• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Костюм літній польовий, куртка костюму утеплювача

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2021 12:24 - 14.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Визначення переможця

Номер: ad45d6cfa76c45f8962846629264fa83
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.c8
Назва: Визначення переможця
Вимога:
Неправомірне визначення переможцем ФОП Бондаренко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Щодо зауважень наданих Вами у вимозі повідомляємо наступне: 1. Відповідно Технічному опису предметів речового майна (Додаток 4. Технічна специфікація), Замовником встановлено, що «Костюм літній польовий - виготовляється за конструкцією та матеріалів (без урахування вимог матеріалу верху) у відповідності до ТУ У 14.1-00034022-078:2015 зі змінами № 3 із тканини за якісними показниками, наведеними в Таблиці 1 та у відповідності до зразку-еталону» та, що «Постачальник (учасник торгів, разом із своїм зразком) повинен надати протокол випробувань на відповідність тканини верху костюма літнього польового ВИМОГАМ ВИЗНАЧЕНИМ ЦИМ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (тобто Додатку 4), здійснених відповідним акредитованим органом». Учасник ФОП Бондаренко Д.А. у складі своєї пропозиції надав Протокол випробувань № 2021.00.02.10.03 від 10 лютого 2021 року, виданий Випробувальною лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», в якому зазначено, що випробування тканини проводились відповідно до умов ТУ У 14.1-00034022-078:2015 та в якому зазначено перелік усіх показників, які відповідають вимогам передбаченим технічним описом Замовника. 2. Щодо зауваження про те, що у Протоколі випробувань який надав, у складі своєї пропозиції, ФОП Бондаренко Д.А., у розділі 7 - «Результати випробувань», показники «склад сировини» та «кількість ниток на 10 см, од», приховані за зразком тканини, прикріпленим до протоколу, а це не дає можливості, а ні Замовнику, а ні будь-кому з учасників встановити фактичний склад тканини та кількість ниток на 10 см, од. за результатами випробувань - зазначаємо наступне. Відповідно до абзацу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та розділу 4 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у Додатку 4. «Технічна специфікація» до Тендерної документації» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації - Постачальник зобов’язаний надати зразок предмету закупівлі. Зразок надсилається Учасником на адресу Замовника: 29003, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 46 протягом одного робочого дня після завершення прийому пропозицій та не пізніше ніж за три робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасником ФОП Бондаренко Д.А., після завершення аукціону, у встановлений час, було надано зразок предмету закупівлі на адресу Замовника, який супроводжувався Протоколом випробувань № 2021.00.02.10.03 від 10 лютого 2021 року, виданим Випробувальною лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», оскільки і зразок і протокол є вимогою щодо тендерної пропозиції. На підставі вищезазначеного Замовник мав безперешкодну можливість ознайомитись із усіма показниками, що зазначені у документі та встановити відповідність предмету закупівлі вимогам тендерної документації. На підставі вищезазначеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга до Антимонопольного комітету України на рішення уповноваженої особи Національної академії Держаної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького про розгляд тендерних пропозицій згідно протоколу №114 від 24 лютого 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО»

Номер: 71d0530937f5473b93ef9ed7d93e239f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.c7
Назва: Скарга до Антимонопольного комітету України на рішення уповноваженої особи Національної академії Держаної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького про розгляд тендерних пропозицій згідно протоколу №114 від 24 лютого 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО»
Скарга:
Опис скарги в окремому додатке. На підставі наведеного вище та керуючись нормами закону України «Про публічні закупівлі», ГК України, ЦК України, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду та задовольнити її. 2. Зобов’язати замовника Скасувати повністю Протокол №114 від 24.02.2021р Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Дука Валерій Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, як такий що прийнятий помилково та з порушенням діючого законодавства України.
Дата розгляду скарги: 19.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 21:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2021 19:20
Дата виконання рішення Замовником: 06.04.2021 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: ТОВ «ТОРНАДО» ЄДРПОУ 21582561 – з найнижчою ціновою пропозицією 379 992,00 грн – було відхилено рішенням Протоколу № 114 від 24.02.2021 року. 05.03.2021 року ТОВ «ТОРНАДО» ЄДРПОУ 21582561 було подано скаргу до Антимонопольного комітету України № UA-2021-02-02-006759-a.c7 на кваліфікацію. 11.03.2021 року Органом оскарження скаргу було прийнято до розгляду. 29.03.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України було прийнято Рішення № 6323-р/пк-пз, яка постановила зобов’язати скасувати Замовника рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО» ЄДРПОУ 21582561. Відповідно ч. 22 ст. 19 Закону - рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. З метою виконання рішення Антимонопольного комітету України, прийнято протокол № 375 від 06.04.2021 року про скасування рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Торнадо" та повернено процедуру на стадію "оцінка" тендерної пропозиції ТОВ "Торнадо".
Автор: ТОВ "ТОРНАДО", Усачов Василь Іванович 380502643178 TORNADO.UVI@UKR.NET http://www.tornado.kiev.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ffe9d444edec4ba5bea0ee8d32bf21bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження неправомірного відхилення учасника.
Дата розгляду скарги: 19.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2021 21:00
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2021 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110 – з найнижчою ціновою пропозицією 400 800,00 грн. 23.02.2021 року було прийнято рішення Уповноваженої особи про визнання Учасника ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110 переможцем процедури. На підставі вимоги № UA-2021-02-02-006759-a.a3 від 23.02.2021 року Учасника ПАТ Астра Люкс» – здійснено повторну кваліфікацію з поглибленим вивченням тендерної пропозиції Учасника ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110 та відхилено на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону протоколом № 137 від 25.03.2021 року. 05.03.2021 року Учасником ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110 було подано скаргу № UA-2021-02-02-006759-a.b6 до Антимонопольного комітету України, як було прийнято 11.03.2021 року. Рішенням № 5481-р/пк-пз від 19.03.2021 року, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України постановила зобов'язати Національну академію Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця БОНДАРЕНКА ДМИТРА АНАТОЛІЙОВИЧА за процедурою закупівлі — "Костюм літній польовий, куртка костюму утеплювача", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-02- 006759-а, за лотом № 1. Відповідно до ст. 18 Закону - рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження. З метою виконання рішення № 5481-р/пк-пз від 19.03.2021 року, ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі UA-2021-02-02-006759-а по предмету закупівлі ЛОТ 1 «Костюм літній польовий» ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 35811300-5 – Військова уніформа») - ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110 – з найнижчою ціновою пропозицією 400 800,00 грн. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбачено статтями 10 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, ФОП Бондаренко Дмитро Анатолійович +380981324452 dmitry.prreklama@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування рішення уповноваженої особи про розгляд тендерних пропозицій згідно протоколу №114 від 24 лютого 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО»

Номер: 150a4d0fa1df4a13aec54516c5869604
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.c5
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення уповноваженої особи про розгляд тендерних пропозицій згідно протоколу №114 від 24 лютого 2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО»
Вимога:
24.02.2021р згідно Протоколу №114 Щодо прийняття рішення уповноважена особа, Дука Валерія Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (Замовник проведення відкритих торгів публічної закупівлі), вирішила: 1. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРНАДО» ЄДРПОУ 21582561 - з найнижчою ціновою пропозицією 379 992,00 грн щодо процедури № ЦА-2021-02-02-006759-а по предмету закупівлі ЛОТ 2 Куртка костюму утеплювача за кодом ДК 021:2015 — 18310000-5 «Спідня білизна» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 - код ДК 021:2015 - 35812100-0 - Камуфляжні куртки). 2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції - ТОВ «АнВа» ЄДРПОУ 03058052 - з ціновою пропозицією 391 992,00 грн. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про відхилення тендерної пропозиції у порядку, передбаченому статтями 10 та-ДЗ/Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ТОРНАДО» вважає, що рішення Уповноваженої особи Замовника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і державним інтересам, порушує право ТОВ «Торнадо» на участь у відкритих торгах за результатами електронного аукціону та обґрунтовує скаргу наступним. Щодо Результату розгляду тендерної пропозиції: тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації згідно ст. 16 Закону та встановленим вимогам у тендерній документації. Уповноважена особа Замовника у протоколі №114 від 24.02.2021р. Щодо прийняття рішення уповноважена особа Дука Валерій (надалі за текстом – Уповноважена особа) Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (надалі за текстом іменований – Протокол) у п.5 вказує , що ТОВ «ТОРНАДО» ЄДРПОУ 21582561 - з найнижчою ціновою пропозицією 379992,00 гривень. Результат розгляду тендерної пропозиції : тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації згідно ст. 16 Закону та встановленим вимогам у тендерній документації. Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» та Додатку 4 «Технічна специфікація» - 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу з якого виготовлений виріб вимогам визначеним у Додатку № 4 до тендерної документації, здійснених акредитованим органом. У разі виготовлення протоколу третьою стороною, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною, посилаючись на те, що доданий у складі тендерної пропозиції Договір поставки №01/02/21-15 від 01.02.2021р. на підтвердження договірних відносин з ТОВ «Торговий дім «Спецодяг», заявника виготовленого протоколу випробування №041-Л/21 від 15.02.2021р. як правочин є нікчемним, на підставі того, що у складі договору не має визначення істотних умов та що у Замовника немає можливості пересвідчитись в тому. що учасник ТОВ «ТОРНАДО» отримав предмет закупівлі в обсягу достатньому для того, щоб забезпечити виконання за предметом закупівлі.   Дане ствердження Уповноваженої особи не відповідає дійсності та порушує права ТОВ «ТОРНАДО», як учасника, на підставі наступного: 1. У п.2.1. Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії» та у Додатку №4 «Технічна специфікація» Замовник не надав інформацію, згідно п.2 ч.2 ст22 ЗУ «Про публічні закупівлі», про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: якім самим способом - на підставі чого та яких документів; учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з третьою стороною, замовником протоколу випробування. Тому ТОВ «ТОРНАДО» у тендерної пропозиції додав документи на власний розсуд, а саме: лист ТОВ «Торговий дім «Спецодяг» №б/н від 16.02.2021р. та Договір поставки №01/02/21-15 від 01.02.2021р.; будучі впевненим, що цього цілком достатньо. 2. Уповноважена особа помилково вважає, що Договір поставки №01/02/21-15 від 01.02.2021р. як правочин є нікчемним. Так вірно, що відповідно ч. 1 ст. 638 ЦКУ - Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Визначення істотних умов передбачено ч. З ст.180 Господарського кодексу України, а саме: при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому раз: погодити предмет, ціну та строк дії договору. Згідно ч.2. ст. 712 ЦК України: До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Згідно ч.2 ст.265 ГК України, Договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення. Договір поставки №01/02/21-15 від 01.02.2021р. (надалі іменований – Договір) сторони договору вважають довгостроковим, тому не можливо стовідсотково передбачити яка буде ціна на протязі тривалого строку. У Договорі, як досвідчені бізнес-партнери, Сторони передбачили істотні умови, а саме: 1.2. Загальна кількість товару, асортимент, одиниці виміру товару та ціна визначається згідно рахунку-фактури та накладній на товар. 2.1. Ціна товару, що поставляється за даним Договором, визначається за згодою Сторін та вказується в рахунках-фактурах та накладних на товар. 2.2. Вартість тари, упаковки, маркування включається у загальну ціну товару. 3.2. Постачальник здійснює поставку товару після отримання 100% передплати за товар в терміни за окремою домовленістю між Сторонами по кожній партії Товару. 3.4. Доставка Товару від Постачальника Покупцю здійснюється Покупцем самостійно, або Перевізником за рахунок Покупця. 3.4. Доставка Товару від Постачальника Покупцю здійснюється Покупцем самостійно, або Перевізником за рахунок Покупця. 3.5. Датою отримання Товару Покупцем є дата фактичної передачі Товару Покупцю, що підтверджується видатковою накладною. Перехід до Покупця права власності на товар та ризиків випадкового знищення чи пошкодження товару відбувається в момент передачі Товару Покупцю. 3.6. У випадку доставки Товару від Постачальника Покупцю з долученням перевізника, Товар вважається отриманим Покупцем в момент здачі Товару Постачальником перевізнику, що підтверджується товаротранспортними документами, оформленими між Постачальником та перевізником. Перехід до Покупця права власності на товар та ризиків випадкового знищення чи пошкодження товару відбувається в момент передачі Товару Постачальником перевізнику для доставки Покупцю. 5.1. Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом 100% передплати на підставі рахунку-фактури Постачальника протягом семи днів з моменту виставлення рахунку. 6.3. У випадку несвоєчасної сплати за товар Покупцем Постачальник має право стягнути з Покупця, а Покупець зобов'язаний, за вимогою Постачальника, сплатити пеню в розмірі 0,2 % від суми заборгованості за кожен день прострочення. В разі порушення строку оплати товару, Постачальник має право не поставляти наступну партію товару до моменту отримання оплати за поставлений товар. 6.4. У випадку несвоєчасної Поставки товару Постачальником, Покупець має право стягнути з Постачальника пеню в розмірі 0,2 % від суми непоставленого товару за кожен день такого прострочення. 9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 р. Дія даного Договору автоматично пролонгується на кожний наступний календарний рік, якщо жодна із Сторін за 30 календарних днів до закінчення строку його дії, не заявить про намір розторгнути, доповнити або змінити Договір. Намір про розторгнення Договору повинен бути складений в письмовій формі і направлений заказним листом або переданий іншій Стороні під розпис. Звертаємо Вашу, що у рахунку-фактурі, видаткової накладної та податкової накладної завжди вказується посилання на конкретний договір, у нашому випадку на Договір поставки. Тому у розумінні права та відповідальності і настання правових наслідків, рахунки-фактури, видаткові накладні та податкові накладні вважаються додатками до Договору. Згідно с. 204 ЦК України (Презумпція правомірності правочину) Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Також не зрозуміло на наш погляд , чому (на підставі чого) Уповноважена особа вважає, що немає можливості пересвідчитись в тому, що даний договір дійсно спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним та що учасник ТОВ «ТОРНАДО» отримав предмет закупівлі в обсягу достатньому для того, щоб забезпечити виконання, за предметом закупівлі. В тендерної документації Оголошення закупівлі Замовником не були вказані умови, що у тендерної пропозиції Учасник повинен надати безспірний доказ того, що Учасник отримав матеріал «фліс» для виготовлення куртки костюма утеплювача в обсягу достатньому для того, щоб забезпечити виконання, за предметом закупівлі Згідно ч.6 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Згідно п. 4,7 ч.10 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Уповноважена особа: 4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. На підставі вищенаведеного та керуючись нормами закону України «Про публічні закупівлі», ГК України, ЦК України, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю Вимогу до розгляду та задовольнити її. 2. Скасувати повністю Протокол №114 від 24.02.2021р Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Дука Валерій Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, як такий що прийнятий помилково. З повагою, Генеральний директор О.М. Васильченко 04 березня 2021р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до Вашої вимоги зазначаємо наступне: Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» та Додатку 4 «Технічна специфікація» - 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу з якого виготовлений виріб вимогам визначеним у Додатку № 4 до тендерної документації, здійснених акредитованим органом. У разі виготовлення протоколу третьою стороною, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною. Конкретних вимог до підтвердження договірних відносин Замовником не виставлялось з метою забезпечення можливості учасником широких можливостей щодо підтвердження вищезазначених відносин, проте зі змісту вимоги логічно випливає, що зі змісту документу, що підтверджує договірні відносини між учасником та стороною, що виготовила протокол має випливати беззаперечне розуміння предмету та суті правовідносин сторін. Окрім того, тендерною документацією передбачено, що поставка буде здійснюватись партіями, протягом дії договору на підставі ЗАМОВЛЕННЯ, наданого Замовником Учаснику. Учасник має поставити предмет закупівлі в термін не пізніше 10 календарних днів, з дня отримання ЗАМОВЛЕННЯ. Виходячи з цього, Замовнику необхідно мати об’єктивне уявлення про можливість своєчасного виконання умов договору. На підставі вищезазначеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: fdd1deb7986045199a5886a45223e678
