• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Місцезнажодження замовника:Юридична адреса: 47740, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, смт.В.Бірки, вул.Грушевського,51 .Адреса проведення діяльності : 46000, м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 9. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».Назва джерела:Державний бюджет України.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

412 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 062.50 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 12:29 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації

Номер: 5d6097274b4e4fc1a96f693bfc9736e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-005429-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - надання оригіналу або копій ліцензій на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС.
Вирішення: Через електронну систему закупівель 05.02.2021 року надійшла вимога щодо наявності дискримінаційних умов Тендерної документації по закупівлі UA-2021-02-01-005429-a. КНП ТРР «ТЦРЛ» повідомляє, що дана вимога не може бути задоволена з наступних підстав: У відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова п.10 додатку №2 тендерної документації щодо надання оригіналів або копій дозвільних документів на право провадження певного виду господарської діяльності, зокрема ліцензії на право торгівлі пальним на кожну надану АЗС, жодним чином не є дискримінаційною та такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників у закупівлі. Згідно з пп.14.1.141-1 ст.14 ПКУ пальне - нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу. Відповідно ст.1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» оптова торгівля пальним та листом ДФС від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Згідно Постанови КМ України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997 № 1442 роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу автозаправних станцій, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів. Тобто роздрібною торговлею визнаються всі продажі через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 зазначених Правил та підтверджується судовою практикою (постанова ВС України від 28.11.2018 у справі № 803/1165/16). На підставі вищевикладеного, дана закупівля являється роздрібною, тому наявність у учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі є обов’язковим. Враховуючі вказане, а також у поєднанні з неухильним дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель Ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а як наслідок внесення змін до тендерної документації являється безпідставним. Крім того, звертаємо Вашу увагу що Ваша вимога не містить необхідної інформації щодо: (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, що є порушенням встановленого порядку оформлення вимог та скарг.
Статус вимоги: Відхилено