-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
частини помп, компресорів
частини помп, компресорів
Завершена
760 444.82
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2017 15:14 - 24.02.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарги
Номер:
84344a0266a348d1a8050b083ca948e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.c7
Назва:
Скарги
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника
щодо приймання рішення про намір укласти договір
(в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Відокремленим підрозділом «Рівненська АЕС» державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) в порядку передбаченому ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) через систему електронних закупівель опубліковано оголошення UA-2017-02-10-000560-a (відкриті торги) щодо закупівлі: «частини помп, компресорів» ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори.
01 березня 2017 року відбулося розкриття тендерних пропозицій та аукціон, учасниками якого стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ», Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦХОЛОД», Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРИЙ-ВЕНІБЕ-СЕРВІС», Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД».
12 квітня 2017 року Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Учасником - ТОВ "ФІРМА ЕЙС ЛТД".
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ПРОМІНСТРУМЕНТ» не погоджується з рішенням Замовника, оформленим протоколом розгляду тендерних пропозицій № 27 від 11.04.2017р. щодо визнання пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» такою, що відповідає тендерній документації та вимогам Замовника, вважає дане рішення незаконним та необґрунтованим у зв’язку з чим, дане рішення підлягає скасуванню.
Незаконність та необґрунтованість рішення Замовника знаходить своє відображення у наступних порушеннях:
Суть порушення: Замовником при оцінці пропозиції Товариства з обмежено відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» не надано належної оцінки документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції до тендерної документації, що вимагалося замовником до товару. Чим порушено положення, п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування:
10 лютого 2017 Замовником завантажено електронний документ «2050-17-ВТ_ТД» (далі – тендерна документація або ТД), яким визначено вимоги Замовника до предмета закупівлі (якість, кількість) та вимоги до учасників торгів.
11 квітня 2017 року замовник визнав пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.;
Замовником передбачені конкретні вимоги до товару у замовленні, які визначені у Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги». Згідно з п. 5 Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги», у випадку, якщо учасник надає еквівалент товару, останній зобов’язаний надати документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару, а саме: креслення, габаритні розміри, тощо.
Замовником у ТД встановлено застереження, яким визначено дії останнього у випадку не відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Так, у разі не відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, така пропозиція відхиляється.
Звертаємо увагу, що у Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги» за номерами 5-13 вказані товари з конкретними технічними вимогами. Переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» були надані товари виробник яких не співпадає з виробником товарів зазначених Замовником у «Технічних вимогах» Тендерної документації, з чого вбачається надання Переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» еквіваленту товару.
Як зазначалося вище, згідно п. 5 Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги», у випадку, якщо учасник надає еквівалент товару, останній зобов’язаний надати документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару, а саме: креслення, габаритні розміри, тощо. Переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» не надані додаткові креслення, габаритні розміри та інша додаткова документація, яка б підтверджувала відповідність технічних характеристик запропонованого та заявленого Замовником товару.
03 квітня 2017 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія ПРОМІНСТРУМЕНТ» було подано вимогу № UA-2017-02-10-000560-a.b4, якою вказано, що тендерна пропозиція Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Проте у задоволенні вимоги Замовником було відмовлено, а при винесенні рішення дане порушення допущене Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» не було враховане.
Такі дії свідчать про заінтересованість посадових осіб Замовника у перемозі Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД», оскільки невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації є беззаперечним фактом.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Згідно до ч. 4 ст. 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно до ч.2 ст. 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що Замовником не надано належної оцінки пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД», своїми діями Замовником надано неправомірний та безпідставний пріоритет Учаснику - Товариству з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД», перед іншими учасниками, чим порушено їх права та законні інтереси, зокрема право на добросовісну конкуренцію та принцип недискримінації.
Товариство також, не виключає наявність корупційної складової у діях посадових осіб Замовника, що ще більше підриває авторитет держави України.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
- прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ПРОМІНСТРУМЕНТ» до розгляду;
- протокол розгляду тендерних пропозицій № 27 від 11.04.2017р. в частині визнання пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» такою , що відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, встановленим замовником та в частині прийняття рішення про намір укласти договір – скасувати;
- визнати пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ЕЙС ЛТД» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації щодо закупівлі UA-2017-02-10-000560-a (відкриті торги), «частини помп, компресорів» ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори.
Додатки:
1. оригінал платіжного доручення № 1597 від 20.04.2017 р. за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ від промінструменту.pdf 20.04.2017 14:10
- Платежка.pdf 20.04.2017 14:11
- рішення від 24.04.2017 № 2319+лист Замовнику.pdf 25.04.2017 15:30
- Інформація про резулютивну частину рішення від 15.05.2017 № 2926.pdf 16.05.2017 20:34
- рішення від 15.05.2017 № 2926.pdf 18.05.2017 18:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2017 14:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.05.2017 18:55
Вимога
Є відповідь
скарга 2
Номер:
94f94b2e52fd45f68f333e102415bf5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.a6
Назва:
скарга 2
Вимога:
Тобто "Переможцю" торгів (у зв'язку зі змінами процедур видачі довідок МВС) неможливо було подовжити термін подачі документів? При цьому "не переможцю", у якого ціна більша ніж на 40% було надано таке право? Це Прозоро?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2017 17:25
Вирішення:
Згідно частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути продовжено строк розгляду тендерних пропозицій. Замовник не має змоги продовжити термін подачі документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
37d04c590782435a923f5853b8806a0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.a5
Назва:
Скарга
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету ВП „Рівненська АЕС” про відхилення тендерної пропозиції 2050-17-ВТ від 14.03.2017 було вирішено відхилити тендерну пропозицію з зазначенням підстав відхилення згідно Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ (далі - Закон): ТОВ «Дніпрокомпресордеталь» м. Дніпро, згідно абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 та абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону, причини: переможець не надав в строк п’яти днів документи передбачені п.5.5.1.-5.5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, учасник ТОВ "ФІРМА ЕЙС ЛТД" м. Дніпро, порушило строки надання зазначених документів, та до цього часу не є дискваліфікованим з тієї ж причини.
Просимо надати роз’яснення у питанні лобіювання подовження терміну розгляду пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА ЕЙС ЛТД" м. Дніпро та невідхилення тендерної пропозиції у зв’язку з порушенням умов ТД і Закону України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2017 16:28
Вирішення:
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 17 документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті у строк, що не перевищує п’ять робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає «Переможець». ТОВ "ФІРМА ЕЙС ЛТД" м. Дніпро – не є переможцем процедури закупівлі. Пропозиція ТОВ "ФІРМА ЕЙС ЛТД" м. Дніпро знаходиться на розгляді.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
479789fe04bd4f3fbacc184fb4dcf637
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Тендерна пропозиція ООО "ФИРМА ЭЙС ЛТД" не відповідає умовам документації та має бути відхилена у зв’язку з наступним: згідно з п.5 Додатку 2 до ТД «в разі подання пропозиції на еквівалент, учасником повинні бути надані креслення, габаритні розміри, тощо», учасник ООО "ФИРМА ЭЙС ЛТД" не надав дані документи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2017 12:49
Вирішення:
Тендерна пропозиція ТОВ "Фірма Ейс ЛТД" відповідає умовам тендерної документації, та продукція запропонована в ній не є еквівалентом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Тендер 723831 від10.02.2017
Номер:
a7f8c8c3cd7e46b4a42e93af4df9671b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.a3
Назва:
Тендер 723831 від10.02.2017
Вимога:
Невідповідність позначень шатуна 2ФУБС12-Ц220
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога РАЕС.jpeg 20.03.2017 17:12
Дата подачі:
20.03.2017 17:12
Вирішення:
Прийняте відповідне рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до Закупівлі №723831
Номер:
709bbc079d34435e8b12b18c6685b283
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.a2
Назва:
Вимога до Закупівлі №723831
Вимога:
Вимога до Закупівлі №723831.
Нами, ТОВ «Дніпрокомпресордеталь», 28.02.2017 року було викладено на веб-порталі документи до участі у закупівлі «Частини помп, компресорів» організатора ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" (ЄДРПОУ 05425046).
01.03.2017 р. ТОВ «Дніпрокомпресордеталь» в ході редукціону запропонувало найнижчу ціну за лотом та 01.03.2017р. о 15:52 був викладений файл на веб-порталі «Тендерна пропозиція ТОВ ДКД (зниження ціни) 01.03.2017.pdf», як учасника, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, згідно вимог Тендерної документації.
ТОВ «Дніпрокомпресордеталь» виконало всі умови участі та надання документів, згідно ТД.
30.03.2017 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення (Витяг з протоколу №17 від 03.03.2017р.) про визначення ТОВ «Дніпрокомпресордеталь», м. Дніпро переможцем відкритих торгів 2050-17-ВТна 42120000-6 (частини помп, компресорів) в кількості 155 шт. , з ціною 311400,00 грн. з ПДВ.
Однак, згідно п.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Станом на 09.03.2017р. спираючись на п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та поштою не надіслав Переможцю.
В свою чергу ТОВ «Дніпрокомпресордеталь» не має можливості визначити строк відліку терміну, коли повинно прикріпити на електронний майданчик сканований в форматі PDF файл з документами, передбаченими пп.5.5.1-5.5.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД вимагаємо:
1. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір;
2. У разі неможливості оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, та керуючись п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відмінити торги на підставі «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2050-Протокольне рішення.pdf 09.03.2017 23:11
Дата подачі:
09.03.2017 23:11
Вирішення:
Станом на 03.03.2017 14:42 системою , на підставі рішення ТК ВП РАЕС, сформовано, оприлюднено та надіслано переможцю повідомлення про намір укласти договір, про що є відповідний запис у системі «Прозоро» та учаснику присвоєно статус «Переможець».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Розподіл предмету закупівлі за лотами
Номер:
30b5c4c8b194470f8b6236ef7855f335
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-10-000560-a.c1
Назва:
Розподіл предмету закупівлі за лотами
Вимога:
У зв'язку з неможливістю сформувати найкращу пропозицію на товари різних виробників прошу розділити позиції, які становлять предмет закупівлі, за лотами у відповідності до їх виробника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2017 16:11
Вирішення:
Поділ закупівлі на лоти для ВП РАЕС є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено