-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
CPV – 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки
CPV – 44811000-8 Фарби для дорожньої розмітки (Фарба акрилова для нанесення горизонтальної розмітки на покриття доріг і аеродромів: біла – 5190 кг; жовта – 1530 кг; чорна – 1560 кг; червона – 450 кг)
Торги не відбулися
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
21.04.2017 16:28 - 27.04.2017 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
продовження періоду прийому пропозицій
Номер:
d21abf4a27284202a29d040890e9ee2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-21-001252-c.a2
Назва:
продовження періоду прийому пропозицій
Вимога:
Вимагаємо встановити коректні строки на уточнення та на прийом пропозицій керуючись Статтею 2 (Цей закон стосується до замовників,які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання за умови,що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн…) ЗУ «Про публічні закупівлі».Наголошуємо,що форма проведення даної закупівлі не ДОПОРОГОВІ ЗАКУПІВЛІ,а ВІДКРИТІ ТОРГИ. Вимагаємо внести відповідні зміни в Тендерну Документацію
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу від 26.04.2017.pdf 26.04.2017 18:10
Дата подачі:
26.04.2017 14:18
Вирішення:
Подана Вимога не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2017 18:11
Підтвердження вирішення:
Згідно пункту 14.1. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Подана Вимога не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Поряд з цим, Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, лише за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
42db5f38d51f40878f9147b343b16010
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-21-001252-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Для усунення постачання недоброякістного товару, від учасників, вимагаємо додати в тендерну документацію пункт «Учасник в тендерній пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником, в т.ч. - Сертифікат ISO 9001 виробника та постачальника, якщо учасник не є виробником - сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) - сертифікати відповідності виданий уповноваженим органом з сертифікації продукції та послуг в Україні - НТД (ТУ, ГОСТ) за якою виробляється товар (скановану копію з оригіналу). - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу від 24.04.2017.pdf 26.04.2017 18:06
Дата подачі:
24.04.2017 09:44
Вирішення:
Подана Вимога не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2017 18:07
Підтвердження вирішення:
Згідно пункту 14.1. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася.
Уся інформація щодо процесу звернення доступна всім Користувачам з усіх Авторизованих електронних майданчиків та на веб-порталі Уповноваженого органу.
Подана Вимога не відповідає вищезазначеним вимогам та не підлягає задоволенню.
Поряд з цим, вимоги до якості продукції, викладені Замовником в Умовах закупівлі, та є достатніми для поставки якісного товару, а також такими що не носять дискримінаційний характер щодо учасників електронного аукціону.