• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп'ютерів та периферійної техніки (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів) (Ремонт персональних комп’ютерів - ДК 021:2015: 50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів; Технічне обслуговування персональних комп’ютерів - ДК 021:2015: 50322000-8 Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів; Ремонт периферійної техніки - ДК 021:2015: 50323200-7 Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв; Технічне обслуговування периферійної техніки - ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)

Завершена

124 061.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 240.62 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 15:11 - 05.02.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 0313311760304a4e96b2c8d6680cb0b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-009779-a.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Ми отримали від співробітника e - tender інформацію, що через те, що на усіх майданчиках, які співпрацюють з Prozorro, в момент підпису пропозиції не реалізований вибір електронної печатки або електронного підпису, система автоматично підтягнула електронну печатку при підпису моєї пропозиції . Прошу призупинити процедуру визначення переможця до отримання Вами офіційного листа з майданчика https://gov.e-tender.ua/ При прийнятті рішення, прошу прийняти до уваги, що помилка є формальною, та була зроблена системою. На Вашу вимогу готов усунути цей недолік. Офіційний лист очікується протягом 2-х днів. З повагою, ФОП Цірюк С.О.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (із змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно з частиною другою статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Згідно з абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника: учасник, якого не визнано переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Порядок застосування спрощених закупівель, зокрема, визначений статтею 14 Закону. Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону пропозиція учасника - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код – 2725601151) визначена найбільш економічно вигідною. Тому замовником було розглянуто пропозицію учасника - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі - пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду пропозиції учасника - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, було встановлено, що пропозиція цього учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно з рішенням уповноваженої особи замовника, оформленого протоколом № 7 від 17 лютого 2021 року (відповідна інформація оприлюднена в електронній системі закупівель). Відповідно до п.24) частини 1 статті 1 Закону пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Згідно з п.3 статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно з п. 23) частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Натомість, згідно з п. 22) частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікована електронна печатка - удосконалена електронна печатка, яка створюється з використанням засобу кваліфікованої електронної печатки і базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки. Відповідно до частини 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема учасником, шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Згідно з п.п.1.1. пункту 1 розділу ІV. Подання пропозицій учасниками оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом 1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі, якщо пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі пропозиції було розміщено, зокрема, наступні файли: "sign.p7s" (12 лютого 2021 16:36). За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу за посиланням - https://www.czo.gov.ua/ , було встановлено наступне: Підписувачі Електронна печатка ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ П.І.Б. ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Організація (установа) ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Код ЄДРПОУ 2725601151 Посада Електронна печатка Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 16:23:33 12.02.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA10400000040A41700249F6E01 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Тобто, учасник - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код - 2725601151) подав свою пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію електронної печатки, що не відповідає вимогам п.п. 1.1. п 1 розділу ІV. Подання пропозицій учасниками Оголошення. Слід зазначити, що пропозиція учасник - ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код - 2725601151) була подана 12 лютого 2021 16:36, а кінцевій строк подання пропозицій було призначено на 15 лютого 2021 09:00, тобто у учасника була можливість після подання своєї пропозиції самостійно перевірити відповідність вимогам п.п. 1.1. п 1 розділу ІV. Подання пропозицій учасниками Оголошення. Щодо переліку формальних помилок, слід зауважити, що згідно з п.п. 2.4 – 2.12 п. 2 розділу VI. Розгляд та оцінка пропозицій Оголошення міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Проте, цей опис не містить таку формальну помилку, як відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису (КЕП) чи накладення електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Також, необхідно наголосити на обов’язку Замовника відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, що встановлено вимогами п.п.1 частини 13 статті 14 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав права віднести накладення електронної печатки замість кваліфікованого електронного підпису на пропозицію учасника до формальних помилки, які є порушенням вимог Оголошення, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 5 Закону, а саме: ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено