-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Встановлення додаткового ежектора вакуумної системи. (РПЗ- 4.2)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: - заступник начальника по ремонту ТЦ-2 – Чернозубенко Євген Миколайович; тел.(05136) 4-16-56, e_chernozubenko@sunpp.atom.gov.ua - провідний інженер-технолог ВВ СМтаР – Пустовєтов Сергій Олексійович, тел. (05136) 4-12-62, s_pustovetov@sunpp.atom.gov.ua.
Торги не відбулися
6 769 160.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 68 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 68 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 15:52 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Технічний опис (креслення)
Номер:
13c3c4fb27684125b099d11a03cf141b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002079-c.b3
Назва:
Технічний опис (креслення)
Вимога:
У технічному описі предмету закупівлі відсутні наступні креслення:
- М863688-01 та М863689-13, на які є посилання у кресленні № М-872120;
- М-863688-02 та М-863689-05, на які є посилання у кресленні № М-872118;
- М-863355 та М-872124, на які є посилання у кресленні № М-872123;
- М-863688-01 та М-863689-12, на які є посилання у кресленні № М-872124;
- М-863689-11, на яке є посилання у кресленні № М-872125;
- відсутні всі креслення, на які є посилання у кресл. № 04-4791.
Вимога : додати вищезазначені креслення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:40
Вирішення:
Щодо висунутої вимоги повідомляємо, що зазначені у вимозі креслення є конструкторською документацією виробника основного обладнання, яка не впливає на розрахунок ціни тендерної пропозиції.
Уся інформація щодо кількості та найменування ТМЦ, яке планується до постачання підрядником, та необхідна для розрахунку ціни тендерної пропозиції розміщена в складі тендерної документації до оголошених торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Встановлення додаткового ежектора вакуумної системи» у файлі /КОШТОРИСИ.rar/
Враховуючи вищевикладене, не потрібно додавання до тендерної документації зазначених у вимозі креслень
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Терміни проведення робіт
Номер:
2c6ba67665f54066ad5c0b52530efe76
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002079-c.b2
Назва:
Терміни проведення робіт
Вимога:
За умовами технічної специфікації термін закінчення проведення робіт - 20.04.21. Звертаємо Вашу увагу на те, що середній термін постачання обладнання та виробів з моменту оплати становить 60 діб.
Вимога: подовжити терміни проведення робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:35
Вирішення:
Щодо висунутої вимоги повідомляємо, що у відповідності до діючого на сьогоднішній день графіку планово-попереджувального ремонту енергоблоку №3 продовження терміну виконання робіт, який передбачений тендерною документацією до оголошених торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Встановлення додаткового ежектора вакуумної системи», неможливий.
Враховуючи вищевикладене, наразі не можливо задовольнити вимогу щодо продовження терміну проведення робіт
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо умов придбання ТМЦ та обладнання
Номер:
5f8c9f0eba684723b28e519371d6a761
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002079-c.c1
Назва:
Щодо умов придбання ТМЦ та обладнання
Вимога:
Умовами тендерної документації передбачено, що ТМЦ та обладнання постачається Підрядником, вартість яких складає більш ніж 50 % від оголошеної вартості закупівлі вцілому. Також, умовами тендерної документації передбачена оплата за поставлене обладнання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки.
Вимога: Для подальшої участі у закупівлі та, у разі перемоги, виконання робіт, просимо внести зміни в умови оплати, а саме, передбачити в умовах Договору виплату авансу на придбання ТМЦ та обладнання у розмірі 100% його вартості (згідно накладної). Виплату авансу провести протягом 5 банківских днів з моменту підписання Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 16:34
Вирішення:
Вимога прийнята до розгляду та у разі прийняття позитивного рішення в установленому порядку будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.02.2021 16:00