-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Улаштування димової труби
Улаштування димової труби
Завершена
978 155.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
04.05.2017 15:10 - 10.05.2017 15:15
Вимога
Відхилено
Неправомірні дії під час проведення тендеру
Номер:
d1b027e4be484dd99cc653f4cccf23ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000396-c.b4
Назва:
Неправомірні дії під час проведення тендеру
Вимога:
Неправомірні дії під час проведення тендеру
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2017 10:48
Вирішення:
Відповідно до п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35:
“У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
- дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій”.
Подана вашим підприємством вимога про неправомірні дії під час проведення тендеру не відповідає вимогам до неї, передбачених п.п. 14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України”
від 13.04.2016 № 35, а тому, підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірні дії під час проведення тендера
Номер:
552378175556483eb2bc8633f32d87a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000396-c.a3
Назва:
Неправомірні дії під час проведення тендера
Вимога:
Неправомірні дії під час проведення тендера
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2017 09:41
Вирішення:
Відповідно до п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35:
“У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
- дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій”.
Подана вашим підприємством вимога про неправомірні дії під час проведення тендеру не відповідає вимогам до неї, передбачених п.п. 14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України”
від 13.04.2016 № 35, а тому, підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження результатів тендеру
Номер:
a6b61af44e324ee1ab35c07c3a24baf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000396-c.c2
Назва:
Оскарження результатів тендеру
Вимога:
Оскарження результатів тендеру СПрАТ "Екосейв"
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарж1.jpeg 18.05.2017 11:28
- оскарж2.jpeg 18.05.2017 11:28
Дата подачі:
18.05.2017 11:29
Вирішення:
№ 1
Відповідно до положень п. 9.2. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016
№ 35, якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі. Додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника № 1 ПрАТ “Екосейв” умовам Закупівлі було надано Замовником у відповіді на запитання № 1 Учасника.
Відповідно до п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35:
“У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
- дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій”.
У поданій вашим підприємством вимозі (вих. № 31 від 18.05.2017 р.) відсутній номер повідомлення про проведення Закупівлі щодо якого ініціюється вимога.
З огляду на вищезазначене, керуючись п.п. 14.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Окрім того, вважаємо недопустимим тиск, який здійснюється працівниками Учасника № 1 ПрАТ “Екосейв” на членів тендерного комітету Замовника, з метою перегляду рішення про дискваліфікацію ПрАТ “Екосейв”.
№ 2
Відповідно до положень п. 9.2. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016
№ 35, у випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією.
Відповідно до п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35:
“У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
- найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
- номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
- підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
- дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій”.
У поданій вашим підприємством вимозі (вих. № 31 від 18.05.2017 р.) відсутній номер повідомлення про проведення Закупівлі щодо якого ініціюється вимога.
З огляду на вищезазначене, керуючись п.п. 14.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, Ваша вимога підлягає відхиленню.
Окрім того, вважаємо недопустимим тиск, який здійснюється працівниками Учасника № 1 ПрАТ “Екосейв” на членів тендерного комітету Замовника, з метою перегляду рішення про дискваліфікацію ПрАТ “Екосейв”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запитання
Номер:
38ca5dc43137402db529eed481d74521
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-04-000396-c.b1
Назва:
Запитання
Вимога:
Доброго дня! Чому не вказана інформація щодо посилання на конкретну позицію з якої наша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документції допорогової закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2017 11:30
Вирішення:
Аргументація дискваліфікації ПрАТ “Екосейв”
1. Пропозиція Учасника № 1 ПрАТ “Екосейв” для підписання договору не відповідає результатам аукціону, а саме: вартість (сума) пропозиції Учасника для акцепту не відповідає (є значно більшою) вартості (сумі) Закупівлі по результатам аукціону, а тому така пропозиція не може бути прийнята Замовником.
2. Причини невідповідності пропозиції Учасника № 1 ПрАТ “Екосейв” вимогам Замовника зазначеним у період оголошення закупівлі, в т. ч. тендерній документації допорогової закупівлі:
2.1. Учасник у вказаний термін для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника надав не в повному обсязі необхідну інформацію, а саме: відсутня інформація щодо його форми власності та юридичного статусу.
2.2. Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів за територіальною ознакою наближеною до території виконання робіт по предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено