• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Спідня білизна

додаток до річного плану закупівель

Завершена

189 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.95 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 14:53 - 05.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про внесення змін

Номер: d0043234f3184fa68ec0bc9f06284c81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-009881-a.b1
Назва: Вимога про внесення змін
Вимога:
Доброго дня. Ознайомившись з Тендерною документацією, були виявлено ряд порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить наступні вимоги: 1. Якщо товар не якісний, він підлягає поверненню Постачальнику з подальшою заміною за рахунок Постачальника впродовж 2-х годин, про що у складі тендерної пропозиції, надається гарантійний лист від Учасника. 2. Поставка товару здійснюється 3 рази на місяць з 8.00 до 10.45, згідно заявки Замовника з зазначенням кількості, про що Учасник надає довідку в довільній формі, що має можливість постачати продукцію власним транспортом на наступний день після надання заявки Замовником та доставляти предмет закупівлі з 8-00 год. до 10-45 год. на склад установи згідно заявки, крім вихідних (субота, неділя) та святкових днів. В ст.5 вказано що публічні закупівлі здійснюються по принципах «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Текст даних вимог побудований так що учасник який збирається вам постачати продукцію знаходиться в пішій доступності від вашого закладу. Але публічні закупівлі і були створені для того щоб участь могли брати учасники з різних частин України, і навіть – з закордону. Це зроблено для забезпечення іншого принципу - максимальна економія, ефективність та пропорційність. Штучне обмеження кількості учасників таким чином заперечує ще двом принципам відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Задля повного розуміння дискримінаціним не вважається заміна неякісного товару, а саме строк який учасник має додатково гарантувати – 2 години. До прикладу відстань від м. Чоп до м. Сватово 1500 км, що унеможливлює заміну товару за 2 години. У поставці товару також дискримінацією є те що отримавши заявку на наступний ранок товар вже має бути у Вас. Тобто учасник має кожен вечір загружати автомобіль товаром на випадок того що раптово надійде заявка від закладу і на ранок товар вже має бути у вас. Але враховуючи відстань і автошляхи – доставка можлива лише літаком. 3. Далі міститься така вимога: Після отримання готового товару Замовник проводить звірку відповідності розмірів поставленого товару заявленим розмірам співробітників, і в разі невідповідності Замовник має право повернути товар Постачальнику за його рахунок. (надати гарантійний лист). Враховуючи вище зазначені сумнівні вимоги до учасників і їх швидкості – ми не можемо бути впевнені у прозорості проведення закупівлі і до рівного ставлення до всіх учасників і чи аналогічний товар з розмірами більш прихильного учасника не буде «кращим» ніж товар іншого незнайомого учасника. Просимо прибрати незаконні вимоги та внести зміни в документацію, в разі відмови нами буде прийнято рішення про звернення в контролюючі та правоохоронні органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами детального вивчення Вашої вимоги повідомляємо наступне, що Замовник під час формування та оголошення спрощеної процедури, враховує безпосередню потребу Замовника, з урахуванням положень ст. ст. 2, 3, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Встановлені вимоги до учасників стосовно повернення (заміни) неякісного товару та графіку поставки товару встановлені з метою отримання швидкого реагування на виявлені невідповідності в якості товару та своєчасності отримання товару згідно потреби підопічних будинку інтернат. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не встановлено дискримінаційних вимог щодо місцезнаходження учасника, таким чином учасники, які мають достатній досвід виконання аналогічних договорів та здійснення поставки товарів в різних регіонах країни учасники повинні мати представників, які своєчасно будуть реагувати на можливі питання під час виконання умов договору. Вивчивши Ваші аргументи щодо можливої дискримінації, повідомляємо, що Замовник не має можливості очікувати товар від постачальника враховуючи розташування учасників, наявність товару відповідної якості та інші підстави для очікування змоги учасника – переможця поставити товар в найкоротші строки (фінансовий стан, погодні умови, сімейні обставини). Наголошуємо, що учасник не встановлював мінімальну відстань до Замовника або місце розташування складських/офісних приміщень, однак за результатами закупівлі Замовник повинен отримувати товар згідно потреби в найкоротші строки та з метою перевірки відповідності технічному завдання, поставка/розвантаженя та перевірка повинна здійснюватись в присутності представника учасника. Щодо повернення товару за рахунок Постачальника, повідомляємо, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти, на підставі викладеного додаткові витрати на заміну, відправку товару та вирішення інших спірних питань щодо якості предмету закупівлі за рахунок Замовника є неможливим відповідно до діючого законодавства. Звертаємо увагу, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність кваліфікаційним вимогам до учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.02.2021 23:36