• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло

Товар, Вид закупівлі - спрощена закупівля, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГАЛИЦИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, 57286, Миколаївська обл., Миколаївський (Вітовський) район, село Галицинове, вулиця Центральна, будинок 1; категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Код ЄДРПОУ: 41356652, вимоги до предмета закупівлі надані в додатковому файлі до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Мова оголошення і Вимог до предмета закупівлі - українська мова. Інформація про мову(мови) якою повинні бути складені пропозиції: Під час проведення закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу пропозиції, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником для участі у цій закупівлі безпосередньо та представлені в складі пропозиції (висновки, сертифікати, довідки та ін.), можуть бути надані як українською, так і російською мовами. При цьому власні назви, географічні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, загальновживані абревіатури посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Лише ціновий критерій - критерій оцінки 100 % ціна.

Торги відмінено

197 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 989.90 UAH
Період оскарження: 02.02.2021 13:40 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА переглянути прийняті рішення (дії) замовника

Номер: d6c2d4831fda4b06989e9af9a8c87472
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-008658-a.c1
Назва: ВИМОГА переглянути прийняті рішення (дії) замовника
Вимога:
ВИМОГА переглянути прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Малого приватного підприємства «Ритм» під час проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло - оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-02-02-008658-a. Уповноваженою особою Відділосвіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради 02.02.2021 року оприлюднене оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та Оголошення на закупівлю – код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло, очікувана вартість закупівлі складає 197980,00 грн., оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-02-008658-a. Кінцевий строк подання пропозицій (дата, установлена для подання пропозицій) – 16.02.2021 року. Аукціон проведено 16.02.2021 року. Пропозиції по зазначеній закупівлі подали такі учасники: Мале Приватне Підприємство "Ритм", ФОП Борисова Людмила Станіславівна. 23.02.2021 року Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №25 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2021 року про відхилення Пропозиції МПП «Ритм», у якому зазначив: «Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-02-02-008658-a за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – Вершкове масло (Масло вершкове) – Мале приватне підприємство «Ритм» з наступних підстав: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: -не виконано вимогу зазначену в п.14 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі – Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу наданий у складі пропозиції учасника не містить обов’язкових позначок «так» за результатами перевірки відповідності розділу акту «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів», міститься лише три позначки «так», три позначки містить інформацію «не вимагається від зазначеного (конкретного об’єкту контролю)», та одна позначка «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю». В свою чергу позначка «НП» - «не перевірялось на зазначеному об’єкті контролю» є правом самого учасника, та не надано обґрунтування не проведення перевірки певного пункту в розділі акту «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів», хоча замовником в п.14 Додатку 2 до вимог до предмета закупівлі саме позначку «так», а, отже, учасником не виконано вимогу замовника, яку він мав право виконати.» Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» МПП «Ритм» звертається до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причини невідповідності його пропозиції умовам, визначених в Оголошенні та переглянути прийняте рішення Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм». Наголошуємо, що вищезазначені рішення (дії) Замовника щодо відхилення пропозиції МПП «Ритм» – є неправомірними та такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і порушують права МПП «Ритм» та охоронювані законом інтереси. Підставою подання цієї Вимоги є не погодження МПП «Ритм» з рішеннями Замовника про відхилення його пропозиції. З огляду на вищевикладене, МПП «Ритм» наводить обґрунтування наявності порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішень, дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, неправомірне відхилення пропозиції Учасника МПП «Ритм». Неправомірне відхилення пропозиції МПП «Ритм»: Згідно із чинним законодавством України компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів – є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Даний центральний орган виконавчої влади, як і будь-які інші органи державної влади, зобов’язані діяти і діють виключно відповідно до та у спосіб, визначені чинним законодавством. Чинним законодавством України, а саме Законом України «Про державний контроль за дотримання законодавства про харчові продукти, корми побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 №2042-VIII (частина сьома стаття 18) передбачено, що державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю. При цьому пунктом 1 частини першої статті 6 цього ж закону визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини (ним є Міністерство аграрної політики та продовольства України) затверджує форми актів державного контролю, що застосовується державним інспекторами та державними ветеринарними інспекторами під час інспектування та аудиту. Так, на виконання цієї вимоги Закону Мінагрополітики своїм наказом від 08.08.2019р. №447 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, та наказом від 08.08.2019 №447 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Інших актів державного контролю чинне законодавство не передбачає. МПП «Ритм» повідомляє, що у складі пропозиції надано згідно п.14 Додатку 2 Оголошення відповідний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складений за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) компетентного органу та/або його територіального органу. В даному Акті зазначена вся відповідна інформація, яка вимагається відповідно до ЗУ «Про державний контроль за дотримання законодавства про харчові продукти, корми побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Щодо інформації про позначку «НП» («не перевірялося на зазначеному об’єкті контролю») згідно п 6.7 даного акту, повідомляємо, що жодних Законних пояснень щодо відсутності інформації «так» або «ні» не вимагається, так як інформація про дану відмітку міститься в самому Акті №000118 від 04.12.2020р., що зазначено особами, що брали участь в проведенні заходу державного контролю, а саме на сторінці другій даного Акту зазначено наступне: 1) Потужність оператора ринку холодильний склад, складські приміщення, транспортні засоби для перевезення харчових продуктів Мерседес ВТ39-81ВК ізотермічний фургон, Мерседес ВТ97-10ВО рефрижератор з температурним режимом від +5°С до -10°С, Мерседес ВТ56-74 СМ рефрижератор з температурним режимом від -15°С до -20°С, Volkswagen WOC 125-40 ізотермічний фургон, оснащений холодильним обладнанням з температурним режимом від +5°С до -10°С, Volkswagen LT ВТ27-43АМ та Volkswagen LT ВТ48-42АК ізотермічні фургони НА МОМЕНТ ПЕРЕВІРКИ ВИКОНУВАЛИ ЛОГІСТИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ. 2) Строк проведення заходу державного контролю (інспектування): початок 04.12.2020 року 10:47 год.; завершення 04.12.2020 року 13:00 год. Додатково МПП «Ритм» повідомляє, що логістичні перевезення здійснюються згідно затверджених керівником підприємства та керівниками контрагентів Маршрутних листів, відповідно до яких виїзд на Маршрут автотранспортних засобів здійснюється щодня до 7:30 год. ранку. Так як даний Акт перевірки Держпродспоживслужби складається державними посадовими особами, які здійснюють перевірки у проміжку робочого часу з 8:00 год. до 17:00год., тому п 6.7 даного акту обґрунтовано не перевірялося на зазначеному об’єкті контролю. Для підтвердження виконання Учасником п.6.7. вказаного Акту МПП «Ритм» у складі пропозиції надано Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на потужностях, на яких проводиться діяльність з харчовими продуктами, повинна бути впроваджена система управління безпечністю харчовими продуктами, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та отримано Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018, IDT). У грудні 2018 року МПП «Ритм», на підставі результатів проведеного аудиту, отримало Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO22000:2005, IDT). Починаючи з цього періоду і постійно МПП «Ритм» впроваджує на своїх потужностях систему управління безпечністю харчових продуктів. У листопаді 2020 року МПП «Ритм», на підставі результатів проведеного аудиту, отримало Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018, IDT), таким чином застосовуючи постійно діючі процедури на своїх потужностях, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). ОТРИМАННЯ ДАНОГО СЕРТИФІКАТУ ПІДТВЕРДЖУЄ ДОТРИМАННЯ ОПЕРАТОРОМ РИНКУ ПРАВИЛ РОЗМІЩЕННЯ У ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ У ТАКИЙ СПОСІБ, ЩОБ МІНІМІЗУВАТИ РИЗИК ЇХ ЗАБРУДНЕННЯ. Виходячи з вищевикладеного повідомляє, що МПП «Ритм» впровадив систему управління безпечністю харчовими продуктами та гарантує дотримання постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, у підтвердження чого надає у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018, IDT). Виходячи з вище вказаного, вимагаємо анулювати рішення Замовника про відхилення пропозиції МПП «Ритм» з причин зазначених у Протоколі №25 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.02.2021 року.
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 24.02.2021 13:19