• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обробки вантажів

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 14:54 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця тендерній документації замовника

Номер: 39f0f6a8a5f942339a8d4939e29131d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-009225-a.a2
Назва: щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця тендерній документації замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Комунальним некомерційним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" було розміщено оголошення № UA-2021-02-01-009225-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-01-009225-a), щодо проведення процедури закупівлі послуг з обробки вантажів. Звертаємо Вашу увагу, що за результатом розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації було допущено до аукціону: ПП "ЕФЕКТ", ТОВ "Фірма "Антологія", ФОП Шевчук Максим Володимирович та ФОП Гончарук Василь Віталійович. За результатом проведеної процедури переможцем було визначено ПП "ЕФЕКТ". В той же час 18-02-21, 16:18:49, було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника надати відповідні послуги. Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі (це можуть бути кадрові накази, штатні розписи, договори). Працівники зазначені в довідці повинні бути залучені до надання послуг за цією закупівлею, у разі заміни працівника учасник повинен письмово повідомити замовника та вказати причини такої заміни. Додатком 2 до тендерної документації передбачено вимогу до надання послуг, а саме пункт 1.4. під час надання послуг Виконавець надає Замовнику робочу силу (для ручного переміщення вантажів) у кількості від 1 до 8 осіб (вантажників) одночасно, згідно заявки Замовника. ПП «Ефект» в складі своєї пропозиції надано документи «Дов-ка про наявність працівників.pdf» та «Штатний розпис.pdf» в яких зазначено про загальний перелік та чисельність працівників на підприємстві, включно з директором, керівним складом і особами які за своєю професійною спрямованістю НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до професії ВАНТАЖНИКІВІ чи РІЗНОРОБОЧИХ. Будь-які дані, які дозволяють ідентифікувати працівників в складі пропозиції Учасника відсутні. Оскільки працівники зазначені в довідці повинні бути залучені до надання послуг, просимо виокремити працівників Учасника, які безпосередньо будуть здійснювати операції з обробки вантажів та зазначити дані для їх ідентифікації (прізвище та ініціали) Замовником (в процесі отримання послуг), а також вказати їх знання, досвід та кваліфікацію (посаду згідно штатного розпису), для приведення у відповідність наданої інформації тендерній документації Замовника. Вказані відомості надати окремим документом. Таким чином, без зазначення вказаної вище інформації не може бути виконана вимога тендерної документації, яка передбачена пунктом 2, першої таблиці додатку 1 тендерної документації. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-21, 16:18:49» Уважно вивчивши пропозицію ПП «ЕФЕКТ», та документ «доповнення до кваліфікаційних вимог.pdf» який додав ПП «ЕФЕКТ» на вимогу усунення невідповідностей, не відповідають вимогам тендерної документації даної процедури закупівлі та вимозі усунення невідповідностей з наступних підстав: 1. Відповідно до тендерної документації додатком 1, встановлені Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме критерії п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ, який підтверджує відповідність. Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі (це можуть бути кадрові накази, штатні розписи, договори). ПП «ЕФЕКТ» повинен був надати документи які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі. Документ який завантажив ПП «ЕФЕКТ» «доповнення до кваліфікаційних вимог.pdf» НЕ містить ніякої інформації яка б могла підтвердити «Трудові відносини» які виникають після укладення трудового договору між працівниками зазначеними в довідці та Учасником закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказані в інформаційній довідці, Учасник мав би надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. 2. ПП «Ефект» в складі своєї пропозиції надано документи «Дов-ка про наявність працівників.pdf» та «Штатний розпис.pdf» в яких зазначено про загальний перелік та чисельність працівників на підприємстві, включно з директором, керівним складом і особами які за своєю професійною спрямованістю НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до професії ВАНТАЖНИКІВ чи РІЗНОРОБОЧИХ. Звертаємо увагу, шановний Замовнику, що особи які за своєю професійною спрямованістю не мають відношення до суті виконання технічного завдання, а саме: послуги з сортування, завантаження/розвантаження (ручного переміщення вантажів), фасування, пакування та супроводу навчальної літератури – примірники підручників та навчальних посібників; апаратури для відтворення аудіо та відеоматеріалу (екранні конструкції); набори навчального обладнання (конструкторів, лабораторій, демонстраційного обладнання, тощо); конструкцій мобільної сцени для виступів; огорож, звукового, світлового обладнання до мобільної сцени та іншого обладнання, не мають бути допущені до виконання завдання. Окрім всього вище зазначеного, ПП «ЕФЕКТ» має негативні відгуки та не завершені зобов'язання, що призвело до недобросовісного використання бюджетних коштів. ПП «Ефект» (Виконавець) з державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» (Замовник) в 2019 році укладено договори № 37/1-2019 від 09.12.19 та № 37/2-2019 від 16.12.19, предметом яких була доставка науково-методичної літератури, однак, ПП «Ефект» являючись виконавцем, у встановлені договорами строки їх не виконав. Більше того, на адресу ПП «Ефект» замовником спрямовано 2 листи з вимогами добровільного належного виконання договорів в порядку досудового врегулювання, які залишились проігнорованими. На підставі зазначеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Ефект підлягає відхиленню у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації а результат відповідної процедури закупівлі підлягає скасуванню, оскільки при прийнятті відповідного рішення замовником було порушено вимоги тендерної документації, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступного документа: Довідки у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника надати відповідні послуги. На виконання відповідної вимоги ПП «Ефект» надано документ «Дов-ка про наявність працівників.pdf», в якому вказано перелік працівників, їх кількість та досвід та кваліфікацію. На вимогу Замовника від 18.02.2021, ПП «Ефект» надано документ «доповнення до кваліфікаційних вимог.pdf» в якому уточнено та додано всі необхідні відомості щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, Додатком 2 до тендерної документації передбачено: Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі (це можуть бути кадрові накази, штатні розписи, договори). На дану вимогу тендерної документації ПП «Ефект» надано документ «Штатний розпис.pdf», що відповідає вимогам Замовника та тендерної документації до закупівлі. Відсутні причини для відхилення пропозиції учасника з наведених вище питань.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця тендерній документації переможця

Номер: 87f0c83429fd4de4824dec19ebba916c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-009225-a.a1
Назва: щодо невідповідності тендерної пропозиції переможця тендерній документації переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Комунальним некомерційним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" було розміщено оголошення № UA-2021-02-01-009225-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-01-009225-a), щодо проведення процедури закупівлі послуг з обробки вантажів. Звертаємо Вашу увагу, що за результатом розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації було допущено до аукціону: ПП "ЕФЕКТ", ТОВ "Фірма "Антологія", ФОП Шевчук Максим Володимирович та ФОП Гончарук Василь Віталійович. За результатом проведеної процедури переможцем було визначено ПП "ЕФЕКТ". В той же час 18-02-21, 16:18:49, було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід та кваліфікацію, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою (у разі наявності), яка має підтвердити спроможність учасника надати відповідні послуги. Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі (це можуть бути кадрові накази, штатні розписи, договори). Працівники зазначені в довідці повинні бути залучені до надання послуг за цією закупівлею, у разі заміни працівника учасник повинен письмово повідомити замовника та вказати причини такої заміни. Додатком 2 до тендерної документації передбачено вимогу до надання послуг, а саме пункт 1.4. під час надання послуг Виконавець надає Замовнику робочу силу (для ручного переміщення вантажів) у кількості від 1 до 8 осіб (вантажників) одночасно, згідно заявки Замовника. ПП «Ефект» в складі своєї пропозиції надано документи «Дов-ка про наявність працівників.pdf» та «Штатний розпис.pdf» в яких зазначено про загальний перелік та чисельність працівників на підприємстві, включно з директором, керівним складом і особами які за своєю професійною спрямованістю НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до професії ВАНТАЖНИКІВІ чи РІЗНОРОБОЧИХ. Будь-які дані, які дозволяють ідентифікувати працівників в складі пропозиції Учасника відсутні. Оскільки працівники зазначені в довідці повинні бути залучені до надання послуг, просимо виокремити працівників Учасника, які безпосередньо будуть здійснювати операції з обробки вантажів та зазначити дані для їх ідентифікації (прізвище та ініціали) Замовником (в процесі отримання послуг), а також вказати їх знання, досвід та кваліфікацію (посаду згідно штатного розпису), для приведення у відповідність наданої інформації тендерній документації Замовника. Вказані відомості надати окремим документом. Таким чином, без зазначення вказаної вище інформації не може бути виконана вимога тендерної документації, яка передбачена пунктом 2, першої таблиці додатку 1 тендерної документації. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-21, 16:18:49» Уважно вивчивши пропозицію ПП «ЕФЕКТ», та документ «доповнення до кваліфікаційних вимог.pdf» який додав ПП «ЕФЕКТ» на вимогу усунення невідповідностей, не відповідають вимогам тендерної документації даної процедури закупівлі та вимозі усунення невідповідностей з наступних підстав: 1. Відповідно до тендерної документації додатком 1, встановлені Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме критерії п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ, який підтверджує відповідність. Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі (це можуть бути кадрові накази, штатні розписи, договори). ПП «ЕФЕКТ» повинен був надати документи які підтверджують трудові відносини працівників зазначених в довідці з Учасником закупівлі. Документ який завантажив ПП «ЕФЕКТ» «доповнення до кваліфікаційних вимог.pdf» НЕ містить ніякої інформації яка б могла підтвердити «Трудові відносини» які виникають після укладення трудового договору між працівниками зазначеними в довідці та Учасником закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказані в інформаційній довідці, Учасник мав би надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. 2. ПП «Ефект» в складі своєї пропозиції надано документи «Дов-ка про наявність працівників.pdf» та «Штатний розпис.pdf» в яких зазначено про загальний перелік та чисельність працівників на підприємстві, включно з директором, керівним складом і особами які за своєю професійною спрямованістю НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до професії ВАНТАЖНИКІВ чи РІЗНОРОБОЧИХ. Звертаємо увагу, шановний Замовнику, що особи які за своєю професійною спрямованістю не мають відношення до суті виконання технічного завдання, а саме: послуги з сортування, завантаження/розвантаження (ручного переміщення вантажів), фасування, пакування та супроводу навчальної літератури – примірники підручників та навчальних посібників; апаратури для відтворення аудіо та відеоматеріалу (екранні конструкції); набори навчального обладнання (конструкторів, лабораторій, демонстраційного обладнання, тощо); конструкцій мобільної сцени для виступів; огорож, звукового, світлового обладнання до мобільної сцени та іншого обладнання, не мають бути допущені до виконання завдання. Окрім всього вище зазначеного, ПП «ЕФЕКТ» має негативні відгуки та не завершені зобов'язання, що призвело до недобросовісного використання бюджетних коштів. ПП «Ефект» (Виконавець) з державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» (Замовник) в 2019 році укладено договори № 37/1-2019 від 09.12.19 та № 37/2-2019 від 16.12.19, предметом яких була доставка науково-методичної літератури, однак, ПП «Ефект» являючись виконавцем, у встановлені договорами строки їх не виконав. Більше того, на адресу ПП «Ефект» замовником спрямовано 2 листи з вимогами добровільного належного виконання договорів в порядку досудового врегулювання, які залишились проігнорованими. На підставі зазначеного вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «Ефект підлягає відхиленню у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації а результат відповідної процедури закупівлі підлягає скасуванню, оскільки при прийнятті відповідного рішення замовником було порушено вимоги тендерної документації, визначених ч. 1 та ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в описі заголовка
Дата скасування: 01.03.2021 20:06