• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (Крупа гречана, Крупа пшоно, Крупа рис, Крупа ячнева, Крупа пшенична (ярова), Крупа манна)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, т.в.о головного бухгалтера управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Крупа гречана, Крупа пшоно, Крупа рис, Крупа ячнева, Крупа пшенична (ярова), Крупа манна. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Крупа гречана - 1600 кг., Крупа пшоно - 1000 кг., Крупа рис - 1300 кг., Крупа ячнева - 1900 кг., Крупа пшенична (ярова) - 2080 кг., Крупа манна - 1400 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти, підпорядкованих управлінню освіти Долинської міської ради (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 236 901,35 грн. (двісті тридцять шість тисяч дев’ятсот одна грн. 35 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 369,01 грн. (дві тисячі триста шістдесят дев’ять грн. 01 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

236 901.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 369.01 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 16:17 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення

Номер: beab519b546547b38317a5786376c176
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-012104-a.b1
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Відповідно п.1 розділу 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначено, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дату створення та реєстраційний номер документа. В порушення вимог вищевказаної норми учасником не підписано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ. На підставі викладеного прошу визнати протокол Рішення № 64 від 23.02.21р.та дискваліфікувати учасника ФОП Перанського В.А. як такого, що не відповідає встановленим законодавством вимогам до учасника. В разі відхилення вимоги вимушена буду звертатися до АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особа з питань організації та проведення процедур процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради повідомляє про наступне: Рішенням уповноваженої особи замовника торгів №61 від «22» лютого 2021 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступних підстав:  У складі тендерної пропозиції учасником було надано заповнену форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Додатку №5 до тендерної документації, проте в порушення вимог цього додатку учасником не було зазначено ціну за одиницю товару у п. 11 Додатку №5 до тендерної документації. Вимога тендерної документації – примітка Додатку №5 до тендерної документації: «Форма „Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи» Відповідно до положень частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи той факт, що змістом формулювання вимог тендерної документації замовником торгів встановлено вимогу щодо зазначення ціни за одиницю товару. Таким чином, замовник торгів не має права укласти договір про закупівлю товарів згідно тендерної пропозиції учасника ФОП "РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА" без зазначення ціни за одиницю товару.  В порушення вимог п. 3 розділу 6 тендерної документації учасником не було надано у складі документів тендерної пропозиції інформацію про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. Вимога тендерної документації – п. 3 розділу 6 тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції Учасник інформацію про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною.» Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі, розгляд тендерних пропозицій визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Крім того, просимо Вас звернути увагу, що положеннями статті 18 Закону встановлено Порядок оскаржень процедур публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до положень ст. 18 Закону скарга повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Скаржника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено