• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для їдальні

відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 -39143200-8 «Меблі для їдальні»

Завершена

319 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 193.55 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 16:45 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звертаємось з вимогою додержуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 69f7a1a4f47b446aaf76bd2aa69b9a82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-002392-c.a1
Назва: Звертаємось з вимогою додержуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до інформації, зазначеної у Додатку №4 Тендерної документації встановлені вимоги - технічна специфікація, відповідно до якої зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. Замовником встановлено, що стілець, який є предметом закупівлі повинен, безпосередньо, мати назву «Стілець Ванесса хром» та відповідати наступним технічним характеристикам: Висота спинки - 420 мм Висота від підлоги до сидіння - 470 мм Висота стільця - 890 мм Матеріал обшивки - шкірозамінник Колір- неаполь 17 (винилка) Ширина виробу - 400 мм Глубина сидіння - 400 мм Глубина виробу- 450 мм Додатково Замовником розміщено креслення. Вивчивши вищезазначену інформацію було встановлено, що зазначена назва виробу, технічні характеристики та креслення відповідають виробництву тільки 1 виробника - компанія AMF. Вся вищезазначена інформація та креслення розміщені за нижчезазначеним посиланням https://amf.com.ua/stul_vanessa_khrom_neapol_n20/p050510/ Враховуючи вищезазначене, та те, що Замовником встановлено конкретну назву та характеристики, що відповідають 1 виробнику, зазначене свідчить про оголошення процедури закупівлі під конкретного учасника та/або під поставку товару конкретного виробника, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ґрунтуючись на вищезазначеному, звертаємось з Вимогою доповнити конкретну назву товару «Стілець Ванесса хром» виразом «або еквівалент» а також у технічних характеристиках зазначити вираз «або еквівалент», та викласти в наступній редакції: «Стілець Ванесса хром» «або еквівалент» Висота спинки - 420 мм «або еквівалент» Висота від підлоги до сидіння - 470 мм «або еквівалент» Висота стільця - 890 мм «або еквівалент» Матеріал обшивки - шкірозамінник «або еквівалент» Колір- неаполь 17 «або еквівалент» Ширина виробу - 400 мм «або еквівалент» Глубина сидіння - 400 мм «або еквівалент» Глубина виробу- 450 мм «або еквівалент» Звертаємось з вимогою додержуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент». Таким чином, вимоги ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - дотримано. Посилаючись на принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону – Замовник оголошує процедуру на засадах максимальної економії, ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ПРОПОРЦІЙНОСТІ. Ефективність означає досягнення потрібних (найкращих) результатів, тобто досягнення максимальної ефективності подальшого використання предмету закупівлі. Окрім того, пропорційність спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів. Відповідно до вимог внутрішнього порядку Замовника та враховуючи його потребу у додатковому обсязі меблів – вимоги до предмету закупівлі сформовано саме таким чином, щоб придбаний товар не призвів до несумісництва у використанні та міг бути експлуатований в повному обсязі. Попри твердження, зазначене у вашій вимозі, що «оголошення процедури закупівлі здійснене під конкретного учасника» - це не відповідає дійсності, оскільки вимоги, зазначені в оголошені закупівлі та передбачені Додатком 4 жодним чином не обмежують будь-якого учасника прийняти участь у закупівлі, якщо він може забезпечити постачання товару. Наявність одного виробника будь-якого предмету закупівлі не свідчить про неможливість жодним іншим здійснити продаж. Таким чином, Замовник не порушує вимоги ст. 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищезазначеного. Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.02.2021 18:00