-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.
Завершена
1 142 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 710.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 710.80 UAH
Період оскарження:
02.02.2021 15:37 - 09.02.2021 15:42
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Номер:
26577ad0b2af43ec8bf6614fb8d7bfc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-002467-b.a3
Назва:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Вимога:
Вимога,щодо скасування
рішення тендерного комітету про визнання переможцем
Підстави подання вимоги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" було проведено спрощену закупівлю (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-002467-b) на закупівлю робіт Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.
Згідно повідомлення від «03» березня 2021 року Замовник прийняв рішення по визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" код за ЄДРПОУ 42642520 та намір укласти договір з цим підприємством.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала умовам технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
1. Відповідно до абз. 2-3 підпункту 2 пункту 1 розділу III Документації спрощеної закупівлі до форми «Цінова пропозиція» обов’язково надається розрахунок пропозиції, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУБ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціна (107_ДЦ_ДЦ.PDF), в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-".
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Аналогічна позиція була викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021 (рішення додається).
2. Абз. 2 підпункту 8 пункту 1 розділу I Документації спрощеної закупівлі визначено, що у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Остання редакція внесення змін до статуту ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" відбулася 02.06.2019 року, що підтверджується описом до статуту, який надало ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП". Проте у пропозиції учасника, якого було визнано переможцем відсутня довідка з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Відповідно до пункту 1 розділу IІІ Документації: «неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищенаведену підставу, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам Документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
3. Відповідно до абз. 3 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі в підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково надає скан-копію оригіналу (завірену копію) наказу або штатний розклад працівника, відповідного за дотриманням охорони праці з наданням скан-копії оригіналів (завірених копії) протоколів та посвідчень про проходження навчання.
Проте незважаючи на вимогу Замовника, Переможцем даної процедури закупівлі не було надано у складі тендерної пропозиції документів, які б підтверджували наявність працівника відповідного за дотриманням охорони праці.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену інформацію та у зв’язку із тим, що переможцем не було надано документів, що вимагалися Замовником, - ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Документацією Замовника, а тому підлягає відхиленню.
4. Абз. 4 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі Замовником зазначається, що Договора цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника. Проте в предметі цивільно-правових договорів, що укладенні між ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" і працівниками (Договора ЦПХ. rar) не міститься конкретного обсягу робіт, які працівник повинен виконати для даної процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.». Цивільно-правові договори містять інформацію лише про посаду такого працівника, що свідчить скоріш про наявність трудових відносин з Учасником-переможцем, а ніж цивільно-правовий характер таких відносин. Жоден з договорів не визначає та не встановлює конкретні роботи, які учасник повинен виконати на об’єкті.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену підставу, переможець не відповідає кваліфікаційному критерію тендерної документації, встановленого Замовником, та пропозиція такого підлягає відхиленню.
На підставі вищенаведеного, з урахуванням норм ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі UA-2021-02-02-002467-b.
2. Відхилити пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" як таку, що не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної процедури закупівлі.
3. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА 05.03.2021 12:34
- Рішення АМКУ 05.03.2021 12:34
- Відповідь на вимогу ПП АСК Рентген.pdf 11.03.2021 16:30
Дата подачі:
05.03.2021 12:34
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПП «АСК», щодо скасування рішення про визначення ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" переможцем спрощеної закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2021-02-03-001709-c, на закупівлю робіт: ДК 021:2015 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської області». Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-002467-b.
1.ПИТАННЯ:
1. Відповідно до абз. 2-3 підпункту 2 пункту 1 розділу III Документації спрощеної закупівлі до форми «Цінова пропозиція» обов’язково надається розрахунок пропозиції, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; відомість ресурсів;
календарний графік виконання робіт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУБ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціна (107_ДЦ_ДЦ.PDF), в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-".
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Аналогічна позиція була викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021 (рішення додається).
ВІДПОВІДЬ:
По перше згідно п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
Тобто ці витрати можуть знадобитися а можуть і ні. Включення цих витрат повинно прописуватись в договорі підряду згідно п. 6.3.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.»
Зважаючи на те що виконання робіт буде здійснюватися на протязі невеликого строку (до 15 квітня 2021 року) Замовник не вимагав в документації спрощеної закупівлі обов’язково включати «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва», та ці затрати не включені до проекту договору.
