-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Надання послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів
Надання послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів ПриватБанка. Загальна кількість: 14 114 об’єктів. ЛОТ № 1 Посилена фізична охорона об’єктів: 22 об’єкта ЛОТ № 2 Фізична охорона об’єктів: 72 об’єкта ЛОТ № 3 Фізична охорона об’єктів: 47 об’єктів ЛОТ № 4 Технічна охорона: 6302 об’єкта ЛОТ № 5 Технічна охорона: 7671 об’єкт
Торги відмінено
171 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 167 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 167 500.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2017 12:00 - 31.05.2017 12:00
Вимога
Без відповіді
Кваліфікація
Номер:
e597b82d0b484b11b2767412d1f1d78c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b13
Назва:
Кваліфікація
Вимога:
Згідно п. 12. учасник повинен надати не менше 5 рекомендаційних листів (подяк) від великих замовників послуг технічної охорони з об'ємом 150 об'єктів у кожного. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємство може мати наприклад 300, 500 об'єктів пыд охороною, але оформлених окремими договорами. В підсумку - кількість досвіду з охорони буде та же, але оформлена іншим чином. Тому вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2017 14:54
Вимога
Без відповіді
Кваліфікація
Номер:
e999833d51804e0a87dc52729be168c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b12
Назва:
Кваліфікація
Вимога:
Згідно п. 12. учасник повинен надати не менше 5 рекомендаційних листів (подяк) від великих замовників послуг технічної охорони з об'ємом 150 об'єктів у кожного. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємство може мати наприклад 300, 500 об'єктів пыд охороною, але оформлених окремими договорами. В підсумку - кількість досвіду з охорони буде та же, але оформлена іншим чином. Тому вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2017 14:53
Вимога
Без відповіді
Про вибір процедури закупівлі
Номер:
a8ee70c467474534a591e060e5bbd092
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b11
Назва:
Про вибір процедури закупівлі
Вимога:
Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з технічної та фізичної охорони об'єктів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 171`270`000.00 грн (з ПДВ).
Процедура закупівлі – допорогова закупівля.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі (ч. 1 ст. 12 Закону)
Оголошення про проведення процедури закупівлі обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро (ч. 4 ст. 10 Закону).
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально.
Підсумовуючи викладене Замовником неправильно визначено вид процедури, що являється порушенням вимог Закону. Дана закупівля повинна проводитись за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а оголошені торги підлягають відміні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2017 12:46
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
b3e6513ec2fc4ea7826bb8b4d7c26f7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b3
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Відповідно до тендерної документації та технічного завдання Учасник повинен мати:
1. ліцензію на виготовлення охоронного обладнання;
2. власний сертифікований центр по підготовці охоронників не нижче 3-го розряду;
3. досвід роботи не менше 10 років.
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки:
по п.1: В Україні існує 2-3 оператора охоронних послуг, що мають власне виробництво охоронного обладнання.
по п.2. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, ні Законом України "Про охоронну діяльність" не передбачено обовязкову наявність власного сертифікованого центру по підготовці охоронників.
по п. 3 Досвід роботи абсолютно не свідчить про якість надання послуг.
Наполягання Замовника на даних умовах може свідчити про наявність "змови" та "підлаштування" тендеру під конкретну охоронну компанію.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо виключення дискримінаційних умов з тендерної документації для надання можливості більшій кількості учасників взяти участь на рівних умовах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 10:37
Вирішення:
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Додаткові вимоги щодо наявності центрів професійної підготовки співробітників обумовлені великими обсягами надання послуг та перспективами їх збільшення. Суб'єкт який буде надавати дані послуги повинен бути готовий в короткий термін надати необхідну кількість підготовленого персоналу і нести відповідальність за його підготовку.
Вимоги до рівня підготовки персоналу, рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
6a47df1fca904a6895db9dea3b0aabc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
У Додатку № 4 пункт 11 вказано, що Учасник повинен мати Досвід не менш 10 років, ця вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників у цій закупівлі. На підставі якого законодавчого акту Ви вимагаєте це? Якщо підприємство існує припустимо три роки та має потрібну матеріально-технічну базу та кваліфікований персонал чим вони гірші ніж ти, які існують 10 років? Ви вимагаєте підтвердити досвід відгуками від банків, та яка різниця скільки років існує підприємство якщо воно має досвід охорони банків? Це не має логіки зовсім. Тому вимагаємо видалити цю вимогу, як незаконну та порушуючу чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 09:42
Вирішення:
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п. 1,2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з наведеного — Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи. Відповідно до вимог Тендерної документації передбачено наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Це обумовлюється тим, що об’єкти охорони - є об’єктами банківської установи, а отже потребують посиленого захисту. ПАТ КБ “ПриватБанк” має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання послуг охорони та вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення надійної охорони об’єктів. Також звертаємо увагу, що на ринку надання охоронних послуг є безліч організацій, які мають досвід роботи понад 10 років.
Дякуємо за звернення! На все добре.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
325a5c3391d442ccb0a86f395e6e304c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
В Тендерній документації розділ 3 пункт 1 п.п "Кваліфікаційні документи" учасник повинен мати Ліцензію на виробництво охоронного обладнання. Ця вимога є дискримінаційною, тому що підприємства які надають послуги, но не виробляють обладнання ані трохи не гірше, до того ж в Україні лише одне підприємство підпадає під цей критерій, а це вже порушення законодавства у часті "не дискрімінації" та "змові". Тому вимагаємо видалити цей критерій як незаконний та порушуючий чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 09:35
Вирішення:
Доброго дня!
1.Відповідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 № 477,а саме п. 4 -Замовник/учасник/орган оскарження для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику або веб-порталі шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Так Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 регламентовано, що реєстрація в електронній системі закупівель здійснюється одним із способів ідентифікації/авторизації за допомогою:1) використання електронного цифрового підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (високий рівень довіри (у разі використання посиленого сертифіката відкритого ключа) або середній рівень довіри (у разі використання сертифіката відкритого ключа); 2) використання сервісів ідентифікації, які надаються установами банку відповідно до законодавства (середній рівень довіри); 3) ідентифікації через отримання авторизованим електронним майданчиком банківського платежу від користувача. Оператор авторизованого електронного майданчика надає рахунок користувачу для оплати. Після перевірки оператор авторизованого електронного майданчика може або повернути платіж користувачу, або зарахувати його у вигляді плати за реєстрацію відповідно до умов договору між користувачем і оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри); 4) ідентифікації через оператора мобільного зв’язку відповідно до законодавства (середній або незначний рівень довіри); 5) ідентифікації через підписання договору між користувачем та оператором авторизованого електронного майданчика (середній рівень довіри).
Враховуючи вищевикладене авторизація за допомогою ЕЦП не є обов'язковою умовою, а може здійснюватися й іншими передбаченими Порядком способами.
2.Відповідно п.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”-Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Повідомляємо, що організація охорони об'єктів банком розглядається як комплекс заходів, що включає в себе не тільки безпосередній контроль за станом систем охоронної сигналізації та реагуванням на їх спрацьовування, а й проведення всього спектру робіт з технічного забезпечення (обладнання засобами ОПС, ремонт, а так само модернізація та впровадження технічних нововведень).
З огляду на високий рівень технологічності забезпечення процесів у всіх сферах діяльності було прийнято рішення співпрацювати з суб'єктами охорони, що мають розвинуту науково-виробничу базу, що дозволяє комплектувати охоронні системи продукцією власного виробництва, нести відповідальність за її якість, оперативно проводити модернізацію і впроваджувати технічні нововведення на вимогу банку.
Отже, вибір рівня технічного розвитку і матеріально-технічної бази суб'єкта, що визначає якість надання послуг, прерогатива замовника і не є будь-якою дискримінаційною мірою.
Дякуємо за звернення! На все добре.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Вимога надання документів, які не передбачені законодавстом
Номер:
d9239315142a44fc92e61c9a498446ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b10
Назва:
Вимога надання документів, які не передбачені законодавстом
Вимога:
В Тендерній документації до всіх лотів зазначено, що в складі тендерної пропозиції має бути:
1. Ліцензія на здійснення пожежного спостереження;
2. Ліцензія на здійснення технічного обслуговування систем пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
3. Ліцензія на обладнання об'єктів системами пожежного спостереження і систем автоматичного пожежогасіння;
4. Документи (ліцензія, акредитація, реєстрація і т.п.), що підтверджують наявність центру з підготовки кваліфікованих охоронців;
5. Ліцензія на виробництво охоронного обладнання
6. Документація підтверджує наявність виробничої бази для виготовлення охоронного обладнання.
Навіщо ТД встановлено надання цих документів для лотів 1-3 по фізичній охороні? Навіщо встановлені вимоги надання документів, що стосуються технічної охорони по лотам з фізичної охорони, адже встановлення тривожних кнопок та реагування на їх спрацювання здійснюється на підставі ліцензії про здійснення охоронної діяльності та не потребує ліцензії на виробництво охоронного обладнання та інших документів із пунктів 1-6?
Також окремо зазначимо, що жодним нормативно-правовим актом не покладено обов'язок на суб'єктів охоронної діяльності самостійно проводити навчання охоронників на підставі освітньої ліцензії та обов'язок встановлювати лише те, обладнання, яке виготовлено самостійно на підставі ліцензії про вироблення обладнання.
Стає незрозумілим, замовник здійснює закупівлю послуг якісної фізичної охорони чи послуги з навчання охоронників та з виробництва обладнання?
Всі зазначені вимоги є прямою дискримінацією учасників та спрямовані на залучення вже чітко визначеного учасника по всім лотам.
Вимагаємо привести документацію у відповідність та виключити з вимог надання документів, що визначені в п 1-6 цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 17:47
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
dfab4b06f25d456f979c1d90cdfc4e53
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b9
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно Додатку № 4 п. 13 Учасник повинен мати власні групи мобільного реагування для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в кожній області України. Ця вимога не доречна та дискримінаційна, тому що законодавством не заборонено мати партнерські відношення між охоронними підприємствами, до тогож Учасник всеодно несе матеріальну відповідальність за дії охоронців чи то своїх чи то субпідрядних. До того ж наявність офісів у всіх областях значне підвищіть вартість послуг охорони, що є не доцільним при використанні державних коштів. На підставі якого законодавчого акту Ви це вимагєте? Вкажіть його, бо інакше ця вимога надумана. Закон "Про охоронну діяльність", який регламентує діяльність охоронних підприємств, не забороняє використовувати у своїй діяльності субпідрядні відносини, так чому Ви порушуєте законодавство? Тому вимагаємо видалити цю вимогу із документації як не законну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 17:20
Вимога
Без відповіді
Групи швидкого реагування
Номер:
8d8dddcd8a3a40878b7a9509645f1454
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b8
Назва:
Групи швидкого реагування
Вимога:
Згыдно Додатку № 5 Учасник повинен мати власні групи мобільного реагування для забезпечення реагування на тривожні повідомлення в кожній області України. Ця вимога не доречна та дискримінаційна, тому що законодавством не заборонено мати партнерські відношення між охоронними підприємствами, до тогож Учасник всеодно несе матеріальну відповідальність за дії охоронців чи то своїх чи то субпідрядних. До того ж наявність офісів у всіх областях значне підвищіть вартість послуг охорони, що є не доцільним при використанні державних коштів. На підставі якого законодавчого акту Ви це вимагєте? Вкажіть його, бо інакше ця вимога надумана. Закон "Про охоронну діяльність", який регламентує діяльність охоронних підприємств, не забороняє використовувати у своїй діяльності субпідрядні відносини, так чому Ви порушуєте законодавство? Тому вимагаємо видалити цю вимогу із документації як не законну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 17:16
Вимога
Без відповіді
Робочий та неробочий час об'єктів
Номер:
c34095a9d8514b088230220813f13448
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000753-c.b7
Назва:
Робочий та неробочий час об'єктів
Вимога:
Відповідно до технічного завдання на надання послуг з фізичної охорони здійснюється за графіком в залежності робочий чи не робочий час. Вимагаємо деталізувати технічне завдання та чітко зазначити робочий час кожного з об'єктів, який міститься в технічному завданні до лотів. Адже робочий час може бути різної тривалості та починатися/закінчуватися в різний час, що суттєво впливає на розрахунок необхідної кількості годин охорони, а отже, і на розрахунок та вартість цінової пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 17:09