• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до дизелів 78Г в складі автоматизованих дизель-генераторних електростанцій типу АСД-5600

запасні частини до дизелів 78Г в складі автоматизованих дизель-генераторних електростанцій типу АСД-5600 (детально в додатках №3,№3.1). Тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 розділу 1 тендерної документації).

Торги відмінено

3 498 347.04 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2021 15:43 - 13.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 91f87ba414ed4cd5b1a49fd9810c074f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-002517-c.c4
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата розгляду скарги: 18.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.03.2021 09:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2021 12:22
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2021 10:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2021 №5379-р/пк-пз тендерним комітетом ВП ХАЕС прийняте рішення щодо внесення змін в опубліковану тендерну документацію за даною закупівлею (протокол №515 від 08.04.2021).
Автор: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Seda Stern +436766332931 si@inkla.com http://inkla.com
Скарга
Скасована

Скарга до АМКУ

Номер: 1362674ba40746b6b27ff9f1bb0b3803
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-002517-c.a3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 05.03.2021 00:02
Автор: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Seda Stern +436766332931 si@inkla.com http://inkla.com
Вимога
Є відповідь

Вимога 24/02-21

Номер: 1218e90c932b4a9d901c0e43fc397263
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-002517-c.b2
Назва: Вимога 24/02-21
Вимога:
Вимога про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: рішення ТК від 01.03.2021
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо умов розрахунків

Номер: 4463017b546a49c5900714d058108fcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-002517-c.b1
Назва: щодо умов розрахунків
Вимога:
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: додається витяг з протоколу рішення ТК №184
Статус вимоги: Не задоволено