• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Крупа перлова, крупа гречана, крупа пшона, крупа ячнева, крупа овсяна, рис, код за ДК 021:2015 15610000-7 - "Продукція борошномельно-круп'яної промисловості"

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

448 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 240.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 21:19 - 13.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 238070ced131401cbd025984ba9781fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-015452-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на прийняте рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Дата розгляду скарги: 18.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2021 16:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2021 11:58
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2021 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Проект Інвест ХХІ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ю.КЕЙ" переможцем за процедурою закупівлі "Крупа перлова, крупа гречана, крупа пшона, крупа ячнева, крупа овсяна, рис, код за ДК 021:2015 15610000-7 - "Продукція борошномельно-круп'яної промисловості", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-01-015452-a.
Автор: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529 tender@utecon.com
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Номер: 6da690f2d332456093814041fa31fe29
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-015452-a.a2
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, які містяться в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 22.02.2021р. повідомляємо, що ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» не погоджується із вказаним рішенням, вважає його безпідставним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні підстави. «Щодо ненадання Учасником Договору про санітарну обробку (а саме: дезінсекція, дератизація) автотранспорту, а також актів приймання-передачі відповідних робіт/послуг» повідомляємо, що відповідно до положень п.п. 1 ч.1 ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» транспортні засоби, які використовуються операторами ринку для перевезення харчових продуктів мають бути чистими, утримуватись у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. З зазначеного вбачається, що діючим законодавством не регламентовано вимогу, яка зобов’язує операторів ринку проводити дезінсекцію та дератизацію автомобільного транспорту, який вони використовують для перевезення харчових продуктів. Натомість у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» були надані скановані копії з оригіналів договорів № 1636 від 01.03.2019р., № 1882 від 28.12.2020р., № 1864 від 28.10.2020р., які підтверджують проведення робіт із дезінфекції транспортних засобів нашого підприємства, що використовуються для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини. Також, до договору № 1636 від 01.03.2019р. було надано скановані копії актів прийому-здачі робіт по дезінфекції № 64610 від 30.11.2020 та № 64691 від 31.12.2020 за період листопад-грудень 2020 року; до договору № 1882 від 28.12.2020р. було надано скановану копію акту прийому-здачі робіт по дезінфекції № 64767 від 29.01.2021р. за січень 2021 року та договору № 1864 від 28.10.2020р. учасник завантажив скановані копії актів прийому-здачі робіт по дезінфекції № 64922 від 25.11.2020р., № 64923 від 30.12.2020р. та № 64924 від 27.01.2021р. Вважаємо, що наданням вищезазначених документів ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» належним чином підтвердило регулярність проведення дезінфекції транспортних засобів, якими учасник планує здійснювати постачання предмету закупівлі, а саме: 1. Фургон рефрижератор – В, MERCEDES-BENZ, модель SPRINTER 311 CDI, держ. номер ВН2714ЕЕ; 2. Спеціалізований/specializеd вантажний – спеціалізований fre фургон – рефрежератор, MERCEDES-BENZ, модель SPRINTER 313 CDI, держ. номер ВН4314ІО; 3. Спеціалізований/specializеd вантажний – спеціалізований fre фургон – рефрежератор JAC, модель HFC1020K, держ номер ВН3409КВ. Отже, вважаємо, що ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» надало для участі в процедурі закупівлі вичерпний перелік інформації, надання якої є обов’язковим згідно із діючим законодавством та Замовник безпідставно відхилив його пропозицію порушивши основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у тому числі щодо рівного ставлення до учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимагаємо, скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 3 від 22.02.2021р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога ТОВ "Проект Інвест ХХІ" не підлягає задоволенню з наступних підстав. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ст. 16 цього закону одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому Замовник необмежений у виборі складових матеріально-технічної бази, наявність яких вимагається від учасників за умови дотримання принципу недискримінації. Здійснення дезінсекції та дератизації автотранспорту доступне для будь-якого суб’єкта господарювання і може бути зроблене самостійно або шляхом отримання відповідних послуг від іншої особи. Наведена норма Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» стосовно автотранспорту не обмежує поняття «чистий» та «належний стан» лише дезінфекцією та не забороняє виконувати інші санітарні заходи. У будь-якому разі вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником проведення дезінсекції та дератизації автотранспорту не була оскаржена вами як учасником до моменту подачі пропозиції у встановленому порядку, а отже мала бути виконана учасниками.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення про дискваліфікацію Учасника

Номер: 8fac2895645a4e20ace58989402c4796
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-015452-a.b1
Назва: Неправомірне рішення про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
Опис викладено у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога ФОП Іванішиної Л.О. не підлягає задоволенню з огляду на наступне. 1. Форма акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446. Відповідно до абз. двадцять восьмого підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затв. ПКМУ від 02.09.2015 № 667 Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). ФОП Іванішина Л.О. вказаного акту, виданого зазначеним уповноваженим органом (Держпродспоживслужба) не надала.
Статус вимоги: Не задоволено