Згідно 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них». А також згідно розділу №3 «2) Форма «Цінова пропозиція» (згідно Додатку №2 до тендерної документації) із зазначенням стартової суми аукціону. Учасник визначає ціну своєї пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, пов’язаних з постачанням товару згідно до умов договору. До форми «Цінова пропозиція» обов’язково надається розрахунок пропозиції, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.»
Тобто в документації прописано учасник включає до своєї пропозиції всі витрати та податки які він понесе для виконання договору. Включення витрат на покриття будь яких додаткових витрат є правом учасника, а не його обов`язком. Тому учасник у своєї пропозиції не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. А в разі зростання збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, учасник не отримає відшкодування за рахунок бюджетних коштів що сприяє зменшенню вартості робіт.
2. ПИТАННЯ: Абз. 2 підпункту 8 пункту 1 розділу І Документації спрощеної закупівлі визначено, що у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Остання редакція внесення змін до статуту ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" відбулася 02.06.2019 року, що підтверджується описом до статуту, який надало ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП". Проте у пропозиції учасника, якого було визнано переможцем відсутня довідка з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Відповідно до пункту 1 розділу IІІ Документації: «неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищенаведену підставу, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам Документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
ВІДПОВІДЬ:
Абз. 2 підпункту 8) пункту 1 розділу ІІI Документації спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає: Скан-копія оригіналу (завірена копія) Статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу.
У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Замовником була надана можливість Учасникам закупівлі надати довідки з пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги для самостійного завантаження статуту Учасника Замовником, замість сканованої копії Статуту.
Учасником у складі свої пропозиції було у повному обсязі надано Статут підприємства, а також Опис з пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
3. ПИТАННЯ: Відповідно до абз. 3 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі в підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково надає скан-копію оригіналу (завірену копію) наказу або штатний розклад працівника, відповідного за дотриманням охорони праці з наданням скан-копії оригіналів (завірених копії) протоколів та посвідчень про проходження навчання.
Проте незважаючи на вимогу Замовника, Переможцем даної процедури закупівлі не було надано у складі тендерної пропозиції документів, які б підтверджували наявність працівника відповідного за дотриманням охорони праці.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену інформацію та у зв’язку із тим, що переможцем не було надано документів, що вимагалися Замовником, - ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Документацією Замовника, а тому підлягає відхиленню.
ВІДПОВІДЬ:
Замовником вимагалась інформація та документи, які підтверджують додержання Учасником вимог чинного законодавства щодо охорони праці. У складі свої пропозиції Учасником надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація відповідності матеріально технічної бази є обов’язковим документом, який підтверджує відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці суб’єкта господарювання та надає право експлуатувати (застосовувати) машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки та виконувати роботи підвищеної небезпеки.
Невід’ємною частиною в заповненні декларації є проведення добровільного аудиту з охорони праці та проведення експертизи стану охорони праці акредитованим інспекційним органом у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2014. Декларація містить інформацію про відповідальних осіб, які забезпечують додержання вимог законодавства з питань охорони праці та інформацію щодо протоколів перевірки знань працівників. Враховуючі вищевикладене та, відповідні законодавчі підстави надання Учаснику вищезазначеної Декларації, Замовник у повному обсязі пересвідчився у дотриманні Учасником чинного законодавства щодо охорони праці на підприємстві.
4. ПИТАННЯ: Абз. 4 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі Замовником зазначається, що Договора цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника.
Проте в предметі цивільно-правових договорів, що укладенні між ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" і працівниками (Договора ЦПХ. rar) не міститься конкретного обсягу робіт, які працівник повинен виконати для даної процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.». Цивільно-правові договори містять інформацію лише про посаду такого працівника, що свідчить скоріш про наявність трудових відносин з Учасником-переможцем, а ніж цивільно-правовий характер таких відносин. Жоден з договорів не визначає та не встановлює конкретні роботи, які учасник повинен виконати на об’єкті.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену підставу, переможець не відповідає кваліфікаційному критерію тендерної документації, встановленого Замовником, та пропозиція такого підлягає відхиленню.
На підставі вищенаведеного, з урахуванням норм ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВІДПОВІДЬ:
Всі договори ЦПХ Учасником укладено з зазначенням виду надання таких послуг та зазначенням робіт згідно предмета закупівлі. Також, додатково повідомляємо що згідно чинного законодавства трудовий договір має містити у собі всі істотні умови, а саме: трудові обов'язки, режим роботи, тривалість робочого часу та часу відпочинку, умови оплати праці, пільги, компенсації, додаткові гарантії тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Номер:
4258206bc2f64f2cbbd881788bfa6427
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-002467-b.a2
Назва:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Вимога:
Вимога,щодо скасування
рішення тендерного комітету про визнання переможцем
Підстави подання вимоги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" було проведено спрощену закупівлю
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-03-001709-c на закупівлю робіт Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.
Згідно повідомлення від «03» березня 2021 року Замовник прийняв рішення по визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" код за ЄДРПОУ 42642520 та намір укласти договір з цим підприємством.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала умовам технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
1. Відповідно до абз. 2-3 підпункту 2 пункту 1 розділу III Документації спрощеної закупівлі до форми «Цінова пропозиція» обов’язково надається розрахунок пропозиції, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; локальний кошторис; відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУБ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, договірна ціна (107_ДЦ_ДЦ.PDF), в якій у рядку кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-".
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону.
Аналогічна позиція була викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021 (рішення додається).
2. Абз. 2 підпункту 8 пункту 1 розділу I Документації спрощеної закупівлі визначено, що у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року можливе надання довідки у довільній формі з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Остання редакція внесення змін до статуту ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" відбулася 02.06.2019 року, що підтверджується описом до статуту, який надало ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП". Проте у пропозиції учасника, якого було визнано переможцем відсутня довідка з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги.
Відповідно до пункту 1 розділу IІІ Документації: «неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищенаведену підставу, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам Документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
3. Відповідно до абз. 3 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі в підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково надає скан-копію оригіналу (завірену копію) наказу або штатний розклад працівника, відповідного за дотриманням охорони праці з наданням скан-копії оригіналів (завірених копії) протоколів та посвідчень про проходження навчання.
Проте незважаючи на вимогу Замовника, Переможцем даної процедури закупівлі не було надано у складі тендерної пропозиції документів, які б підтверджували наявність працівника відповідного за дотриманням охорони праці.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену інформацію та у зв’язку із тим, що переможцем не було надано документів, що вимагалися Замовником, - ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Документацією Замовника, а тому підлягає відхиленню.
4. Абз. 4 пункту 2 Додатку 3 до Документації спрощеної закупівлі Замовником зазначається, що Договора цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника. Проте в предметі цивільно-правових договорів, що укладенні між ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" і працівниками (Договора ЦПХ. rar) не міститься конкретного обсягу робіт, які працівник повинен виконати для даної процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.». Цивільно-правові договори містять інформацію лише про посаду такого працівника, що свідчить скоріш про наявність трудових відносин з Учасником-переможцем, а ніж цивільно-правовий характер таких відносин. Жоден з договорів не визначає та не встановлює конкретні роботи, які учасник повинен виконати на об’єкті.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи вищенаведену підставу, переможець не відповідає кваліфікаційному критерію тендерної документації, встановленого Замовником, та пропозиція такого підлягає відхиленню.
На підставі вищенаведеного, з урахуванням норм ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі UA-2021-02-03-001709-c.
2. Відхилити пропозицію ТОВ "ПІВДЕНЬБУДІНВЕСТ ГРУП" як таку, що не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної процедури закупівлі.
3. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА 05.03.2021 12:18
Дата подачі:
05.03.2021 12:18
Опис причини скасування:
Доопрацювання. Додання документів
Дата скасування:
05.03.2021 12:26
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДМІНУ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Номер:
08999f9213274115ae2af86f4fae470f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-002467-b.c1
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДМІНУ НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ
Вимога:
Даним повідомляємо, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, а саме, неправомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі (код національного класифікатора України ДК 021:2015 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.» - ПП «АСК».
Відхилення пропозиції ПП «АСК» з підстав, наведених у протоколі від 25 лютого 2021 року №14, порушує вимоги статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та право учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Вбачаємо, що Замовником порушено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель: «максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.»
