-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Природний газ
Торги відмінено
940 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 702.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 702.50 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 09:39 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
тариф транспортування
Номер:
d8d9051992a34a2ca18e1e6c58153f18
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-001073-a.c3
Назва:
тариф транспортування
Вимога:
просимо привести у відповідність Проект Договору згідно чинного законодавства, а саме зазначити замість тарифу на транспортування природного газу магістральними трубопроводами в розділ III. Ціна постачання природного газу. "В ціну газу входить вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу з 01.03.2020р. становить 136,576грн. (сто тридцять шість гривен 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки». А також і всі інші пункти проекту договору та тендерної документації привести у відповідність до нової редакції Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 10:39
Вирішення:
Шановний потенційний учасник.. Які саме пункти проекту договору та тендерної документації ви вважаєте за доцільне скоригувати, вказавши зазначену у вашій вимозі умову? Зі змісту вашої вимоги цього не зрозуміло. Сконкретизуйте вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
e1bc541388f04aa5a95017fe06adb8a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-001073-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію: "Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 10:38
Вирішення:
Шановний потенційний учасник. Які саме пункти проекту договору ви вважаєте за доцільне скоригувати, вказавши зазначену у вашій вимозі умову? Зі змісту вашої вимоги цього не зрозуміло. Сконкретизуйте вашу вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
8be6b559199c42798d45f35803348411
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-001073-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що учасник повинні надати у складі пропозиції учасник подає оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на природний газ, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження (документ повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати надання документа) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Також учасником подається лист – підтвердження, що учасник не планує демпінгувати/не демпінгує на торгах, що здійснюється замовником (зазначається ідентифікаційний код торгів). З метою запобігання можливих випадків демпінгу ціни під час аукціону замовником особливу увагу буде приділено підвищенню ціни. А саме ціна буде підвищуватись лише у разі коливання ціни товару на ринку та з урахуванням інших умов Закону «Про публічні закупівлі». Підвищення ціни пропозиції буде відбуватись лише на відсоток коливання такої ціни на ринку. При цьому в процесі підвищення ціни не будуть братись до уваги середньостатистичні ринкові ціни на цей товар.
Крім того, ціна тендерної пропозиції Учасника за результатами аукціону не повинна бути нижче оптово-відпускної ціни на природний газ.
Вимога замовника в частині формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника є такою, що нав'язує учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови суперечить чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям. В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо. За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції. Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання. Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке: Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці. