-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015-90910000-9 (Послуги з прибирання) (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів для закладів освіти Оболонського району міста Києва)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2021 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозиції : не вимагається
Торги відмінено
192 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 925.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 925.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2021 10:58 - 08.02.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Номер:
7c868e798b1746d2a287cb61f69c5ccf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-02-004053-a.c1
Назва:
Про усунення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Після ретельного вивчення тендерної документації були виявлені чисельні порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та інших законодавчих актів. Вимоги тендерної документації Замовника містять дискримінаційні та протизаконні вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також обмежу конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема: 1. У Додатку № 2 тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником вимагається «Задля забезпечення відвідувачів басейнів скористатись їх законним правом у відповідності із ч.1 ст.4 закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 та ст.4 закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» №404-X II від 24.02.1994 та ст.1 цього ж закону «безпечні умови для людини – стан середовища життєдіяльності, при якому відсутня небезпека шкідливого впливу його факторів на людину», Виконавець, при виконанні своїх зобов'язань по Договору, має користуватись діючими галузевими нормативними документами, наприклад, СОУ 97.2-32774846- 001:2014 «Басейни. Загальні вимоги» чи іншим законно затвердженим та відповідно зареєстрованим галузевим стандартом, який знаходиться в групі 13.060.25 "Вода на промислові потреби" (який охоплює також воду для комерційного користування: для плавальних басейнів, тощо) по «Українському класифікатору нормативних документів» ДК 004:2008 (ICS:2005, MOD), а не суміжної з басейнами групи 13.060.20 "Питна вода". Необхідно надати документальне підтвердження». Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного : СОУ (Стандарт Організації України) не є обов’язковим документом та наявність даного документу у господарської діяльності відповідного напрямку не вимагається чинним законодавством України. 2. У Додатку № 2 тендерної документації «Технічні вимоги». Замовником вимагається «Виконавець має бути членом професійної галузевої спілки, громадської організації чи асоціації, наприклад, Асоціації Аквапарків України чи іншого галузевого не прибуткового об'єднання, яке зареєстровано згідно чинного законодавства України, мета і предмет діяльності якого напряму пов'язані з водним відпочинком, водним спортом, координацією в питаннях екологічної безпеки, громадського контролю, стандартів якості обслуговування та захисту відвідувачів громадських басейнів. Необхідно надати документальне підтвердження». Відповідно до статті 5 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» належність або неналежність до профспілок не тягне за собою будь-яких обмежень трудових, соціально-економічних, політичних, особистих прав і свобод громадян, гарантованих Конституцією України, іншими законами України. Забороняється будь-яке обмеження прав чи встановлення переваг при укладанні, зміні або припиненні трудового договору у зв'язку з належністю або неналежністю до профспілок чи певної профспілки, вступом до неї або виходом із неї. Також зазначаємо, що згідно з ст. 7 цього Закону Ніхто не може бути примушений вступати або не вступати до профспілки. Таким чином, учасники, які не мають членства у Професійних спілках, не зможуть прийняти участь у закупівлі через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника. 3. У Додатку № 2 тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником вимагається «Виконавець, повинен мати достатні навики та бути вповноваженим використовувати хімію для басейнів виробництва Barchemicals (Італія). Необхідно надати відповідний Сертифікат від італійського Виробника чи українського Дистрибутора. Персонал Виконавця, при виконанні своїх зобов'язань по Договору, має використовувати фотометричну станцію для контролю параметрів води «Descon» (Німеччина). Необхідно надати відповідну довідку». Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" Технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника чим Замовник порушує законодавство України. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації у разі незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 14:53
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі від 23.01.2021, Розділ 13, Ст.14, п.4: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників." Таким чином, вказання аналогів або еквівалентів предмета закупівлі є правом Замовника, а не його обов’язком.
Також враховуючи те, що дезінфекція басейнів відбувається на основі гіпохлориту кальцію (Barchemicals), обслуговуюча організація має бути ознайомлена з даним дезинфіктантом та має вміти його застосовувати. Ми вимагаємо від Учасників підтвердити необхідні навиків та досвіду в обслуговуванні басейнів з препаратами (Barchemicals). Це одна з основних вимог до Учасників, заради безпеки наших відвідувачів!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.02.2021 15:21