-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з обробки даних (послуги щодо надання та супроводження програмного забезпечення) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 72310000-1
Торги відмінено
1 014 866.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 249.76 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 249.76 UAH
Період оскарження:
02.02.2021 16:09 - 23.02.2021 00:00
Скарга
Скасована
в лот 2 не зазначена кіллькість особових рахунків
Номер:
2ea9b05db59e413eb9ed2419cc4bab69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-014019-a.a4
Назва:
в лот 2 не зазначена кіллькість особових рахунків
Скарга:
В лот 2 не зазначено:
_ кількість робочих місць
- кількість особових рахунків щодо розрахунку батьківської плати в дошкільних закладах
- кількість друку рахунків на сплату за харчування дитини в дитячому закладі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.02.2021 00:04
Вимога
Є відповідь
вимога щодо внесення змін в документацію закупівлі
Номер:
7b59103f8e1b4157b2fb3ce45a0b0198
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-014019-a.a3
Назва:
вимога щодо внесення змін в документацію закупівлі
Вимога:
Шановний замовник!
Ознайомившись із змінами до Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі», а саме:
«З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”» вважаємо, що вказівка «або еквівалент» є безпідставною та повинна бути виключеною ураховуючи таке.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.10.2017 року № 1249 затверджено Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі Положення про КІАС «УФГД»), яким замовник зобов’язаний керуватися відповідно до підпункту 2.2. пункту 2.
Оскільки КІАС «УФГД» вже впроваджено в Замовника та використовується ним в своїй діяльності, то предметом закупівлі можуть бути саме послуги з надання та супроводження КІАС «УФГД», а не еквівалентного (аналогічного) програмного забезпечення.
При цьому принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівель, не порушуються, оскільки участь в даній закупівлі може прийняти будь-який учасник, що запропонує послуги з надання та супроводження КІАС «УФГД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2021 14:49
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником були враховані зауваження у відповідності до частини 2 статті 24 Закону України . 17 лютого 2021 року Замовником внесені зміни до тендерної документації. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель згідно Статті 10 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Послуги з обробки даних (послуги щодо надання та супроводження програмного забезпечення) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 72310000-1
Номер:
b1267e26ae034c5b897e82adf00d9c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-014019-a.b2
Назва:
Послуги з обробки даних (послуги щодо надання та супроводження програмного забезпечення) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 72310000-1
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю. Вважаємо, що у даній публічній закупівлі протиправно об’єднано різні за предметом закупівлі послуг та остання містить дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників. Таке об’єднання предмету закупівлі та дискримінаційні вимоги, що зазначені в тендерній документації, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Згідно Додатку № 3 тендерної документації Замовника є Надання в користування програмного забезпечення для обробки даних щодо розрахунку батьківської плати в дошкільних навчальних закладах та формування рахунків. Оскільки це програмне забезпечення не, що у даній публічній закупівлі протиправно об’єднано різні за стосується Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві». Вважаємо предметом закупівлі послуги. Таке об’єднання суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Поєднуючи умови постачання декількох різних послуг, порушуються вимоги Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783.
Необґрунтоване об’єднання Замовником двох різних систем в одній процедурі, призвело до того, що у відкритих торгах може брати участь виключно той учасник, який може запропонувати два вида програмногозабезпечення, визначені у загальному предметі закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник безпідставно об’єднав два найменування в межах однієї процедури закупівлі, чим порушив статті 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі не задоволення вимоги, нами буде подана скарга до Постійній діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 18:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням ЗУ Про публічні закупівлі та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
3. Порушення п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
daef0c6369d241618562937bd3bc1668
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-014019-a.c1
Назва:
3. Порушення п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Порушення п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Станом на сьогодні існують суб’єкти господарювання, які мають можливість запропонувати аналоги системи «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві». Ваше підприємство повинне розглядати еквіваленти системи «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», що може бути запропонований іншими суб’єктами господарювання.
Оголошуючи процедуру закупівлі на закупівлю Послуги з обробки даних (послуги щодо надання та супроводження програмного забезпечення) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 72310000-1. Замовник фактично позбавив та інших суб’єктів господарювання можливості запропонувати програмне забезпечення аналогічне до системи «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», чим порушив статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на наявність аналогів програмного забезпечення «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», вважаємо, що послуги з надання програмного комплексу КІАС УФГД мають придбаватися Замовником у порядку, передбаченому для конкурентної процедури із забезпеченням можливості учасників такої процедури пропонувати еквівалент.
Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 12:38
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовником внесені зміни в Додаток 3 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено