-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування газових котлів
Завершена
129 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2021 13:21 - 08.02.2021 13:26
Вимога
Вирішена
Оскарження оголошення переможця
Номер:
ed3b3158b0754b29813ff7fc15df0d7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-001598-b.b3
Назва:
Оскарження оголошення переможця
Вимога:
На вашу відповідь щодо оскарження переможця закупівлі зазначаємо наступне:
Цитування декларації, поданої учасником, не може бути аргументом легітимності прийнятого вами рішення про переможця. Текст та відомості декларації ТОВ НВП «Газтехсервіс Дніпро» ми вивчили самостійно.
Велике прохання до вас прочитати третій абзац вашої відповіді та зрозуміти самим, про що ви там пишете.
Тепер по суті оскарження. Декларація відповідності матеріально-технічної бази містить не інформацію, а виключно відомості (і це важливо) суб’єкта господарювання. Ці відомості мають властивість змінюватися з часом (а саме, наприклад, закінчується строк дії посвідчень для виконання робіт підвищеної небезпеки – 1 рік). Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 ( зі змінами від 03.03.2020 № 207, від 03 лютого 2021 р. № 77) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки …» передбачена ситуація зі зміною відомостей суб’єкта господарювання:
Цитата: п.21. « у разі зміни відомостей …в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін».
Тобто ТОВ НВП «Газтехсервіс Дніпро» (його працівники) до закінчення терміну дії посвідчень мали пройти перевірку знань згідно ст.18 Закону України «Про охорону праці» в навчальному центрі, отримати посвідчення та внести зміни в свою декларацію (оновити ії). Декларація, на відміну від Дозволу Держпраці, який видається на 5 років, це живий документ, який оновлюється при зміні відомостей у суб’єкта господарювання (Постанова Кабінету Міністрів України №1107). Працівникам ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» так чи інакше прийдеться проходити спеціальне навчання відповідно вимогам законодавства, їх нові посвідчення не відповідатимуть відомостям, поданим в Декларації. Тож Декларацію прийдеться оновлювати.
Ми наполягаємо на тому, що на день проведення аукціону працівники ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» не мали право на виконання робіт підвищеної небезпеки у зв’язку з закінченням строку дії посвідчень з перевірки знань НПАОП 0.00-1.76-15 та НПАОП 0.00-5.11-85.
Ви, як замовник, зобов’язані перевірити відомості учасника, які містяться в Декларації. Для того вони там і розміщені. Ви маєте перевіряти повноваження працівників на день проведення аукціону під час кваліфікації.
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» на підставі відсутності працівників, допущених до виконання робіт підвищеної небезпеки, на день проведення аукціону. Відомості в Декларації відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» документально це підтверджують.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 18:28
Вирішення:
Повторно повідомляємо, що учасник ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» надав усі документи, згідно п.14.1 Оголошення та Додатку 2.
Замовник перевіряє відомості учасника виключно в межах чинних нормативно-правових актів.
Форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці встановлена Додатком 8 до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Декларація містить відомості про роботодавця, інформацію щодо страхування, аудиту з охорони праці, а також розділ інші відомості, до якого саме пред’явлена Ваша вимога.
В даному розділі має зазначатися прізвище, ім'я та по батькові осіб, які відповідають за дотриманням вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки; наявністю служби охорони праці, інструкцій про проведення навчання та інструктажу з питань охорони праці, експлуатаційної документації, засобів індивідуального захисту, нормативно-правової та матеріально-технічної бази навчально-методичного забезпечення.
Ваші вимоги про зміни до декларації у зв’язку з періодичним оновленням документів працівників неправомірні тому, що формою декларації не передбачені відомості про дати та номери посвідчень чи протоколів перевірки знань з питань охорони праці. Також чинним законодавством не обмежується термін дії декларації та не встановлюються вимоги до додаткової інформації. Ваше посилання на «Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки …» в цій частині питання не є коректним.
Тобто оновлення декларації потрібно при зміні відомостей, які вимагаються відповідно до форми декларації.
Будь-які інші дані декларації, крім передбачених законодавчо, Замовник приймає до уваги, але не може оцінювати як невідповідність.
