• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Чайники електричні, код ДК 021:2015-39710000-2 - Електричні побутові прилади

Завершена

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2021 11:15 - 05.02.2021 11:19
Вимога
Залишено без розгляду

вопрос об экономии бюджетных средств.

Номер: 81b7641e776341c4bc8a943016016363
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-01-000704-c.a1
Назва: вопрос об экономии бюджетных средств.
Вимога:
добрый день. вы дисквалифицировали нашу пропозицию с мин. ценой 24980.00 а также пропозиции прочих участников . на квалификации последний участник с ценой 30000.00 у которого также нет количества чайников в справке об аналогичных договорах.. в целях экономии бюджетных средств в сумме 5020.00 предлагаем вернуться к нашей квалификации.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Завданням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 1) частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної процедури (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-01-000704-c), яке затверджене рішенням уповноваженої особи від 01 лютого 2021 року №06-21 та було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, Замовником у Додатку №3 зазначається перелік документів, зміст та їх оформлення, які потрібно надати Учасниками процедури закупівлі, а саме: - Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *.PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: 1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Натомість Вами, як Учасником, було завантажено копію Інформаційної довідки про повноваження керівника, Гарантійного листа щодо погодження з умовами проекту договору та щодо підтвердження гарантійних зобов’язань та Довідку, яка містить інформацію про учасника (Повне найменування/Скорочене найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Індивідуальний податковий номер; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б)) незавірені підписом Учасника перед кольоровим скануванням. - Передбачено надання учасником Інформаційної довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, укладеного потягом 2018-2020 років, із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару (у кількісному виразі), замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Натомість Вами, як Учасником, надано Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, укладеного потягом 2018-2020 років, без зазначення інформації стосовно обсягу поставки товару (у кількісному виразі), контактного телефона замовника та стану належного виконання договору стосовно якості та строків. Тому з огляду на вищевикладене Замовник мав законні підстави для відхилення Вашої пропозиції
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.02.2021 16:23