• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне ДГ (КОМ) 13-100 (ДК 021:2015 09111100-1 Вугілля)

Завершена

193 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2021 09:20 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги предмета закупівлі

Номер: 924f9eceb6794733a7858653fa7e7957
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-02-001122-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги предмета закупівлі
Вимога:
дискримінаційні умови тендерної документації що потребують усунення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. 1. Відповідно до Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасниками довідки в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника щодо сортування та зберігання вугільної продукції (вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закони України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059- VІІІ від 23.05.2017 року. Повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля", здійснення оцінки впливу на довкілля є обов'язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної ч.2 та ч.3 цієї статті. До видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включаються: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Тобто, в будь-якому випадку, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для підприємства, яке здійснює видобування та/або виробництво вугілля, в тому числі шляхом його перероблення/збагачення (сортування, дроблення тощо). Така інформація міститься у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля для кожного виробника вугілля, що здійснює перероблення/збагачення (сортування, дроблення тощо), та зберігання. В іншому випадку виробник порушує вимоги ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля". Крім того, Замовник даною вимогою не зобов’язує учасника звертатися до виробника, щоб той дозволив Учаснику надати довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля. Тому, Ваші твердження про те, що дана вимога звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною умовою по відношенню до постачальників (учасників), є безпідставною та необгрунтованою, до того ж документально не підтвердженою, а тому Замовником не порушені Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі. 2. Відповідно до Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання копії Дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для дроблення, сортування та транспортування корисних копалин у вугільній галузі промисловості. Повідомляємо, що Замовник може вимагати надання спеціальних дозволів, які видаються виробнику, якщо такі документи зможуть підтвердити якість та походження вугілля. Надання Дозволу Держпраці є вимогою, яка дозволяє Замовнику переконатися у тому, що воно було придбано учасником у виробника, що здійснює свою діяльність за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця та отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості Учасником разом із сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що відповідає вимогам Замовника. Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки . Відповідно до ч.6 Порядку Дозвіл видається: роботодавцеві на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у Додатку 3, а саме: - Гірничошахтне та гірничорятувальне устаткування та устаткування для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях. Враховуючи вищенаведене, жодних порушень з боку Замовника немає, а умови закупівлі дозволяють придбати якісний товар у виробника, що має реальність свого походження. 3. Вимогами встановлено надання Учасником документу, що підтверджує наявність в Учасника стаціонарних повірених автоваг (власних/орендованих), за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного разом з паспортом на ваги, завіреним власником автоваг та документу, що підтверджує наявність в Учасника власних або орендованих складських територій в Липовецькому районі Вінницької області разом із свідоцтвом або витягом про право власності на нерухоме майно, що підтверджує власність таких складських територій в учасника або орендодавця. Вказані вимоги не є дискримінаційними по відношенню до учасників, так як умовами передбачено наявність ваг та території в районі на правах власності або договору оренди. Той, хто бажає постачати вугілля в наш заклад, може укласти договори оренди та користуватись територією та стаціонарними вагами. Ви не пояснили, чому Ви не маєте можливості укласти такий договір, що було б обґрунтуванням дискримінації. Тому Ваші твердження про те, що дана вимога звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною умовою по відношенню до учасників, є безпідставною та необгрунтованою, а тому Замовником не порушені Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у закупівлі. 4. Вимогою Замовника встановлено надання учасниками копії діючих сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ. Керуючись Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 р. № 221 Міжнародні стандарти ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" та ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування" були прийняті у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), тому вимога Замовника, щодо надання учасниками сертифікатів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі". Обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено