• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з заправки та регенерації картриджів

Торги не відбулися

1 645 687.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 456.87 UAH
Період оскарження: 06.03.2017 16:25 - 19.03.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії замовника

Номер: b15f914af5c74574978416cb656a6121
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-06-002121-b.a2
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
Зміст скарги в доданому файлі
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2017 19:41
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2017 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення №2544-р/пк-пз від 03.05.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Гордієнко Інна +380443590397 inna.gordienko@company-kit.com http://www.company-kit.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 5927c7e9fcf84491a8393f75afafd05f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-06-002121-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не погоджується з підставами відхилення тендерної пропозиції та вважає їх недостатньо аргументованими і просить надати додаткову інформацію стосовно причин відхилення Учасника та невідповідності його пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: «Тендерний комітет ПАТ «Львівобленерго», розглянувши вимогу «ТОВ «КОМПАНІЯ КИТ», повідомляє наступне: 1. Щодо відхилення учасника процедури закупівлі з підстави невідповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо наступне: У відповідності до п. 6. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 Документації конкурсних торгів, Замовником було встановлено наступну вимогу підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка, підписана учасником процедури закупівлі, про наявність і кількість власних сервісних центрів у місті Львові. Мінімальна кваліфікаційна вимога – наявність 1 (одного) власного сервісного центру учасника процедури закупівлі у місті Львові. 1.1. Учасником процедури закупівлі в тексті Довідки №Л-2 від 22.03.17 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено про наявність у ТзОВ «Компанія КИТ» власного сервісного центру. Зазначення наявності сервісного центру за адресою: м. Львів, вул. Яцькова, 25, без конкретизації, як власний, не відповідає вимогам п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 Документації конкурсних торгів. 1.2. В Довідці №Л-2 від 22.03.17 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником процедури закупівлі зазначений начальник сервісного центру, як Володимир без прізвища. Начальник сервісного центру є особою, яка безпосередньо організовує роботу по наданню послуг з заправки та регенерації картриджів. В наданій в складі тендерної пропозиції Довідці №Л-2 від 22.03.2017 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання ПАТ «Львівобленерго» послуг з заправки та регенерації картриджів, учасником не зазначено ні однієї особи з ім’ям Володимир. За таких обставин, вважаємо обгрунтованим відхилення учасника процедури закупівлі з підстави невідповідності кваліфікаційним критеріям. 2. Щодо відхилення учасника процедури закупівлі з підстави невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, повідомляємо наступне: У відповідності до п. 7. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Документації конкурсних торгів, Замовником було встановлено вимогу щодо подання учасником в складі пропозицій відкритих торгів висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тонери та комплектуючі, що будуть використовуватись для регенерації та заправки тонером картриджів. 2.1. Учасником процедури закупівлі не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі, що будуть використовуватись для регенерації картриджів. Заперечення учасника процедури закупівлі щодо неможливості виконання ним цієї вимоги тендерної документації не можуть бути прийняті до уваги у зв’язку з тим, що питання до вимог тендерної документації могли бути з’ясовані учасником процедури закупівлі в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом звернень щодо внесення змін до тендерної документації не пізніше ніж за 10 днів до закінчення терміну подання тендерних пропозицій. Відсутність запитань до тендерної документації свідчить про те, що учасник процедури закупівлі розумів всі вимоги тендерної документації і погоджувався з ними. Відповідно, на етапі розгляду тендерних пропозицій, питання щодо неможливості, на думку учасника, виконання умов тендерної документації, не приймаються до уваги. Є незрозумілим, яким чином учасник процедури закупівлі сформував свою цінову пропозицію, питому вагу якої складають послуги з регенерації картриджів принтерів, БФП, якщо учасник процедури закупівлі не володів питанням, яким чином і з яких комплектуючих будуть надаватися такі послуги. Окрім того, перелік комплектуючих наведено в Додатку №4 Тендерної документації «Вимоги до надання послуг з регенерації картриджів, заправки тонером картриджів, що пропонуються на відкриті торги», де в п. 2 зазначено, що послуги по регенерації картриджів включають: перевірку, заміну та налаштування всіх робочих вузлів, у тому числі: магнітного валу, шестерень обертання барабана, ракеля (чистячого леза), контактних груп, чіпу. Відповідно, твердження учасника процедури закупівлі про відсутність в тендерній документації переліку конкретних комплектуючих, що будуть використовуватись для регенерації картріджів є таким, що не відповідає дійсності. 2.2. Наданий учасником процедури закупівлі висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/88982 від 07.09.2012 р. на барвники, чорнила, тонер (фарбуючий порошок) до друкуючих пристроїв, що будуть використовуватись для заправки тонером картриджів, не містить інформацію про виробника продукції (країна-виробник, адреса, місцезнаходження, телефон, факс, E-mail, WWW, код ЄДРПОУ). Інформація щодо виробника затушована на скан-копії. Заперечення учасника процедури закупівлі щодо не здійснення ним поправок, дописок та затушувань на скан-копії, оскільки це було пов’язано з якістю копії, з якої було зроблено скан-копію висновку, викликає підозру в підробці ним документу. Копія висновку засвідчена печаткою та підписом учасника процедури закупівлі. Копія висновку робиться з оригіналу документу, а не з копії. Отже, учасник процедури закупівлі засвідчив «згідно з оригіналом» не оригінал висновку, а його неякісну копію, що є незаконним. За таких обставин, вважаємо обгрунтованим відхилення учасника процедури закупівлі з підстав невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, вимога ТзОВ «КОМПАНІЯ КИТ» щодо скасування рішення ПАТ «Львівобленерго», на підставі якого було відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «КОМПАНІЯ КИТ» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено