• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі

Завершена

30 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 305.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 15:55 - 05.02.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення по розгляду пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Номер: 5c4d5338f4ec41e3975e1b7fa10c0ecb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-011373-a.b1
Назва: Вимога щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення по розгляду пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Вимога:
Відповідно до Тендерної документації єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага цінового критерію – 100 %. В Оголошенні також зазначено, що ціною пропозиції (!) вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, витрат на транспортування товару, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Таким чином, за умовами оголошення, ціна пропозиції, подана учасником, повинна включати також і всі суми належних податків та зборів. Цінова пропозиція ФОП Вінат Артем Валентинович з усіма витратами, з урахуванням всіх податків і зборів становить 6600,00 грн., і є найбільш економічно вигідною. Отже, Замовник не може застосовувати інші критерії оцінки, ніж ціна. Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 Закону електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Відповідно до статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частина 1 статті 30 Закону зазначає, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Отже, ціни в електронному аукціоні зазначаються з урахуванням всіх критеріїв оцінки, визначених Замовником, відповідно, Тобто Замовник не вправі самостійно визначати найменшу цінову пропозицію, яку автоматично визначила електронна система закупівель з урахуванням методики оцінки Замовника. Мною як учасником даної закупівлі, було надано на відповідність тендерної документації всі необхідні документи які безумовно відповідають Вашій закупівлі. Також наголошую що моя пропозиція повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», та на пропозицію було накладено відповідний цифровий ключ (sign.p7s), який повністю підтверджує юридичну значущість поданих мною документів. На виконання принципів здійснення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо повторно переглянути рішення про дискваліфікацію мене як учасника, тому як дана причина не може вважатися причиною для дискваліфікації. Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення про Дискваліфікацію пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ; Відмінити процедуру спрощеної закупівлі у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до частини 17 статті 14 У разі відмови ми вимушені будемо звернутись до суду про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Вінат Артем Валентинович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне. Зміст Вашого оскарження свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики. В оголошенні про закпівлю було зазначені конкретні картриджі без пропонування еквівалентів, що не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". У вашій тендерній документації було запропоновано продукцію, яка не відповідає вимогам про закупівлю. З цих причин було прийнято рішення тендерним комітетом про відхилення такої пропозиції.Тому тендерний комітет не вбачає підстав для перегляду і зміни прийнятого рішення №90-ПР від 17.02.2021р.Ваше оскарження виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушення до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Водночас повідомляємо вам, що за питанням щодо законності вимоги замовника не пропонувати еквівалент при проведенні спрощеної закупівлі ви можете звернутися за роз’ясненнями в ДП «Прозоро».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні