-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивні дошки
Згідно з Додатком №2 оголошення про проведення закупівлі
Торги відмінено
148 088.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 480.00 UAH
Період оскарження:
22.03.2016 14:53 - 25.03.2016 15:45
Скарга
Відкликано скаржником
Неправомірна дисваліфікація
Номер:
8d69d23b46064385ac99a3ef2b042a8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-03-22-000104-a.a1
Назва:
Неправомірна дисваліфікація
Скарга:
Учасника, що зайняв трете місце за результатами електронних торгів, було дискваліфіковано неправомірно:
-учасник подав у своїй пропозиції товар з не гіршими характеристиками, ніж заявлений
- договір, який додав учасник у своїй пропозиції повністю відповідає додатку№4 до оголошення проведення закупівлі.
Тому обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата від Замовника не відповідає дійсності.
Вимагаємо:
1) відмінити дискваліфікацію учасника, що зайняв трете місце за результатами електронних торгів
2) надати обґрунтовану відповідь щодо причин спроби дискваліфікації, в супереч тому, що запропоновані товари мають не гірші характеристики ніж у заявлених; для того щоб зняти питання в підлаштуванні тендеру під конкретного виробника (або постачальника).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2016 16:49
Вирішення:
Щодо до дискваліфікації учасника, що зайняв третє місце за результатами електронних торгів повідомляємо наступне.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
18.04.2016 13:15
Дата виконання рішення Замовником:
15.04.2016 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо до дискваліфікації учасника, що зайняв третє місце за результатами електронних торгів повідомляємо наступне.
По-перше: замовником у складі оголошення про проведення закупівлі у додатку №2 встановлені технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі, зокрема вимагалась інтерактивна дошка «Smart Board SB 680 H2-051433» або аналогічне.
Учасником запропонована інтерактивна дошка «TouchBoard 78» як аналогічну.
Комітет конкурсних торгів звернувся до закладу якому закуповуються інтерактивні дошки про залучення спеціалістів для порівняння запропонованих учасником, що зайняв третє місце інтерактивних дошок надавши негативну оцінку.
Smart дошки мають великий об’єм програмного забезпечення, що надає можливість ефективно використовувати їх у навчальному процесі. Виробники системно та безкоштовно, для навчальних закладів, оновлюють програмне забезпечення, розробляють сучасні тести, створюють анімаційні тематичні вправи тощо. Відповідного програмного забезпечення запропонований аналог не має, або пропонується за додаткову оплату. У запропонованого аналога також зменшена якість зображення.
По-друге: учасником у складі пропозиції надано договір поставки умови якого суперечать умовам які вимагались Замовником у запропонованому проекті –договору, а саме:
п. 2.3 розділу ІІ проекту-договору Замовником передбачено «У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов’язується замінити безкоштовно неякісний товар на протязі 14 календарних днів, або повернути кошти на розрахунковий рахунок Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник». Учасник пропонує «Постачальник за Договором несе відповідальність за якість Продукції. Якщо поставлена Продукція не відповідає за якістю, а також у випадку недопоставки Продукції, Постачальник зобов’язаний власними силами і за свій рахунок здійснити заміну неякісної Продукції або до поставити Продукцію у 20-ти денний строк. Якщо Постачальник не здійснив заміну невідповідної Продукції у зазначений строк, Покупець має право вимагати сплати Постачальником штрафу в розмірі 20% від вартості Продукції невідповідної якості;
п. 5.1 розділу V Замовником передбачено «Строк поставки товару – протягом 10 днів із дня подання заявки від Замовника». Учасник пропонує «Поставка Товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати підписання даного Договору:
п.5.3. розділу V проекту-договору Замовником передбачено «Місце поставки товару: за адресами закладів відповідно до специфікації до Договору». Учасник пропонує «Приймання товару здійснюється на складі Покупця його представником».
Задовільнена:
Ні