-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
71410000-5 Послуги у сфері містобудування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення генерального плану м. Куп’янська Харківської області з розробленням у його складі плану зонування території))
Торги відмінено
2 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 16:10 - 14.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови Тендерної документації
Номер:
04fd8d52b0a64693870e1d719376f7b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002415-b.a3
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація (нова редакція) (надалі -ТД) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних вимог, що суперечать законодавству, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- АКМУ.docx 12.02.2021 15:05
- Скарга до АКМУ 12.02.2021.pdf 12.02.2021 15:05
- Скарга до АКМУ- копія.pdf 12.02.2021 15:05
- Тендерна документація.pdf 12.02.2021 15:05
- Зміни до ТД 10.02.2021.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Договору 2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Додаткова угода 2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 1-2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 2-2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 3-2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Копія рішення Яхники.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія листа-відгука 2018.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Договору 2019.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 1-2019.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 2-2019.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія Акт 3-2019.pdf 12.02.2021 15:05
- Копія рішення Дівички.pdf 12.02.2021 15:05
- Сканкопія листа-відгука.pdf 12.02.2021 15:05
- Платіжне доручення №187 від 12.02.2021.pdf 12.02.2021 15:51
- рішення від 16.02.2021№2778+лист замовнику.pdf 17.02.2021 11:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2021 №3589.pdf 26.02.2021 16:16
- рішення від 25.02.2021№3589.pdf 02.03.2021 21:31
- Договір (проект).docx 19.02.2021 16:40
- Договір (проект).PDF 19.02.2021 16:40
- ЗТД 10.02.2021.docx 19.02.2021 16:40
- Перелік змін.PDF 19.02.2021 16:40
- Протокол 1.docx 19.02.2021 16:40
- Протокол 1.PDF 19.02.2021 16:40
- Протокол 2.docx 19.02.2021 16:40
- Протокол 2.PDF 19.02.2021 16:40
- Протокол 3.docx 19.02.2021 16:40
- Протокол 3.PDF 19.02.2021 16:40
- Супровідний лист.docx 19.02.2021 16:40
- Супровідний лист.PDF 19.02.2021 16:40
- ТД на розробку генерального плану 01.02.2021.docx 19.02.2021 16:40
- ТД_на_розробку_генерального_плану_10_02_2021.docx 19.02.2021 16:40
- ТД.1.PDF 19.02.2021 16:40
- ТД.2.PDF 19.02.2021 16:40
- Протокол 4.docx 04.03.2021 16:10
- Протокол 4.PDF 04.03.2021 16:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2021 15:29
Дата розгляду скарги:
25.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2021 11:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.03.2021 21:31
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2021 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити процедуру закупівлі на підставі пп.2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
Номер:
3fd17fdf64fa4d268a01fd3d7ebc7db3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002415-b.a2
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
Скарга:
Суть Скарги у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скарга_ що стосується тендерної документації.pdf 12.02.2021 12:44
- 1. Скарга_ що стосується тендерної документації_КЕП.rar 12.02.2021 12:44
- 1. Скарга_ що стосується тендерної документації.docx 12.02.2021 12:44
- рішення від 16.02.2021 №2716 + лист Замовнику.pdf 17.02.2021 13:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2021 №3675.pdf 01.03.2021 17:46
- рішення від 26.02.2021 №3675.pdf 03.03.2021 21:08
- Договір (проект).docx 19.02.2021 11:50
- Договір (проект).PDF 19.02.2021 11:50
- ЗТД 10.02.2021.docx 19.02.2021 11:50
- Перелік змін.PDF 19.02.2021 11:50
- Протокол 1.docx 19.02.2021 11:50
- Протокол 1.PDF 19.02.2021 11:50
- Протокол 2.docx 19.02.2021 11:50
- Протокол 2.PDF 19.02.2021 11:50
- Протокол 3.docx 19.02.2021 11:50
- Протокол 3.PDF 19.02.2021 11:50
- Супровідний лист.PDF 19.02.2021 11:50
- ТД на розробку генерального плану 01.02.2021.docx 19.02.2021 11:50
- ТД_на_розробку_генерального_плану_10_02_2021.docx 19.02.2021 11:50
- ТД.1.PDF 19.02.2021 11:50
- ТД.2.PDF 19.02.2021 11:50
- Супровідний лист.docx 19.02.2021 11:50
- Протокол 4.docx 04.03.2021 16:11
- Протокол 4.PDF 04.03.2021 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2021 16:42
Дата розгляду скарги:
26.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2021 14:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2021 21:08
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2021 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відмінити процедуру закупівлі на підставі пп.2 п. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення необґрунтованих вимог
Номер:
61c47a1e9ac74198b4a6e82edc03e9f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002415-b.a1
Назва:
Виключення необґрунтованих вимог
Вимога:
У п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник встановлює необґрунтовані вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (розробка генерального плану населених пунктів). Зокрема не менше 10 (десяти) договорів за 2020 рік з відповідними рішеннями про затвердження результатів та не менше трьох (3) оригіналів листів-відгуків від замовників про якісне виконання цих договорів. Як і на підставі яких нормативних документів проводився розрахунок цієї кількості? Вимога є необґрунтованою та дискримінаційною. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу щодо кількості виконаних договорів з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2021 12:25
Вирішення:
Замовник вважає за необхідне підтвердження достатньої кількості аналогічних договорів у кількості 10 одиниць, щоб підтвердити спроможність учасників надати зазначені послуги.
Також, слід зазначити, що нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, не зазначені обмеження щодо кількісті аналогічних договорів, що зазначається в тендерній документації.
Виходячи із вищевикладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.03.2021 16:14