Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування) на основі CPV за ДК 021:2015 – 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 50 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Завершена
18 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180 000.00 UAH
Період оскарження:03.02.2021 10:08 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:e4d0995c13ac4dc3829dc236a77b22e1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-000517-b.a1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно оголошення за №UA-2021-02-03-000517-b Замовник бажае закупити. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування) на основі CPV за ДК 021:2015 – 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
В розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті 6 вимагається копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Повідомляємо що згідно ст.1 п.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено що:
Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тобто Технічна специфікація може включати показники впливу на довкілля й клімат, а не надання копії договору приймання/знешкодження відходів. А також Ви не зазначили в тендерній документації, які типи відходів і їх кількість буде потрібно прийняти/знешкодити. Також згідно розрахунків заміна та демонтаж при самій максимальній вартості коштує близько 300 тис. При загальній вартості 18млн.
Замовник дуже ретельно підійшов до формулювання вимоги з утилізації відходів. Незрозуміло для успішної реалізації даної закупівлі наскільки то важливо. Чи можливо посадові особи замовника бачили зазначений договір та знають учасника що має зазначений договір?
Наголошуємо що дана вимога є дискрімніаційною і суттєво обмежує кількість учасників, що порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Пропублічні про публічні закупівлі», так як договори на приймання/знешкодження відходів (як інші договори) заключаються на період часу, а не під певний об’єкт та номер закупівлі і поясніть яким чином то вплине на закупівлю договір на приймання/знешкодження відходів, який заключений не під певний об’єкт.
Вимагаємо видалити дану вимогу або сформулювати її наступним чином.
«копія чинного Договору на здійснення операцій у сфері поводження з відходами згідно ЗУ «Про відходи»».
Вирішення:За Вашою вимогою від 25.02.2021 внесено зміни до ТД. Ваша вимога задоволена Замовником.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Так
resolved
1
resolved
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконної дискваліфікації ПП "Полтава-Паритет"
Номер:3fa99fa999824707a7e9a7b9256d7bba
Пов'язана прекваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-03-000517-b.c2
Назва:Вимога щодо незаконної дискваліфікації ПП "Полтава-Паритет"
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМТВО «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» було відхилено та не допущено до аукціону.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021 року, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п.1 ч.1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі») та тендерна пропозиція такого учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.2 ч.1 статті 31 Закону «Про публічнізакупівлі»), а саме:
- Учасником у складі пропозиції документально не підтверджено інформацію про особу, що вносила інформацію в електронні поля під час подання тендерної пропозиції.
Вважаємо, що рішення замовника щодо відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМТВА «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» є незаконним з огляду на наступне.
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з інформацією, яка передбачена тендерною документацією.
Відповідно до вимог пп.10 п.1 розділу 3, внесення інформації в електронні поля під час подання пропозиції підтверджуються документально із зазначенням даних особи.
При заповненні електронних полів під час подання пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ” заповнює інформацію щодо ціни, інших критеріїв оцінки (в даному випадку, відсутності або наявності підстав, установлених у статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”) та інформації про субпідрядників/співвиконавців.
Вся інформація, що внесена в електронні поля підтверджується документами, що містяться в складі тендерної пропозиції, які підписані виключно директором ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ” — Борщ Юлією Миколаївною.
У складі тендерної Пропозиції Приватного підприємства «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» містяться завірені копії документів, в яких наявна інформація про особу, що вносила інформацію в електронні поля під час подання тендерної пропозиції та документи, які підтверджують повноваження посадової особи підприємства із зазначенням даних особи, зокрема:
- Рішення власника приватного підприємства «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» №01 від 05.03.2021 року, відповідно до положень якого директору Приватного підприємства «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» Борщ Юлії Миколаївні надано дозвіл на здійснення будь — яких необхідних дій, пов’язаних з формуванням та наданням тендерних пропозицій від імені Приватного підприємства «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» та уповноважено директора Приватного підприємства «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» Борщ Юлію Миколаївну на підписання документів, що подаються для участі у тендерній закупівлі, на підписання кваліфікаційної та фінансової частини тендерної пропозиції та договорів, в тому числі, але не виключно, за результатами тендерних (публічних) закупівель (проекту договору та договору про закупівлю);
- Довідка про уповноважену особу на підписання тендерної пропозиції та договору №020 від 05.03.2021 року, якою визначено, що уповноваженою особою підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю у разі перемоги ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» в торгах є директор Борщ Юлія Миколаївна, яка діє на підставі Статуту;
- Документ, що посвідчує особу - паспорт директора ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» Борщ Юлії Миколаївни серії КО №737590, виданого Октябрським РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області 12.02.2008 року; ідентифікаційний код;
- Наказ директора ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» №7 від 30.07.2019 року, відповідно до положень якого Борщ Юлію Миколаївну призначено директором ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ»;
- Статут ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» (нова редакція), затвердженого власником ПП «ПОЛТАВА — ПАРИТЕТ» (рішення №1 від 29 липня 2019 року). Повноваження уповноваженої особи учасника (директора) викладено в п.7.7.3 розділу 7 «Управління підприємством» Статуту, де передбачено, що директор має право без довіреності здійснювати дії від імені Підприємства; укладати від імені підприємства будь — які договори, правочини, угоди, контракти тощо.
Виходячи із усього викладеного вище, маємо обґрунтовані підстави стверджувати, що пропозиція ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ” була незаконно відхилена з підстав, що викладені у протоколі розгляду тендерних пропозицій у даній закупівлі, дана підстава немає жодного законного підґрунтя, так, як, підпункт 10 п.1 розділу 3 Тендерної документації, не містить жодних вимог щодо надання інформації, що викладена у вигляді окремої довідки, яка, на думку Замовника, повинна підтвердити той факт, що інформація в електронні поля була внесена уповноваженою особою. В той час, як тендерна пропозиція була підписана ЕЦП директором ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”, всі довідки надані у складі пропозиції містять особистий підпис директора та підтверджують ту інформацію, яка викладена в електронних полях тендерної пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”.
Такий упереджений підхід до оцінки пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”, на нашу думку, свідчить про той факт, що замовник допустив до аукціону “своїх” учасників.
Надання переваги “своїм” учасникам суперечить основним принципам проведення відкритих торгів, що викладені у ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне;
- неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на викладене вище, вважаємо, що приймаючи оскаржуване рішення за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2021 щодо розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування) на основі CPV за ДК 021:2015 – 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
• недискримінація учасників (відхилення пропозиції учасника публічної закупівлі – ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ», яке надало у складі своєї пропозиції усі визначені законом та тендерною документацією документи та інформацію, оформлену належним чином, що підтверджують відповідність кваліфікаційним та технічним вимогам та вимогам до предмету закупівлі);
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ненадання належної правової оцінки документам та інформації наданих у складі тендерної пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ»).
Вважаємо необхідне навести наступну статистику:
- між Замовником торгів — Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради та учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю “Міськсвітло Плюс” було укладено 39 договорів на загальну суму 78 115 565,27 грн.
З огляду на викладене, і цього разу Замовник визнає переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю “Міськсвітло Плюс”.
ВИМАГАЄМО:
1 Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ» у закупівлі UA-2021-02-03-000517-b, за предметом Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт та технічне обслуговування електромережі зовнішнього освітлення на міських вулицях загального користування) на основі CPV за ДК 021:2015 – 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12 березня 2021 року.
2 Переглянути рішення, щодо оцінки пропозиції ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”.
У разі не задоволення даної вимоги, будемо змушені звернутися до вищестоящого керівництва та правоохоронних органів за захистом порушених прав ПП “ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ”, а також буде направлено повідомлення до Державна аудиторська служба України щодо порушення проведення закупівлі.
Вирішення:Відповідь Замовника: відповідно до умов тендерної документації п.1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з:…….. 10. Внесення інформації в електронні поля під час подання пропозиції підтверджуються документально із зазначенням даних особи.» Учасником у складі пропозиції документально не підтверджено інформацію про особу, що вносила інформацію в електронні поля під час подання тендерної пропозиції. І прийняти довідку на підтвердження повноважень Учасника щодо підпису тендерної пропозиції та договору, копію статуту, паспорту директора, наказу про призначення директора за документ, який підтверджує інформацію та має дані особи яка здійснює внесення інформації в електронні поля під час подання пропозиції не є правомірним».
Ураховуючи викладене вище учасника правомірно не допущено до аукціону, оскільки він не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п.1 ч.1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі») та тендерна пропозиція такого учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.2 ч.1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі»)
Уповноважена особа Кірсік Анна