюється на підставі нормативно-технічної документації (зокрема Технічних умов) і безпечність вугілля напряму залежить від положень цієї нормативно-технічної документації,згідно з нормами Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"виробники вугілля кам’яного мають вжити заходів для здійснення державної санітарно-епідеміологічної експертизи своєї нормативно-технічної документації на підставі якої відбувається видобуток та/або переробка та/або збагачення вугілля кам’яного. Отже з наведеного слідує, що нормативно-технічна документація (зокрема Технічні умови) на видобуток та/або переробку та/або збагачення вугілля кам’яного підлягає державній санітарно-епідеміологічній експертизі, а тому вимога щодо надання в складі пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є дискримінаційною. Додатково слід зазначити, що під час підготовки та подання своєї пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у закупівлі та включити до неї всі необхідні витрати, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Тому учасник, який вирішив прийняти участь у зазначеній закупівлі на момент подання пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля учасник, може отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Технічні умови, згідно яких виготовляється пропонована учасником марка вугілля кам’яного, у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні умови

Номер: f6a4d614d80d4415a8286e6760ec7b54
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.a4
Назва: Технічні умови
Вимога:
Вимога щодо надання сканкопії Технічних умов на пропоновану марку вугілля є протиправною та дискримінаційною. Зазначена марка вугілля виробляється відповідно до ДСТУ 7146:2010 про що зазначено у тендерній документації. Технічні умови (ТУ) необхідні для виготовлення продукції, яка не відповідає вимогам ДСТУ. Отже, замовник в одній частині документації вимагає надання підтвердження відповідності товару ДСТУ 7146:2010, а в іншій частині документації замовник вимагає надати ТУ, що підтверджує відхилення якості товарів від ДСТУ. Прошу внести зміни і виключити зазначену вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Основною метою Замовника є закупівля вугілля, яке відповідає стандартам якості за технологічними та фізико-механічними показниками. З цією метою, керуючись чинним законодавством, Замовником у вимогах до предмету закупівлі встановлено низку критеріїв, виконання яких дає змогу переконатися у якісних характеристиках вугілля, запропонованого Учасниками. Вугільна продукція, яка виробляється в Україні повинна відповідати стандартам, які діють на цей час. Так, статтею 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Отже наявність технічних умов передбачена статтею 268 Господарського кодексу України. В свою чергу, згідно Закону України «Про стандартизацію» технічні умови це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Такими документами є ТЕХНІЧНІ УМОВИ підприємств на видобуток та/або переробку та/або збагачення вугілля. Якщо учасником торгів являється посередник, дилер, дистриб'ютор або взагалі громадянин України, то він все рівно закуповує вугілля у виробника, або у іншого посередника, який в свою чергу закуповує вугілля у виробника. З метою відстеження кінцевого виробника та законного походження вугілля і запропонована ця вимога. Передача права використання технічних умов від власника до учасника не вимагається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація стосовно лабораторії

Номер: 3a34613acbcc4395ba9e097854e1d78c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.c3
Назва: Дискримінація стосовно лабораторії
Вимога:
Сканкопією протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого не раніше 2020 року, в якому замовником випробування повинен бути учасник спрощеної закупівлі (або виробник пропонованої марки вугілля (або будь-який інший суб’єкт господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів) сканкопію договору з яким надано у складі пропозиції на виконання вимог п.1 п.п.17.2 п.17 цим вимог до предмета закупівлі) незалежною лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)), з показниками зольності, вологи та масової частки кусків менше нижчої границі (масова частка дріб’язку), а також сканкопію оригіналу документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання, серед яких повинні бути показники зольності, вологи та масової частки кусків менше нижчої границі (масова частка дріб’язку). Якщо учасник не є замовником випробування згідно наданого протоколу випробувань, у складі пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від замовника (-ів) випробування згідно наданого протоколу випробувань, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) протоколу випробувань, дата видачі та право використання учасником зазначеного (-их) документу (-ів) в цій спрощеній закупівлі з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. Цією вимогою Ви обмежуєте учасників у можливості приймати участь в торгах .Вся інформація про лабораторії є у вільному доступі. Просимо скасувати данну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником, на виконання вимог пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в п.п.17.1 п.17 вимог до предмета закупівлі було встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики вугілля, яке він має на меті придбати за результатами спрощеної закупівлі. Водночас, для того щоб переконатися в тому, що учасник пропонує товар з необхідними показниками додатково було встановлено перелік документів, якими учасники повинні підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам Замовника. Одним з таких документів повинен бути протокол випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданий не раніше 2020 року на ім’я учасника спрощеної закупівлі (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника спрощеної закупівлі) та договір з яким надано у складі пропозиції. Разом з цим, замовником було встановлено критерії до лабораторій, протокол випробування якої повинен надати учасник, зокрема лабораторія має бути атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)). Для переконання в тому, що лабораторія атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)) Замовником додатково вимагається документ про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання. Згідно положень постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835, якою затверджений Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, інформація про лабораторії НЕ Є наборами даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. А тому замовник не має законних підстав користуватися переліком лабораторій, що містяться в мережі Інтернет. Отже, вимога щодо надання документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання, не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога Замовника

Номер: 3d10ee9931fb40399e531df7424cadd2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Просимо пояснити для чого Вам потрібна акредитація,якщо таке питання Ви можете перевірити самі знайшовши по назві лабораторії всю необхідну Вам інформацію.Такою вимогою Ви обмежуєте безпричинно можливість участі в торгах учасників.Просимо прибрати дискримінаційнц вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником, на виконання вимог пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в п.п.17.1 п.17 вимог до предмета закупівлі було встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики вугілля, яке він має на меті придбати за результатами спрощеної закупівлі. Водночас, для того щоб переконатися в тому, що учасник пропонує товар з необхідними показниками додатково було встановлено перелік документів, якими учасники повинні підтвердити відповідність запропонованого товару технічним, якісним характеристикам Замовника. Одним з таких документів повинен бути протокол випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданий не раніше 2020 року на ім’я учасника спрощеної закупівлі (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника спрощеної закупівлі) та договір з яким надано у складі пропозиції. Разом з цим, замовником було встановлено критерії до лабораторій, протокол випробування якої повинен надати учасник, зокрема лабораторія має бути атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)). Для переконання в тому, що лабораторія атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)) Замовником додатково вимагається документ про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання. Згідно положень постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835, якою затверджений Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, інформація про лабораторії НЕ Є наборами даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. А тому замовник не має законних підстав користуватися переліком лабораторій, що містяться в мережі Інтернет. Отже, вимога щодо надання документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання, не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Акредитація лабораторії яка видала якісне посвідчення

Номер: 31f50ecf3ea04c4cb5d548a097db5fe8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-03-001064-b.a1
Назва: Акредитація лабораторії яка видала якісне посвідчення
Вимога:
Сканкопією протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого не раніше 2020 року, в якому замовником випробування повинен бути учасник спрощеної закупівлі (або виробник пропонованої марки вугілля (або будь-який інший суб’єкт господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів) сканкопію договору з яким надано у складі пропозиції на виконання вимог п.1 п.п.17.2 п.17 цим вимог до предмета закупівлі) незалежною лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003)), з показниками зольності, вологи та масової частки кусків менше нижчої границі (масова частка дріб’язку), а також сканкопію оригіналу документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (або ISO 10012:2003) з додатком, де вказано перелік об’єктів вимірювання та показників вимірювання, серед яких повинні бути показники зольності, вологи та масової частки кусків менше нижчої границі (масова частка дріб’язку). Якщо учасник не є замовником випробування згідно наданого протоколу випробувань, у складі пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від замовника (-ів) випробування згідно наданого протоколу випробувань, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) протоколу випробувань, дата видачі та право використання учасником зазначеного (-их) документу (-ів) в цій спрощеній закупівлі з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: буде переоформлено
Дата скасування: 03.02.2021 12:45