Положеннями статті 26 Закону України (надалі - Закон) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Відповідно до Закону, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням і дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ПП «АСК» є неправомірним та підлягає скасуванню в зв’язку з наступним.
1. Щодо висунутих замовником нібито порушень та невідповідностей по кошторису ПП «АСК».
А. Щодо нестачі працівників за довідкою та відсутності інформації про додаткове залучення працівників.
По-перше, Замовником не враховано зменшення трудовитрат с 11,7684 люд.-год./м3 кладки по нормі РН3-2-1 до 8,5586 люд.-год./м3 кладки по нормі РН3-28-4 (к=0,8) обумовлено відсутністю виконуваних робіт по вибірці придатної цегли з очищенням та укладанням у штабель, в зв’язку з чим чисельність зайнятих на роботах працівників при розрахунку середньої кількості буде меншою.
По-друге, в складі пропозиції учасником надано штатний розпис ПП «АСК», затверджений наказом директора №8-к-1 від 03.09.2020 року, відповідно до якого штат підприємства-учасника складає 13 (тринадцять) штатних одиниць.
Наявність у Учасника ПП «АСК» зазначеної кількості штатних одиниць повністю спростовує висновок Замовника про нестачу необхідної кількості працівників, а саме у кількості 10 осіб.
Б. Щодо заміни розцінок в кошторисі.
Всі розрахунки здійснені учасником у відповідності до діючих нормативів, а саме відповідно до пункту 4.6 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 витрати ресурсів на роботи з демонтажу окремих конструкцій будинків, будівель і споруд, інженерних мереж та обладнання за відсутності необхідних норм у РЕКНр можуть визначатися за нормами відповідних збірників на виконання цих робіт без урахування норм витрат матеріалів і конструкцій, врахованих нормами, які не застосовуються при демонтажі.
При прийнятті рішення про невідповідності та заміні розцінок в кошторисі замовником не враховано те, що нормою РН3-2-1 передбачено вибирання (до 35%) придатної цегли з очищенням та укладанням у штабель, повернення будівельних матеріалів, отриманих від розбирання для подальшого використання на об’єкті. Однак, в зв’язку з тим, що кошторисним розрахунком Замовника не передбачено повернення будівельних матеріалів (цегли) для подальшого використання на об’єкті, і по нормі РН3-28-1 «Мурування окремих дiлянок простих зовнiшнiх стiн iз цегли» (п.26) використовується 100% нового цегли. Тому, з метою відповідності технічного завдання (коштрису на роботи) нормам діючого ДСТУ, норма РН3-2-1 замінена на РН3-28-4 з коефіцієнтом Кдем = 0,8.
Окремо зазначаємо, що замовником неправомірно невраховане при розгляді пропозиції учасника те, що відповідно до пункту 3.1.2 ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 у нормах на виконання робіт з розбирання стін витрати ресурсів розраховано виходячи з умов їх розбирання на окремі складові елементи (цеглини, дошки, плитки тощо). Нормами збірника не передбачено виконання робіт з розбирання конструкцій шляхом їх валки або обрушення.
З огляду на вищенаведене, всі кошторисні розрахунки учасника ПП «АСК» виконані учасником згідно діючих норм ДСТУ Б Д.2.4-3:2012 та законодавчо регламентованого порядку. Заміна норм повністю обґрунтована нормами виконання робіт, виходячи із наведеного Замовником технічного завдання.
Замовником прийняте необ’єктивне та необґрунтоване рішення про невідповідність кошторисної документації учасника вимогам Замовника.
2. Щодо сформульованого замовником порушення:
«У складі тендерної пропозиції надана кошторисна документація, яка підписана директором та інженером-кошторисником. Кошторисна документація є частиною документів тендерної пропозиції. У складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує повноваження інженера-кошторисника щодо підпису документів тендерної пропозиції.»
Як вірно зазначив замовник, відповідно до п. 1 ч. 1 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника, інших осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
Для юридичної особи:
- для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо).
- для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 1.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); 1.2. довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи (осіб), зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
Звертаємо увагу, що ПП «АСК» не уповноважувало іншу посадову особу представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ПП «АСК» надані всі необхідні документи на підтвердження повноважень керівника (наказ про призначення, рішення засновника, паспорт і ідентифікаційний код директора, виписка з ЄДР), чим повністю дотримано вимоги тендерної документації.
Також необхідно зазначити, що надана у складі пропозиції ПП «АСК» кошторисна документація, підписана як директором, так і інженером-кошторисником, оскільки складена з повним дотриманням вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. А саме, згідно додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, кошторисна документація подана у вигляді сканованих документів за підписом учасника та особи, яка склала кошториси.
Крім того, відповідно до Порядку розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 року, окремі розділи або частини проектної-кошторисної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
На підтвердження наявності серед працівників учасника відповідальної особи за складення кошторисної документації (сертифікованого кошторисника), у складі пропозиції учасника ПП «АСК» надані наказ №3-к від 19.09.2018 року про прийняття Зимниці Н.М. на роботу на посаду кошторисника, та кваліфікаційний сертифікат серії АР №002217, виданий Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про присвоєння Зимниці Н.М. кваліфікації інженер-проектувальник.
У зв’язку з цим, надана в складі тендерна пропозиція ПП «АСК» повністю відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, в частині наявності документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника, інших осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Кошторисна документація, в свою чергу, відповідає вимогам тендерної документації та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є національним стандартом України.
Визначена замовником для відхилення тендерної пропозиції ПП «АСК» підстава є необґрунтованою та такою, що суперечить діючому законодавству України.
3. Щодо іншої наведеної Замовником підстави для відхилення пропозиції ПП «АСК», а саме «Учасником у складі тендерної пропозиції надано Проект договору, який заповнений частково. Не заповнений розділ 3 договору. Ціна договору (Договірна ціна)».
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ПП «АСК» наданий документ «6.28. Проект договора (рентген).pdf», який у повній відповідності до вимог замовника заповнений з боку ПП «АСК» та підписаний керівником учасника на кожній сторінці та містить печатку учасника. Домисли Замовника про те, що цей проект договору заповнений частково, також не витримують критики виходячи з наступного.
По-перше, Замовник не встановив у тендерній документації конкретних вимог до заповнення тих чи інших розділів проекту договору, тобто неякісно та неповно визначив вимоги до надання документів учасниками та, в результаті, почав під час перевірки документів керуватись власним розсудом (конкретизувати вимоги постфактум), а не вимогами закону та тендерної документації.
По-друге, ПП «АСК» повністю заповнено проект договору саме зі свого боку, тобто вписано власне найменування у шапці договору, власні реквізити у розділі 13 проекту договору, а також посаду, прізвище та ініціали директора. Вся інша інформація, яка залишилася незаповненою, а саме – номер, дата та сума договору жодним чином не є інформацією з боку учасника, адже не учасник визначає цю інформацію.
Крім того, сам замовник у пункті 1 розділу 3 тендерної документації вказує, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну». Отже, наявність чи відсутність суми договору у його проекті, який надається учасниками до електронного аукціону, жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Тобто, учасник визначає лише ціну своєї пропозиції, яка не є тотожним поняттям з ціною договору. Звертаючи увагу на частину четверту статті 41 Закону, слід зазначити, що на момент подачі пропозиції жодний з учасників не знає та не може знати, якою буде ціна договору, дата його укладання (повністю залежить від процедури закупівлі, оскаржень тощо) та номер (може взагалі бути відсутній). Тобто все це не являється інформацією якою володіє учасник.
Також, слід вважати, що зазначати в проекті договору, який надається у складі тендерної пропозиції учасника до проведення аукціону, ціну договору, є не тільки недоречним, але й дає підстави вважати, що учасник, який все-таки вказав ціну договору, вже заздалегідь її знає, тобто якимось чином наперед знає про результат електронного аукціону. А це вже, в свою чергу, дає підстави припускати можливі антиконкурентні узгоджені дії замовника з таким учасником.
Безпідставність відхилення пропозиції учасника в зв’язку із незаповненням ціни в проекті договору встановлена численною практикою Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про публічні закупівлі : рішення №1332-р/пк-пз від 26.01.2021 року, рішення № 14294-р/пк-пз від 09.10.2019 року, рішення № 14111 р/пк-пз від 02.10.2019 року, та навіть наведена в якості однієї із підстав неправомірності рішень замовників серед узагальненої практики АМКУ (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel).
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО :
1. Скасувати Рішення про відхилення пропозиції ПП «АСК» за предметом закупівлі (код національного класифікатора України ДК 021:2015 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської обл.»
2. Усунути порушення, допущені під час проведення закупівлі та завершити процедуру закупівлі у встановленому законодавством порядку.
У разі відхилення нашої вимоги або відсутності реакції Замовника протягом трьох робочих днів з моменту отримання Замовником даної вимоги, ПП «АСК» буде вимушено звернутись до Господарського суду Одеської області з вимогою скасування незаконного рішення КП "Білгород-Дністровське міське управління капітального будівництва" та зупинення виконання будь-якого договору щодо визначеного даною закупкою предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА 27.02.2021 13:34
- Відповідь на ВИМОГУ Рентген.pdf 03.03.2021 16:49
Дата подачі:
27.02.2021 13:34
Вирішення:
На вимогу ПП «АСК» щодо додаткової аргументації щодо причини відповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі: ДК 021:2015 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) «Капітальний ремонт приміщення під розміщення рентгенапарату в міської лікарні за адресою: вул. Московська №1, м. Білгород- Дністровський, Одеської області».
1. Щодо порушень та невідповідностей у кошторисі, заміни розцінок в кошторисі, відсутність необхідної кількості працівників:
- Замовником враховане зменшення трудовитрат, так як нормативна трудомісткість робіт, яка передбачається у прямих витратах 2566 люд-год, взята з пояснювальної записки наданої ПП «АСК» де вже враховані всі «зменшення» учасника;
до нормативної трудомісткості робіт 2566 люд-год. включаються тільки трудовитрати робітників робочих спеціальностей. Трудовитрати директора, виконавця робіт, інженер-будівельника та кошторисника не входять до нормативної трудомісткості робіт в прямих витратах, а враховані в загальновиробничих та адміністративних витратах (ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013). Згідно штатного розпису ПП «АСК» кількість штатних одиниць робітників робочих спеціальностей 9,5 од. Згідно Довідки ПП «АСК» про наявність працівників, працівників робочих спеціальностей – 2 працівника. Замовник розглядає перелік працівників відповідної кваліфікації згідно Довідки, як це вимагалось у оголошені про закупівлю. Тому кількість робочих не достатня для виконання робіт. В документах тендерної пропозиції відсутня будь-яка інформація про додаткове залучення Учасником працівників для повного та своєчасного виконання договору про закупівлю.
в відомостях обсягів робіт по локальним кошторисам (п. 1 Додаток 1 до документації спрощеної закупівлі) вказані розцінки згідно кошторису робочого проекту. Заміна розцінок це невідповідність Технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (п. 1 Додаток 1 до документації спрощеної закупівлі).
1. Щодо відсутності документів у складі пропозиції, які підтверджують право підпису документів пропозиції іншими особами учасника, окрім посадової особи (директора/керівника)
Відповідно до п.1 ч.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника, інших осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
Для юридичної особи:
- для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо)
- для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі:
документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); 1.2. довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи (осіб), зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з п.37 ч.1 ст.1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.62 Господарського кодексу України підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки.
Крім того, ст.65 Господарського кодексу України визначено, що управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу.
Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.
Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи.
У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов'язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.
Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
Разом з тим, питання представництва регулюється Главою 17 Цивільного кодексу України.
Таким чином, у разі якщо юридична особа є учасником процедури закупівлі, така особа має дотримуватись вимог Закону з урахуванням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, Замовником вимагалось надати також документи на інших осіб, які мають відповідні повноваження щодо підпису документів пропозиції. Враховуючи те, що кошторисна документація є частиною документів, які складені та підписані посадовою особою Учасника та іншими особами, які безпосередньої діють в інтересах Учасника, то вони повинні мати відповідні повноваження на підписання документів пропозиції, які мають бути оформленні згідно чинного законодавства України.
Щодо Проекту договору:
Згідно вимог Замовника, Учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції завізований та заповнений проект договору, згідно з Додатком № 4.
Додатково повідомляємо, що у відповідності до ч.7 ст.14 Ви мали право у період уточнення інформації звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Ви не скористались своїм правом на звернення щодо уточнення інформації з порядку розрахунку договірної ціни та порядку оформлення документів, які подані Вами у складі свої пропозиції.
Ваша пропозиція була відхилена з підстав визначених ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнано як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено