• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове для закладів освіти Юнаківської сільської ради (код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло)

Масло вершкове (масовою часткою жиру від 72,5% до 79,9%, фасоване в упаковках (заводських пачках) по 200 г. Товар відповідає встановленим в Україні стандартам та нормам.

Завершена

219 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 096.80 UAH
Період оскарження: 02.02.2021 15:01 - 14.02.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

необгрунтований вибір переможця

Номер: b742a2d5e0324ad3aed0b9129e684f1e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-011545-a.c5
Назва: необгрунтований вибір переможця
Скарга:
Замовником Управлінням освіти, культури, туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської ради Сумського району Сумської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове для закладів освіти Юнаківської сільської ради). Очікувана вартість – 219360,00 грн. з ПДВ. Статус процедури – відкриті торги. Кінцева дата подання пропозицій – 18.02.2021 року. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №24 від 22.02.2022 року (дата, коли ФОП Шаповаленко Т.М. стало відомо про дискримінацію власних інтересів), Замовник визнав переможцем процедури торгів ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод". ФОП Шаповаленко Т.М. (надалі – Скаржник) не погоджується з таким рішенням Замовника та заявляє про дискримінацію власних інтересів як учасника, що реально претендує на укладання договору на постачання товару. Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 05.03.2021 року. Скаржник заявляє про грубе порушення власних інтересів, законодавства в сфері публічних закупівель і умов тендерної документації Замовником в частині дискримінаційного підходу до оцінки і аналізу тендерної пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод". Детально проаналізувавши умови тендерної документації та тендерну пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" (надалі – Переможець) Скаржник заявляє про ряд грубих порушень, в т.ч.: - відповідно до п. 23, Додатку 5 до тендерної документації для для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасники повинні надати документи, зокрема копію документів, які підтверджують, що система екологічного управління діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. - відповідно до п.24 Додатку 5 до тендерної документації для для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасники повинні надати документи, зокрема копію документів, які підтверджують, що система управління якості діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. Зазначені документи у складі пропозиції Переможця відсутні, що не відповідає вимогам ТД, а тому пропозиція Переможця має бути відхилена. Разом з тим у складі тендерної пропозиції переможець надав лист-пояснення від 08.02.2021року № 188, в якому зазначає, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України 6 лютого 2017 року був прийнятий закон №451 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації Україні, і визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації», якими була скасована обов’язкова сертифікація харчової продукції в Україні. Також Переможець зазначив, що не має обов’язкових вимог для підприємств по переробці молока щодо сертифікації систем, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, систем якості та екологічного управління. Замовник у відповіді на Вимогу Скаржника ID: UA-2021-02-02-011545-a.c1 зазначив, що згідно ч.11 ст.26: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Скаржник не погоджується з тлумаченням Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині, оскільки вважає, що не зважаючи на те, що діяльність Переможця не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляло Переможця можливості отримати зазначені документи в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації. Крім того, Переможець був заздалегідь ознайомлений з умовами тендерної документації та у випадку неможливості виконання зазначених вище умов міг скористатись своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до Замовника. Скарг щодо зазначених умов тендерної документації до замовника та органу оскарження, зокрема від учасників, не надходило. Враховуючи вищезазначене, Скаржник повідомляє про неправомірність визнання переможцем процедури ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод". На пiдставi викладеного, керуючись положеннями ст. 18 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2021-02-02-011545-a на закупівлю товару " ДК 021:2015 - 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове для закладів освіти Юнаківської сільської ради)" в частині визнання тендерної пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" Переможцем закупівлі та публікації повідомлення про намір укласти договір. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання тендерної пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" Переможцем закупівлі і зобов'язати Замовника визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, відхилити та скасувати повідомлення про намір укласти договір. Додатки: - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-011545-a.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.03.2021 19:29
Автор: ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна, Шаповаленко Тетяна Миколаївна +380661241496 hristenkoyana84@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: 9a411f389e244407baace64544336fb2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-011545-a.a4
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Шановний замовнику рекомендуємо Вам ознайомитися з вимогами тендерної документації, проаналізувати та порівняти різні вимоги учасників, вивчити пропозицію Переможця та усунути порушення вимог Законодавства України. В тому числі надати огрунтовану відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Якщо Ви вбачаєте в наших діях, як Замовника, порушення чинного законодавства - Ви маєте повне право оскаржити наше рішення в установленому законом порядку. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: 99f7d37524fd4ea49cbabdcf97cf33ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-011545-a.c3
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до рішення Замовника тендерна пропозиція ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" відповідає вимогам Замовника, оскільки визначено його переможцем процедури закупівель. Проте пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника, оскільки не містить: 1. протоколи дослідження сир твердий та косломолочний на органолептичні показники. 2. Копія документу, який підтверджує правові підстави використання транспорту зазначеного в інформаційній довідці (договір оренди/ договір перевезення), а саме ТАТА ВМ7322ВВ. 3. Копія документів, які підтверджують, що система екологічного управління діяльності учасника, відповідним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. 4. копія документів, які підтверджують, що система управління якості діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Тому, вимагаємо надати розʼяснення щодо переваги пропозиції Переможця над пропозицією ТОВ "СПК" та усунути порушення. Якщо Замовник не усунить порушення, вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно читайте нашу відповідь 1 та 2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Повторна Вимога про усунення порушень

Номер: cdba14268b7749c8a36111084d68d1ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-011545-a.c2
Назва: Повторна Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику, повторно наголошую на те, що відповідно до п. 23, 24 Додатку 5 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасники повинні надати документи, зокрема копію документів, які підтверджують, що система екологічного управління діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року та копію документів, які підтверджують, що система управління якості діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. У складі тендерної пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" вищезазначені документи відсутні. Виходячи з практики роботи Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність вищезазначених документів є порушення умов тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, повторно вимагаю відхилення тендерної пропозиції ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" в іншому випадку вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Будь ласка, ще раз уважно перечитайте відповідь на Вашу першу вимогу. Ми, як Замовник, прийняли рішення на користь найбільш економічно вигідної пропозиції. Ми, як Замовник, перевірили документи Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та не знайшли невідповідності поданих документів тендерній документації. Ми, як Замовник, у своєму рішенні не вбачаємо порушень чинного законодавства. Рішення прийнято. ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЄМО І ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що ваші вимоги є прямим порушенням вимог Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Ви маєте повне право оскаржувати наше рішення в установленому законом порядку. З глибокою повагою, уповноважена особа УОКТМС Юнаківської с/р Сергій Журба.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про надання інформації

Номер: 319f561469024c858c0978d85c7045c6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-011545-a.c1
Назва: Про надання інформації
Вимога:
Відповідно до п. 23, 24 Додатку 5 до тендерної документації для для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасники повинні надати документи, зокрема копію документів, які підтверджують, що система екологічного управління діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року та копію документів, які підтверджують, що система управління якості діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року. У складі тендерної пропозиції вищезазначені документи відсутні. Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.02.2020 року № 2309-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2020-01-10-001583-c), від 27.12.2019 року № 19422-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2019-11-25-003122-b) та від 07.05.2019 року № 5576-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2019-04-03-000816-b), Постанови Верховного Суду України від 24.06.2020 року у справі №826/15639/17 у адміністративному провадженню №К/9901/32266/19 (посилання на реєстр - https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919), встановлено, лист наданий ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" від 08.02.2021року № 188 не свідчить про те, що сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не передбачені чинним законодавством, оскільки те, що така діяльність учасника не підлягає обов’язковій сертифікації не позбавляло учасника можливості отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації. Крім того, учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами тендерної документації та у випадку неможливості виконання зазначених вище умов міг скористатись своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника. Скарг щодо зазначених умов тендерної документації до замовника та органу оскарження, зокрема від учасників, не надходило. Враховуючи вищезазначене, пропозиція ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод" не містить копій документів, які підтверджують, що система екологічного управління діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року та документів, які підтверджують, що система управління якості діяльності учасника, відповідає чинним в Україні нормативним документам, дійсного на момент подання пропозиції та до кінця 2021 року, що є порушенням умов тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, керуючись ч. 4. ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопрушення, прошу надати пояснення причини невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник (ФОП Шаповаленко Тетяна Миколаївна, Код ЄДРПОУ: 2137205785). Надаємо відповідь на Ваше звернення та повідомляємо наступне. Згідно ч.1.ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) - оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до цього оголошення та тендерної документації до цієї закупівлі єдиним критерієм оцінки є ціна. ч. 9. ст. 29 Закону встановлює наступне: «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. ч. 11. ст. 29 Закону встановлює наступне: «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Виключно в рамках Закону, після автоматично проведеної оцінки, розглянувши найбільш економічно вигідну пропозицію подану ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод", розглянувши та проаналізувавши подану Учасником документацію, Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ДП "Аромат" Філія "Сумський молочний завод", як з переможцем відкритих торгів, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію і надав у порядку передбаченому Законом та тендерною документацією всі необхідні документи. Згідно ч.11 ст.26: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» У своєму зверненні Ви посилаєтесь на: «Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.02.2020 року № 2309-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2020-01-10-001583-c), від 27.12.2019 року № 19422-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2019-11-25-003122-b) та від 07.05.2019 року № 5576-р/пк-пз (номер закупівлі UA-2019-04-03-000816-b), Постанови Верховного Суду України від 24.06.2020 року у справі №826/15639/17 у адміністративному провадженню №К/9901/32266/19 (посилання на реєстр - https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919)». Звертаємо увагу, що всі ці посилання стосуються предмету закупівлі «Природний газ» (процедура закупівлі природного газу має свою законодавчо врегульовану специфіку) і не мають жодного відношення до нашого предмету закупівлі. Крім того інформація за посиланнями у деякій мірі повністю суперечить вашому запиту. Також, Ви посилаєтесь на статтю 33 п. 4.: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.». Але звертаємо увагу, що Ваша тендерна пропозиція не розглядалася. Крім того зазначаємо, що вимоги статті 164-14 КУпАП, на яку ви посилаєтесь, нами, як Замовником, порушено не було. До відповідальності, передбаченої статтею 164-14 КУпАП можуть притягувати суд, органи державної виконавчої влади, інші державні органи у порядку визначеному законодавством, якщо такі дії входять до їх компетенції. Зазначаємо, що згідно ч.5 ст. 8 Закону вимагати пояснення від замовника має право посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель у порядку та строки визначені Законом. Дякуємо за звернення. З глибокою повагою, уповноважена особа УОКТМС Юнаківської сільської ради Сергій Журба.
Статус вимоги: Відхилено