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.a4
Назва: Скарга
Вимога:
Просимо: 1) Скасувати Протокол №137 від 26.02.2021 року щодо дискваліфікації ФОП Бондаренко Д.А. 2) Винести рішення та повернути ФОП Бондаренко Д.А. на стадію переможця. В разі не повернення на стадію переможця на протязі 3 діб (у зв’язку із скороченими термінами), буде здійснене подальше оскарження результатів в Антимонопольному комітеті України та притягнення уповноваженої особи Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького до адміністративної відповідальності згідно КУпАП.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Відповідно до Вашої вимоги зазначаємо наступне: Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» та Додатку 4 «Технічна специфікація» - 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу з якого виготовлений виріб вимогам визначеним у Додатку № 4 до тендерної документації, здійснених акредитованим органом. У разі виготовлення протоколу третьою стороною, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною. Конкретних вимог до підтвердження договірних відносин Замовником не виставлялось з метою забезпечення можливості учасником широких можливостей щодо підтвердження вищезазначених відносин, проте зі змісту вимоги логічно випливає, що зі змісту документу, що підтверджує договірні відносини між учасником та стороною, що виготовила протокол має випливати беззаперечне розуміння предмету та суті правовідносин сторін. Перевірити достовірну наявність або відсутність у відкритому доступі Протоколу випробування № 2021.00.02.10.03 від 10.02.2021 року, виготовленого ТОВ «Укрсистемтрейд» в Замовника можливості немає, оскільки цей протокол ймовірно може навіть перебувати у складі іншої тендерної пропозиції іншого учасника у системі Прозорро. Аналізуючи договір, Замовник, з його змісту, посилається на зазначені у ньому документи (накладні тощо). Окремо варто зазначити про те, що подібний тип договорів також неодноразово ставав підставою для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі безпосередньо Замовником. На підставі вищезазначеного, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 6ae113ac0d634d728054704fda3e33c0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.a3
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Всупереч вимогам тендерної документації (далі – ТД) ФОП Бондаренко Д.А: 1. Надав копію договір-заяву про надання гарантії від 15.02.2021 в якому відсутній підпис та печатка ФОП Бондаренко Д.А., що є прямим порушенням вимог ТД щодо оформлення документів 2. Всупереч п.2.2. розділу 4 Додатку №2 ТД не надано договору який би підтверджував право ФОП Бондаренко Д.А на використання саме протоколу випробувань №2021.00.02.10.03 від 10.02.2021 виданого на замовлення ТОВ «УКРСИСТЕМТРЕЙД». Замість договору який би передбачав надання ФОП Бондаренко Д.А. права на використання протоколу випробувань, що є власністю ТОВ «УКРСИСТЕМТРЕЙД» надано копію «договору про дилерські послуги» в якому: 1)нічого не вказано про надання прав на використання протоколу випробувань; 2) взагалі не вказано якого товару стосується договір. Не вказано що товаром є костюм літній польовий чи наприклад, формений одяг. Можливо взагалі договір стосується продуктів харчування Відповідно до пп.1), 2) ч.1 ст.31 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, якщо, зокрема: - забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД тендерній документації; - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На підставі вищевикладеного, керуючись пп.1), 2) ч.1 ст.31 Закону України «Про Публічні закупівлі» просимо скасувати рішення про визнання ФОП Бондаренко Д.А переможцем.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На підставі вимоги № UA-2021-02-02-006759-a.a3 від 23.02.2021 року Учасника ПАТ Астра Люкс» – здійснити повторну кваліфікацію з поглибленим вивченням тендерної пропозиції Учасника «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» ЄДРПОУ 3427309110. Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» та Додатку 4 «Технічна специфікація» - 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протоколи випробувань на відповідність матеріалу з якого виготовлений виріб вимогам визначеним у Додатку № 4 до тендерної документації, здійснених акредитованим органом. У разі виготовлення протоколу третьою стороною, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною. Учасник у складі тендерної пропозиції надає протокол випробування № 2021.00.02.10.03 від 10.02.2021 року виготовлений від заявника ТОВ «УКРИСИСТЕМТРЕЙД». На підтвердження договірних відносин з ТОВ «УКРИСИСТЕМТРЕЙД» учасник ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» надає Договір про дилерські послуги № 25/06 від 15.02.2021 року. Проаналізувавши вищезазначений договір можна дійти наступних висновків. Відповідно ч. 4, 5 ст. 203 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) - правочин має вчинятися у формі, встановленій законом; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Відповідно ч. 1 ст. 638 ЦКУ - Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Визначення істотних умов передбачено ч. 3 Господарського кодексу України, а саме: при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Договором № 25/06 від 15.02.2021 року предмет визначено, як «Продукт», що не дає змоги кваліфікавути його, саме як Костюм літній польовий. Також, вищезазначеним договором передбачено розділ 4 «Вартість продукту й порядок розрахунків» ,в якому зазначається, що дилер має право продажу продукту за будь-якою ціною; дилер викуповує в Продавця Продукт партіями, згідно заявок; одержання партії Продукту оформляється актом про приймання готової продукції або згідно видаткової накладної; оплата отриманої партії Продукту Дилером здійснюється одночасно в повному обсязі, шляхом виставляння Продавцем рахунку протягом 20 днів з моменту підписання обома сторонами про приймання готової Продукції або в будь-якій іншій формі. Але ні акт про приймання готової продукції або видаткова накладна не додаються до договору. За відсутності цих документів в Замовника немає можливості пересвідчитись в тому, що даний договір дійсно спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним та що учасник ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» отримав предмет закупівлі в обсягу достатньому для того, щоб забезпечити виконання, за предметом закупівлі. На підставі вищевикладеного, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 – тендерна пропозиція учасника ФОП «БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ» - підлягає відхиленню. Відповідно до протоколу уповноваженої особи № 137 - вимогу задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна вимога про надання документів, що не є документами тендерного забезпечення (банківською гарантією)

Номер: 50484a75e1374a64bf581873976589b2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.a2
Назва: Незаконна вимога про надання документів, що не є документами тендерного забезпечення (банківською гарантією)
Вимога:
Згідно ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону одними з принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників і недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною 4 ст.5 Закону замовнику заборонено встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Всупереч ч.1, 4 ст.5, ч.5 ст.14 Закону п.2.9. тендерної документації (далі – ТД ) містить наступні дискримінаційні умови: 1. Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.8 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником. 2. Копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). 3. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Проте Жодною нормою Закону не передбачено надання крім документу тендерного забезпечення яким є - банківська гарантія (в паперовій або електронній формі) інших документів, які не є Банківською гарантією. Відповідно до ч.11 ст.26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.1, 4 ст.5, ч.5 ст.14, ст.26 Закону ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ з ТД вимоги про подання будь-яких документів на підтвердження надання тендерного забезпечення крім виданого банком (в паперовій або електронній формі) документу - банківська гарантія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Усі вимоги щодо порядку надання Учасником закупівлі забезпечення тендерної пропозиції виставлені Замовником з урахуванням чинного законодавства України щодо здійснення публічних закупівель, здійснення банківських гарантій, з дотриманням цивільного та господарського законодавства. Відповідно до ст. 13 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639» - Документи, оформлення яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями, створюються в електронному або паперовому вигляді та подаються в тому вигляді, у якому вони були створені. Паперові копії документів, використання яких передбачено вимогами цього Положення для здійснення операцій за гарантіями, засвідчуються в установленому законодавством України порядку. Тобто, наступні документи, відповідають вимогам законодавства. Відповідно до Тендерної документації - Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі, із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Наявність цих документів (інформація та зміст яких може поєднуватись однією довідкою або іншим документом) – вимагається Замовником виходячи із необхідності забезпечення банківської гарантії як безумовної та безвідкличної. Враховуючи те, що окремі банки надають послуги у вигляді надання електронної гарантії БЕЗ грошового покриття – це може призвести до ускладнення та обтяження витребовування Замовником коштів, як бенефіціара. З метою уникнення непорозумінь та тривалої процедури відшкодування тендерної пропозиції, Замовник вважає за необхідне пересвідчитись попередньо в можливості своєчасного та повного отримання забезпечення тендерної пропозиції у випадку настання умов для такого випадку та у платоспроможністі та надійності Учасника процедури відкритих торгів. Окрім того, Замовник витребовує Копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Це вимога виставлена з метою ознайомлення Замовником ВИЧЕРПНИХ УМОВ надання банківської гарантії, таких як, наприклад, порядок внесення змін до умов банківської гарантії або її дострокового припинення. Знання вищезазначених умов та усіх умов, на яких діє банківська гарантія, дає Замовнику в повному обсязі усвідомлювати порядок надання бенку-гаранту вимоги та безперешкодного подальшого здійснення усіх операцій щодо стягнення коштів на рахунок бенефіціара у випадку настання відповідних умов з розумінням усіх умов та термінів процедури. На Вашу вимогу, щодо того, що «жодною нормою Закону не передбачено надання крім документу тендерного забезпечення яким є - банківська гарантія (в паперовій або електронній формі) інших документів, які не є Банківською гарантією» зазначаємо, що жодною нормою не встановлено заборони щодо вимоги вищезазначених документів. Окрім того, відповідно до п. 15 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості - розмір та УМОВИ надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Відповідно до абзацу 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, ТА/АБО забезпечення тендерної пропозиції НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Аналізуючи норми законодавства про публічні закупівлі та інші нормативно-правові акти, можна дійти логічного висновку, що Замовник має право на передбачення УМОВ надання забезпечення тендерної пропозиції, до яких можна віднести такі вимоги, як вимоги надати довідку про відкриття рахунку, відсутність за ним заборгованості, наявності покриття тендерної пропозиції та договору (або заяви) про надання банківської гарантії. Щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зазначаємо, що відповідно до ст. 5 Закону - закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з принципу максимальної ефективності здійснення закупівлі – Замовник має право встановлювати вимоги, які дозволять йому здійснити закупівлю відповідно до своїх потреб та з передбаченням її своєчасного здійснення, враховуючи специфіку діяльності Замовника як установи та навчального закладу. Окрім того, оприлюднення всіх вимог та їх детальне роз’яснення забезпечує відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, оскільки вимоги стосуються усіх Учасників без виключення та жодним чином не обмежують можливої участі у аукціоні усіх Учасників, які спроможні виконати вимоги Замовника. Здійснення розгляду тендерних пропозицій, урахування дотримання усіх УМОВ надання забезпечення тендерної пропозиції також в однаковій мірі буде застосовано до кожного Учасника. На підставі вищезазначеного, повідомляємо Вам, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Проект договору

Номер: e2fa5e8153c24e6a988b61f77be42b31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-006759-a.c1
Назва: Проект договору
Вимога:
Доброго дня! Проаналізувавши вимоги тендерної документації та проект договору, вважаємо що є ряд невідповідностей, які просимо вас виправити, а саме: 1. Згідно абзацу 3 п.3.2. ТД забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі «ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону». Таке формулювання підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції було передбачено попередньою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогодні діючою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Просимо внести відповідні зміни до ТД. 2. Згідно п 4.3 ТД постачання предмету закупівлі буде здійснюватись Учасником за адресою Замовника (29000, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 46), партіями, протягом дії договору на підставі ЗАМОВЛЕННЯ, наданого Замовником Учаснику. Учасник має поставити предмет закупівлі в термін не пізніше 10 календарних днів, з дня отримання ЗАМОВЛЕННЯ. В проекті договору відсутнє будь-яке посилання на термін постачання товарів, тому просимо привести у відповідність істотні умови договору, викладені в проекті договору з вимогами тендерної документації. 3. Також, просимо визначити конкретний термін протягом якого відповідно до п.3.7. проекту договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний поставити ЗАМОВНИКУ недопоставлену частину Товару. 4. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 09 грудня 2020 р. № 1236 карантин на всій території України на сьогодні продовжено ДО 28.02.2021 року. Частиною другою статті 141 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» карантин віднесено до форс-мажорних обставин. Беручи до уваги епідеміологічну ситуацію в країні є велика вірогідність того, що карантин на всій території України буде продовжено ще на невизначений термін. А в зв’язку з цим у разі зараження працівників підприємства COVID-19, виникне необхідність запровадження карантинних заходів на всьому підприємстві, що може призвести до того, що підприємство буде не в змозі виготовити та поставити товар вчасно. Виходячи з усього вище зазначено просимо Вас, виключити п.7.10 з проекту договору. Дякуємо!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: «Згідно абзацу 3 п.3.2. ТД забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі «ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону». Таке формулювання підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції було передбачено попередньою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогодні діючою редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Під час складення тендерної документації було допущено механічну помилку, що можна вважати формальною, оскільки вона не впливає на зміст оголошення про проведення закупівлі через те, що умови повернення тендерної пропозиції передбачено ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» і відповідно, Замовник керується вимогами чинного законодавства. Відповідно до Тендерної документації та Додатку 2. Кваліфікаційні вимоги - Учасникам для ознайомлення запропонований ПРОЕКТ договору відповідно до Додатку 5. Проект договору. Під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін, тому узгодження термінів постачання, отримання замовлення (заявок), порядок та терміни протягом якого відповідно до п.3.7. проекту договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний поставити ЗАМОВНИКУ недопоставлену частину Товару - можуть бути узгоджені СТОРОНАМИ під час укладення. Щодо п. 7.10 проекту договору зазначаємо, що Законом України «Про торгово-промислові палати України», а саме ч. 2 ст. 14 форм-мажорними обставинами визначено карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України. Відповідно ж до п. 7.10 проекту договору, йдеться мова про саме про ОБМЕЖУВАЛЬНІ ЗАХОДИ введені для запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої вірусом SARS-CoV-2. Враховуючи епідеміологічну ситуацію в країні, систематичне продовження карантину та внесення змін до його умов, а саме пом’якшення або посилання обмежувальних заходів чи регулярна зміна їх умов, керуючий орган Замовника, підпорядкування якому він здійснює, передбачив наступну вимогу. Відповідно Наказу Адміністрації державної прикордонної служби України № 1 від 04.01.2021 року «Про заходи виконання бюджету на 2021 рік», з метою організації виконання Бюджетного кодексу України, Закону України «Про державний бюджет України на 2021 рік», постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» та інших нормативно-правових актів, та виконання завдань із забезпечення недоторканності державного кордону та охорони суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні, ефективного й економного витрачання бюджетних коштів, СВОЄЧАСНОГО й ПОВНОГО забезпечення особового складу належними видами грошового і матеріально-технічного забезпечення, в межах компетенції прикордонного відомства, було передбачено пункт 12 даного наказу, а саме: при укладанні договорів/контрактів на постачання товарів, надання послуг, виконання робіт встановлювати, що обмежувальні заходи введені для запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої вірусом SARS-CoV-2 не впливатимуть на виконання умов договорів/контрактів. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких, посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені нормативно-правовими актами. Враховуючи, загально юридичну доктрину, зазначаємо, що спеціальні норми забезпечують більш конкретне врегулювання одного і того ж предмету, при чому при їх колізії – перевага у застосуванні надається спеціальній нормі. На підставі вищезазначеного, повідомляємо Вам, що Ваша вимога не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2021 13:00