-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт даху приміщень обласного управління за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2)
Інші завершальні будівельні роботи (ремонт капітальний ремонт даху приміщень обласного управління за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код ДК 021:2015 - 4545000-6, (технічні характеристики предмету закупівлі викладені у Додатку №2 до документації конкурсних торгів).
Торги не відбулися
892 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2021 12:21 - 09.02.2021 18:00
Вимога
Вирішена
Вимого, щодо надання додаткової аргументації причин відхилення тендерної пропозиції
Номер:
28812b74f5174357a9bd79e90d8d8546
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-006769-a.b4
Назва:
Вимого, щодо надання додаткової аргументації причин відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Детальний опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2021.03.10 (85) Ощадбанк. Покрівля (фотокопія).pdf 10.03.2021 11:23
- Відповідь на вимогу.docx 11.03.2021 12:23
Дата подачі:
10.03.2021 11:23
Вирішення:
Шановний Учаснику ТОВ «Інтелдім», ознайомившись із Вашою вимогою щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації АТ «Ощадбанк» по закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт даху обласного управління за адресою: м.Тернопіль, майдан Волі, 2» ДСТУ Б.Д.1.1.1:2013, код ДК 021:2015 – 45450000-6», філія – Тернопільське обласне управління АТ «Ощадбанк» повідомляє наступне.
Відповідно до пп.13.1.2 п.13.1 розділу 13 «Кваліфікаційні критерії та вимоги до учасника» тендерної документації АТ «Ощадбанк», Учасник закупівлі у складі пропозиції повинен був завантажити документи у сканованому форматі PDF, які підтвердять кваліфікаційні дані, а саме: договірну ціну (в програмному комплексі ПК «АВК-5» редакції 3.4.2, або 3.4. х*.) в електронному вигляді: в форматі -imd. та в форматі -pdf.
Однак, програмний комплекс в якому ТОВ «Інтелдім» завантажив договірну ціну не відповідає вимогам ДКТ.
Відповідно до положень п.19 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», АТ «Ощадбанк» Розділом 21 «Інша інформація» ДКТ зазначив, що усі документи учасника (за винятком оригіналів чи нотаріально засвідчених документів), видані іншими установами учаснику, та подані ним відповідно до вимог цієї документації, повинні бути завірені печаткою та підписом учасника*.
Відповідальність за помилки друку у документах пропозиції, підписаних (засвідчених) відповідним чином, несе учасник процедури закупівлі.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами цієї документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково відсканований документ, та інше, що унеможливлює аналіз документу, Замовник може прийняти рішення про відхилення пропозиції такого учасника.
Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так, законодавець пов’язує можливість застосування ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» із виправлення Учасником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, саме із фактом розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За відсутності такої вимоги від Замовника, питання із внесення виправлень вирішується згідно із вимогами ДКТ.
Зважаючи на вищевказане, надання ТОВ «Інтелдім» договірної ціни в програмному комплексі відмінному від вимог ДКТ є суттєвою помилкою та невиконанням вимог закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт даху обласного управління за адресою: м.Тернопіль, майдан Волі, 2» ДСТУ Б.Д.1.1.1:2013, код ДК 021:2015 – 45450000-6».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
bca285cf8f4e46ddbdf8a01069bb645a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-006769-a.c3
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
На наше запитання про виправлення невідповідностей у пропозиції учасника, ви даєте роз’яснення, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. З урахуванням вищевказаних вимог чинного законодавства.
Чому коли ми як учасник брали участь у закупівлі не надали нам такого права?
З повагою Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 13:50
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний Учаснику, виходячи із змісту Вашого запитання не вдається встановити щодо якої конкретної тендерної закупівлі йде мова.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, на те, що тендерна документацію була частково видозмінена, а тому вона не є ідентичною попереднім тендерним торгам.
Актуальні вимоги до тендерної пропозиції розміщені на сайті
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
977b76da9e0d4a3c9bc2ba7dc081fcb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-006769-a.b2
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Які документи необхідно прикласти на підтвердження, що дані фізичні особи являються членами сім’ї і чи потрібно на членів сім’ї, які одружені розписувати ще дружин та внуків і які документи на них прикладати?
Якщо прикладається такі документи, як (наказ на уповноважену особу, Протокол загальних зборів на уповноваження уповноваженої особи, Протокол на призначення, Довіреність на уповноважену особу) та довідка учасника на службову (посадову) особу Товариства, яка має здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, яка необхідність розписувати ще інших осіб і які довідки надавати ще, якщо інших осіб не буде, а тільки повноваження надається одній службовій (посадовій) особі чим підтверджувати відсутність інших осіб?
Чому Замовник згідно внутрішнього розпорядку не дає право учаснику на виправлення невідповідностей у поданій його пропозиції?
З повагою Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 10:58
Вирішення:
Шановний Учасник
Спасибі за Ваше запитання
На Ваші запитання повідомляємо наступне.
По – перше, згідно п. 3.1.15. Тендерної документації, Вам слід надати лише довідку у довільній формі, з вказанням дати видачі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї.
При цьому, жодних документів для участі у тендерній закупівлі (до закінчення процедури закупівлі) додатково подавати не потрібно. Обов’язковою умовою є зазначення у вищевказаній довідці відомостей щодо фізичних осіб та членів їх сімей, які здійснюють контроль над учасником.
Чинним законодавством України не визначено чіткого та однозначного переліку осіб, які є «членами сім’ї», адже поняття «члени сім’ї» включає в себе як кровне споріднення, так і інші юридичні факти (шлюб, усиновлення, ведення спільного господарства).
Водночас, зважаючи на конкретний випадок, сама особа Учасник, самостійно зобов’язана встановити, хто з фізичних осіб та членів їх сімей здійснює контроль над Учасником тендерної закупівлі, або вказати, що члени сім’ї не здійснюють контроль над фізичною особою, яка здійснює контроль над Учасником.
Крім цього, довідкою у довільній формі Учасник повинен одночасно повідомити і про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сімей.
В даному випадку, вказання членів сім’ї бенефіціарного власника (контролера) учасника є обов’язковим, незалежно від їх впливу та контролю над фізичною особою, яка є контролером Учасника.
По – друге, згідно з вимогами п.13.1.16 Тендерної документації обов’язковим є подання довідки у довільній формі, з вказанням дати видачі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб.
Даною вимогою, Замовник просить підтвердити чинність та достовірність документів (наказ на уповноважену особу, протокол загальних зборів, довіреність), з метою уникнення виникнення будь – яких невідповідностей із вищевказаними документами.
Одночасно, звертаємо Вашу увагу і на ту обставину, що п.13.2.8 Тендерної документації визначено, що саме Переможець торгів з дати оприлюднення повідомлення про акцепт до моменту укладання договору, повинен надати (в паперовому вигляді) _Замовнику документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю: протокол (виписка, витяг з протоколу) зборів (засідань, тощо) засновників про призначення (продовження повноважень) керівника учасника, наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреність (доручення), до якої додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення, а також, документ, що підтверджує надання вищим органом управління учасника попередньої згоди на укладання посадовою особою такого учасника договору на суму, що перевищує певний поріг (у випадку якщо таке погодження передбачене статутними документами учасника). У разі, якщо учасником процедури закупівлі є фізична особа/фізична особа – підприємець – копією паспорту, випискою або витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Зважаючи на вищевказане, подачі документів на підтвердження повноважень особи, якій надано право здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, передує саме подання Учасником належної інформації про уповноважених (посадових) осіб у вигляді довідки довільної форми. При цьому за відсутності інших службових (посадових) осіб, Учасник зобов’язаний про це вказати у відповідній довідці, а також, в обов’язковому порядку, зазначити членів сім’ї таких службових (посадових) осіб, незалежно від здійснення/не здійснення контролю над цією (цими) службовою(вими) (посадовою/вими) особою(ами).
По – третє, відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
З урахуванням вищевказаних вимог чинного законодавства, Замовник дає регламентований час для внесення відповідних виправлень (період уточнення пропозицій – впродовж 5 робочих днів з дати розміщення оголошення) до закінчення здійснення процедури із закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
424387b3c69a472aa1cb68719188b0d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-006769-a.c1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо переглянути очікувану вартість закупівлі
Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт даху приміщень обласного управління за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2)
UA-2021-02-02-006769-a, так як відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599):
«Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче, ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
29.01.21 Державна служба статистики України оприлюднила дані про середньомісячну заробітну плату за видами економічної діяльності за період з початку року у 2020 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9832 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків.
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче, ніж 10628,39 гривень.
Крім того, необхідно врахувати в кошторисній документації нову вартість матеріалів в зв’язку з подорожчанням після 01.01.2021 року.
З повагою Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! Очікувана вартість закупівлі Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт даху приміщень обласного управління за адресою: м. Тернопіль, майдан Волі, 2) UA-2021-02-02-006769-a погоджена та внесена до титульного списку АТ «Ощадбанк», а тому не є доцільно її перегдядати. Крім того відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599): «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації на стадії розроблення проектної документації уже враховано і збільшено на прогнозований індекс споживчих цін за поточний рік. Вище вказана документація не є на стадії розроблення, а погоджена та виконана в 2020році. Державна служба статистики України оприлюднила дані про середньомісячну заробітну плату в сумі 9832 гривень за видом діяльності «Будівництво» 29.01.2021р.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так