-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до вантажних транспортних засобів)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями
Торги відмінено
42 537.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 425.37 UAH
мін. крок: 1% або 425.37 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 10:21 - 05.02.2021 12:00
Вимога
Вирішена
Технічна специфікація
Номер:
bb5c5fe491064e7a86cc8b6a69888b5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-002051-a.a1
Назва:
Технічна специфікація
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо вказати каталожні номери на запитувані Вами товари чи внести уточнення до технічної специфікації відповівши на питання:
1. Форсунка ( VDO ) На який автомобіль та який двигун?
2. Генератор ( Mando ) На який автомобіль та який двигун?
3. Стартер DAEWOO ( Mando ) На який автомобіль та який двигун?
4. Механізм рульовий ( Г АЗ ) Яка конкретно модель ГАЗ?
6 Амортизатор ГАЗ передній ( Пекар ) Яка конкретно модель ГАЗ?
7 Комплект подушок ресори задньої Г АЗ Яка конкретно модель ГАЗ?
8 Комплект подушок ресори передньої ГАЗ Яка конкретно модель ГАЗ?
9 Кронштейн передньої ресори задній правий ГАЗ Яка конкретно модель ГАЗ?
10 Кронштейн передньої ресори задній лівий ГАЗ Яка конкретно модель ГАЗ?
Це необхідно для правильного та коректного підбору запасних частин відповідно до Вашого запиту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 11:55
Вирішення:
Комунальне підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянуло Вашу вимогу про усунення порушення та за результатом розгляду повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, застосування електронної системи закупівель є правом, а не обов’язком замовника.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджена наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020) (далі – Інструкція).
Відповідно до частини 2 розділу ІІ Інструкції, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт,надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю(не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
На виконання вишезазначеного, замовником було оприлюднено усю інформацію що передбачена умовами Інструкції.
Таким чином, враховуючи виконання замовником усіх вимог щодо проведення допорогової закупівлі, Ваша вимога про усунення порушення до процедури безпідставна, необґрунтована та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні