-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ганку та вхідної групи будівлі амбулаторій №№ 7,10 на предмет доступності для осіб з інвалідністю та інших МГН КНП « Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги» НМР за адресою вул. Херсонська, 56 у м.Нікополь Дніпропетровської області
Завершена
565 389.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 827.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 827.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 12:56 - 09.02.2021 13:01
Вимога
Вирішена
вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Номер:
e4f0051c48eb4085b9a9040d87a81998
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-001209-b.a1
Назва:
вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради При проведенні закупівлі UA-2021-02-01-001209-b «Капітальний ремонт ганку та вхідної групи будівлі амбулаторії № 7,10 на предмет доступності для осіб з інвалідністю та інших МГН КНП « Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги» НМР за адресою вул. Херсонська, 56 у м.Нікополь Дніпропетровської області» Згідно Додаток № 2КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ п.9. Відвідування об’єкту встановлено вимогу, що "9.1 З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами поточного ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Надати довідку про огляд об`єкту.»
" Статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога Замовника суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Неодноразово з даного приводу висловлювала свою позицію постійно діюча комісія з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, що подібні вимоги суперечать принципам здійснення закупівлі. Відповідно до технічного завдання учасник може повністю, достеменно та всебічно розглянути вимоги замовника до закупівлі через електронну систему закупівель, максимально економічно, ефективно та відкрито та прозоро надати свою пропозицію через електронну систему закупівель, як того вимагає Закон. Підпис представника Замовника на документі до проведення закупівлі має ознаки суб’єктивного ставлення Замовника, відсутність підпису уповноваженої особи не може розглядатись як невідповідність пропозиції Замовника вимогам Закону та не може бути підставою для відхилення пропозиції у встановлений законодавством спосіб. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами статті 24 ЗУ «Про Публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «Надати довідку про огляд об`єкту», засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що «З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами поточного ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час.." як таку, що суперечить принципам проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол рішення УО про зміни до ТД.PDF 04.02.2021 10:45
Дата подачі:
03.02.2021 18:02
Вирішення:
З урахуванням ваших вимог вносимо зміни до тендерної документації Додаток № 2 – Кваліфікаційні вимоги, п.9 Відвідування об’єкту ( Вилучення зі складу ТД Додатку № 2, п,9 ,п.п 9.1.).
Статус вимоги:
Задоволено