-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Epinephrine, Allopurinol, Ammonia, Amiodarone, Amlodipine, Metamizole sodium, Аtropine, Acetylsalicylic acid, Benzyl benzoate, Bisoprolol, Bupivacaine, Verapamil, Aqua pro injectioni, Aqua pro injectioni, Medicinal charcoal, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Heparin sodium, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Diclofenac, Diphenhydramine, Ceftriaxone, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Etamsylate, Theophylline, Isosorbide dinitrate, Paracetamol, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clopidogrel, Levofloxacin, Lidocaine, Bupivacaine, Loratadine, Loratadine, Magnesium sulfate, Mannitol, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Metronidazole, Moxifloxacin, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Nystatin, Acetylsalicylic acid, Vancomycin, Haloperidol, Glucagon, Dexpanthenol, Digoxin, Betamethasone, Amiodarone, Lidocaine, Phenylephrine, Methylergometrine, Naloxone, Oxytocin, Ofloxacin, Ofloxacin, Papaverin, Paracetamol, Povidone-iodine, Prednisolone, Hydrogen peroxide, Neostigmine, Ranitidine, Comb drug, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes in combination with other drugs, Oseltamivir, Ethanol, Ethanol, Spironolactone, Streptokinase, Electrolytes in combination with other drugs, Folic acid, Furosemide, Chlorhexidine, Intermediate-acting insulin, Insulin injection (fast-acting), Ciprofloxacin, Cyanocobalamin, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Nifedipine, Ibuprofen, Omeprazole, Ondansetron, Electrolytes in combination with other drugs, potassium chloride, Linezolid, Amikacin, Amikacin, Ampicillin, Benzylpenicillin, Tranexamic acid, Tranexamic acid, Omeprazole, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Tranexamic acid, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Cefepime, Phytomenadione, Nifedipine, Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Propofol, Atracurium, Propofol, Thiopental, Bupivacaine, Atracurium
Завершена
8 961 080.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 429.95 UAH
мін. крок: 0% або 1 429.95 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 14:35 - 27.03.2021 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю «Фармацевтичної продукції - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» в частині Лоту № 2
Номер:
553c575a9d334b468de9e4cb3fa9b27e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-008538-a.a3
Назва:
Скарга щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області
дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю «Фармацевтичної продукції - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» в частині Лоту № 2
Скарга:
Скарга та додатки у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.09.2019 № 12959.pdf 26.02.2021 17:16
- UA-2021-02-01-008538-a.pdf 26.02.2021 17:16
- порівняльна таблиця.pdf 10.03.2021 18:05
- рішення від 02.03.2021 №3899+ лист Замовнику.pdf 03.03.2021 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 № 4880.pdf 15.03.2021 20:00
- рішення від 12.03.2021 № 4880.pdf 17.03.2021 22:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2021 17:37
Дата розгляду скарги:
12.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2021 22:13
Дата виконання рішення Замовником:
24.03.2021 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ ознайомленні та внесено відповідні зміни до ТД.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю «Фармацевтичної продукції - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» в частині Лотів 1,2,3,4.
Номер:
1ac261722ea74007a9d01c6a16e4f6f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-008538-a.b2
Назва:
Вимога щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області
дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю «Фармацевтичної продукції - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» в частині Лотів 1,2,3,4.
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 19.02.2021 18:04
Дата подачі:
19.02.2021 18:04
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
По-перше, щодо формування лотів.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Також зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта господарювання. Також, повідомляємо, що Ви як потенційний учасник може взяти участь як по одному із 5-ти Лотів, так і по усіх одразу.
Тому, Замовник вважає, що дана вимога є необгрунтованою та така, що не відповідає дійсності.
По-друге, щодо еквіваленту.
Повідомляємо, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто, потенційні Учасники можуть запропонувати аналог до вказаних позицій які за своїми якісними, кількісними та технічними показниками будуть відповідати відповідній позиції. Також, відповідно до п.5 додатку 2 до ТД міститься відповідне роз’яснення: «В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико-технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника». Дані умови жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Також, щодо «ексклюзивних позицій», Замовником не формується предмет закупівлі в розумінні «ексклюзивних» або «не ексклюзивних», можливо для Вас як потенційного Учасника є певні формулювання даного розуміння «ексклюзивних позицій», нам як Замовнику необхідно купити відповідний товар за вказаними медико-технічними характеристиками. В ЗУ «Про публічні закупівлі» чи іншому нормативно-правовому акті не міститься положень як категорія «ексклюзивність», для того щоб можна було або не можна було її застосовувати?! Якщо у Вас як у потенційного Учасника немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що Замовник зобов’язаний змінювати, виокремлювати певні позиції у нову закупівлю або окремо формувати Лот.
Тому, Замовник вважає, що дана вимога є необгрунтованою та така, що не відповідає дійсності.
Щодо вказаних позицій (препаратів) у Вашій вимозі, повідомляємо, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тобто, у будь якого потенційного Учасника немає обмеження для співпраці з переліченими виробниками для можливої участі у даній закупівлі. Тому, Замовник вважає, що дана вимога є необгрунтованою та така, що не відповідає дійсності.
По-третє, щодо поділу на більшу кількість Лотів.
Повідомляємо, що для нас як Замовника (лікарня) важливо здійснити закупівлю відповідно до встановлених принципів ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, вкрай важливим є здійснити закупівлю у максимально короткі терміни так як цей товар є життєво необхідним для нас як лікарні. Щодо, виокремлення окремих позицій в Лоти, це не тільки затягне строки проведення закупівлі але і ускладнить юридичною стороною (підписання договорів на окремі позиції) закупівлю. Також, для цього необхідно більший період часу для підготовки тендерної документації та аналізувати які саме позиції, які виробники виробляють, що є також не доцільним та не передбачено жодним нормативним документом. Тому, Замовник вважає, що дана вимога є необгрунтованою та така, що не відповідає дійсності.
По-четверте, щодо листа від виробника.
Надання листа від виробника або уповноваженого ним представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує термін придатності товару (якість) та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
запит на зміни
Номер:
65cc1326504d431fb888f762e0bf244d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-008538-a.a1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-лист.docx 03.02.2021 16:26
Дата подачі:
03.02.2021 16:26
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у необхідній кількості, якості.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 18:01