• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення (Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (43324- Набір для переливання рідин між контейнерами, загального призначення); Одноразова система для переливання крові та кровозамінників (58490-Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії); Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (2-ходові) (16631- Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань); Подовжувач інфузійних магістралей (150 см) (36244-Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер); Пелюшки поглинаючі гігієнічні 90см х 60см в коробі 10 штук (60709- Пелюшка вбирає); Покриття 210 х 120 одноразове стерильне (35549-Простирадло для операційного столу, одноразового використання); Покриття 210 х 160 одноразове стерильне (35549-Простирадло для операційного столу, одноразового використання); Покриття 80 х 70 одноразове стерильне (35549-Простирадло для операційного столу, одноразового використання); Халат хірургічний, розмір ХХL, спанбонд 30г/м2, стерильний, одноразового використання (35091-Халат операційний, одноразового застосування); Халат одноразовий нестерильний (35092-Халат для пацієнта, одноразового застосування); Халат хірургічний на зав’язках з посиленою непромокальною робочою зоною, з двошаровим рукавом та манжетою. Розміром XL Стерильний , одноразового використання (32170-Халат процедурний, одноразового використання); Берет, спанбонд 13г/м2, нестерильний, одноразового використання (32297-Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна); Маска медична одноразова нестерильна блакитно-біла (35177-Маска хірургічна, одноразового застосування); Бахіли поліетиленові, 3г/м2, нестерильні, одноразового використання (61937-Бахіли хірургічні)

Торги не відбулися

1 296 823.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 484.11 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 11:37 - 13.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА Про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю

Номер: adca6ee31fc54c35af0190a5628d2b78
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-004146-a.a3
Назва: СКАРГА Про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Скарга:
Відповідно до п. 3 Додатку 4 до тендерної документації ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Медико-технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі І. Загальні вимоги Учасник повинен надати Оригінал гарантійного листа виробника або заявника товару (або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника або заявника), яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним строком придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника або заявника, але зазначені вимоги тендерної документації обмежують коло потенційних учасників та є дискримінаційними.
Дата розгляду скарги: 23.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2021 10:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.02.2021 19:16
Автор: ТОВ "МЕДІВА", Юлия Новикова +380677072205 mediva2014@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискрімінаційні вимоги

Номер: 2550d26f52d44a65aea0514bed5624c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-004146-a.a2
Назва: Дискрімінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Дякуємо за відповідь, але хочемо звернути Вашу увагу не те, що вимога надання гарантийних листів: Оригінал гарантійного листа виробника або заявника товару (або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника або заявника), яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним строком придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника або заявника – є дискримінаційною, та такою що звужує коло учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Звертаємо Вашу увагу на те, що медичний виріб «Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (2-ходові)», представлена виробником, який не має представництв та філій, а також надає гарантийні листи самостійно. Тому отримати листа не від Виробника не має можливості. Враховуючи вищенаведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати наведений медичний виріб (позиція 3), що виробляються лише конкретним виробником за наведеною позицією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Документації в цій частині з метою усунення наведених вище порушень. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! У відповідь на Вашу вимогу хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати гарантійні листи потенційним учасникам. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі «…потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити медичні вироби…» чи кожен «…потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності» та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що заключений в результаті тендеру. ТД містить вимогу надати лист виробника яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання. Це дасть змогу запобігти можливому «списанню» невикористаних медичних виробів у яких закінчився термін придатності, а отже раціональному використанню бюджетних коштів. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок медичних виробів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Тендерна документація складена до діючих норм та вимог законодавства у відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник при складанні тендерної документації передбачив відповідну норму: «всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент», (з урахуванням рекомендацій листа Мінекономрозвитку № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018). Тому, Замовником норми діючого законодавства у сфері закупівель не порушено. Пропонуємо уважно розглянути тендерну документацію. Запропонуйте товар, який буде відповідати медико-технічним вимогам, з підтвердженням його еквівалентності. Таким чином Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вище зазначеного Замовник відхиляє вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Авторизаційний лист

Номер: 0b29695f5c2845a2a6fe53f7b6e8ce85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-004146-a.a1
Назва: Авторизаційний лист
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно з Додатком 4 Медико-технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі І. Загальні вимоги п. 3 Документації передбачається необхідність надання гарантийних листів: Оригінал гарантійного листа виробника або заявника товару (або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника або заявника), яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним строком придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника або заявника; Але деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, та не мають аналогів, а саме: Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (2-ходові) Враховуючи вищенаведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати наведений медичний виріб (позиція 3), що виробляються лише конкретним виробником за наведеною позицією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Документації в цій частині з метою усунення наведених вище порушень. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення. Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради оголошені відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Уважно вивчивши вимогу повідомляємо наступне: У відповідності до ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. учасників. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає можливість Вам як потенційно можливому учаснику надати даний лист не лише від виробника або заявника товару (або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника або заявника), а у разі якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У відповідності до ч. 3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Тендерна документація Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги за предметом закупівлі не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. За визначенням п. 37 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, Закон не обмежує коло учасників виключно виробниками певних товарів (робіт, послуг), надаючи можливість брати участь у процедурі закупівлі усім господарюючим суб'єктам, у тому числі і тим, які не є виробниками, за умови їх відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим Законом. Відповідно п. 22 ст. 1 Закону України « Про публічні закупівлі» «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». З метою максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів Замовник скористався виключно своїм правом, щодо формування предмету закупівлі. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції. Замовник на свій розсуд, відповідно до власної потреби формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги: Відхилено