Ваш аргумент щодо відсутності у учасника працівників, допущених до виконання робіт підвищеної небезпеки, на день проведення аукціону не обґрунтований, а є припущенням. Не зважаючи на те, з метою об’єктивного з’ясування спірного питання, керуючись умовами Додатку 2 оголошення, від учасника ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» запрошені інші документи, необхідні для уточнення / підтвердження кваліфікаційних вимог. Надані протоколи підтверджують своєчасне проходження перевірки знань з НПАОП для працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки - 1 раз на рік (2 особи), керівника робіт - 1 раз на три роки, станом як на дату аукціону так і на сьогоднішній день.
На підставі вищевикладеного у задоволенні вимоги відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження оголошення переможця
Номер:
f4cbed1395664e84ad9494d209cd9688
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-001598-b.a2
Назва:
Оскарження оголошення переможця
Вимога:
Вимагаємо відмінити оголошення ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» переможцем закупівлі з наступних причин:
Згідно відомостей, наданих ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованій в теріторіальному органі Держпраці 30.03.2020 р, працівники підприємства- адміністративно-технічний персонал (директор, головний інженер, виконроб) проходили спеціальне навчання та перевірку знань з «Правил безпеки систем газопостачання» НПАОП (0.00-1.76-15) та «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85) в ТОВ «УК Спектр» 7 лютого 2020 року (протокол №13). Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування проходив навчання та перевірку знань за напрямками «Правила безпеки систем газопостачання» НПАОП (0.00-1.76-15) та «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85) в ТОВ «УК Спектр» 10.02.2020 р. (протокол №013-2).
Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці»(ст.18) «Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою…. повинні щороку проходити… спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів х охорони праці».
Зазначаємо таким чином, що на день проведення аукціону 16.02.2021 року ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» відповідно наданій в пропозиції інформації не мав в штаті працівників, що мають право на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до технічного завдання замовника та вимог чинного законодавства з охорони праці.ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» має бути дискваліфікованим на підставі невідповідності кваліфікаційним умовам додатку №1 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 17:02
Вирішення:
Шановний Учаснико!
Ваша вимога розглянута та додатково перевірені документи ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро», визначеного переможцем. Маємо повідомити, що наведені у вимозі доводи не знайшли підтвердження.
В складі пропозиції ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану в територіальному органі Держпраці 30.03.2020 р.
З приводу порушеного вами питання про щорічне проходження навчання працівниками, зайнятими на роботах з підвищеною небезпекою, у тексті декларації зазначено «…Працівники підприємства проходять в установленому порядку періодичне навчання нормативно-правовим актам з охорони праці, прийнятих органами виконавчої влади, інструкцій, положень, діючих на ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро», згідно з напрямом діяльності та видами виконуваних робіт. Адміністративно-технічний персонал проходить навчання і перевірки знань на базі навчальних центрів. …. Працівники, зайняті на роботах підвищеної небезпеки, можуть проходити спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві згідно планів-графіків, які затверджуються наказами директора.»
Таким чином інформація про види та дати проходження навчання спеціального навчання та перевірки знань працівників підприємства станом на дату реєстрації декларації не може пов’язуватися із чинністю або не чинністю документів про проходження відповідного навчання станом іншу дату, у тому числі на день проведення аукціону 16.02.2021 року, на яку Ви посилаєтесь. Відповідно учасник декларує проходження навчання персоналом періодично та у встановленому порядку.
Крім того перевіркою на інтернет-сайті Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області підтверджено наявність декларації ТОВ «НВП Газтехсервіс Дніпро» у списку за порядковим номером 1966.
В Додатку №1, який у вимозі Ви помилково назвали кваліфікаційними умовами, наведено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Так, допуск працівників Виконавця до газифікованих об’єктів здійснюється за наявності: оригіналів посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативно-правових актів з питань охорони праці (НПАОП) із встановленою законодавством періодичністю – 1 раз на рік (для працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки), інших – 1 раз на три роки, та наряду-допуску.
Йдеться саме про документи, за якими замовник допускає працівників до об’єктів кожного разу протягом терміну надання послуг (до 31 грудня 2021 р.). Одночасно контролюється наявність наряду-допуску та чинність посвідчень лише у тих працівників, які відвідують об’єкт, та відповідно до конкретного виду виконуваних робіт. Ви же не вимагаєте заздалегідь, на етапі торгів, оформити наряд-допуск?
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження встановлені Додатком 2 оголошення про проведення закупівлі.
У пропозиції ТОВ «НВП «Газтехсервіс Дніпро» наявні усі документи, згідно п.14.1 Оголошення та Додатку 2. Таким чином підстави для дискваліфікації учасника, оголошеного переможцем, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
45bf7c12fc194185a3781d4d4a1e4d42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-001598-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
1.Вимагаємо прибрати з п 14 Оголошення -Довідку з обслуговуючого банку про наявність у Учасника відкритого поточного розрахункового рахунку(ів), датовану не пізніше місячної давнини на дату кінцевого терміну подання пропозицій. Вимога місячного терміну "свіжості" довідки банку Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена.
2. Вимагаємо прибрати з п.6 додатку 2 - Під аналогічним договором слід розуміти договір(и), обсяг надання послуг за якими враховує у сукупності:
- технічне обслуговування котлів;
- заміну теплообмінників та пальників на котлах;
- поточний ремонт газового обладнання.
Вимога замовника порушує п.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників шляхом надання переваги Учаснику-переможцю аналогічної закупівлі в 2020 році. Замовник не має права вимагати від учасників надання договорів саме з таким виключним переліком робіт. Будь який учасник, що має Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної, а саме "монтаж, ремонт, обслуговування...котлів" здатний виконати заявлені роботи.
Вимагаємо прибрати вимогу п.8 додатку 2 про зміст та наповнення матеріально-технічної бази, як таку, що порушує п.5 ст.14 та ст. 5 Закону України "Пр публічні закупівлі". Наповнення та склад інструменту, приладів та пристроїв, якими користується учасник це питання учасника а не замовника. Замовник в документації не надав критеріїв оцінювання матеріальної бази учасників. В кого більше паяльників, компресорів, ліхтарів та рожкових ключів той і переможець? Для кого і для чого складати перелік інструментів, хто і як буде їх оцінювати, як це впливає на результат кваліфікації?
Відповідно до вимог п.10 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати в тендерній документації перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Вимагаємо привести документацію закупівлі у відповідність до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". Склад оголошення спрощеної закупівлі в ст.14 Закону надано в п.2 ст14. Вимагаємо дотримуватись його змісту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2021 20:00
Вирішення:
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Відповідно до статті 14 "Закону Про публічні закупівлі" п.3 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Бюджетні установи здійснюють оплату в безготівковій формі, тому з метою своєчасної оплати за поставлений товар необхідна довідка з обслуговуючого банку про наявність у Учасника відкритого поточного розрахункового рахунку, датовану не пізніше місячної давнини на дату кінцевого терміну подання пропозицій, яка підтверджує, що розрахунковий рахунок належить учаснику торгів, який надав пропозицію. Дана вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
2. Керуючись статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може надати як один договір, так і декілька договорів з різними замовниками на надання аналогічних послуг, обумовлених технічним завданням. Дозвіл Держпраці на виконання робіт підвищеної, на який Ви посилаєтесь, є виключно дозвільним документом та не може підтверджувати певний досвід.
Щодо обладнання, матеріально-технічної бази вимагається виключно наявність необхідного переліку, який відповідає характеру послуг та застосовується для виконання технологічних операцій, обумовлених технічним завданням. Учасник може заявити більш ширше наповнення та склад інструменту, приладів та пристроїв.
Замовник вимагає якісного надання послуг заявлених у закупівлі. Ви фактично вимагаєте прибрати усе обладнання для проведення цих послуг та вимоги до досвіду учасника, тож яким чином можливе належне виконання цих послуг, не маючи у своєму розпорядженні спеціалізованих пристроїв та досвіду?
Встановлення кваліфікаційних критеріїв є необхідним з метою гарантованого та якісного надання послуг, відтак пункти 6 та 8 додатку 2 оголошення та не можуть бути прибрані.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «Ціна» – 100%. (зазначено у п.10 оголошення). Слід зауважити, що згідно частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
- учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
- якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Склад оголошення про проведення спрощеної закупівлі в повній мірі відповідає частині 3 статті 14 Закону.
Виходячи з вищенаведеного Ваша вимога не підлягає задоволенню як не обґрунтована.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні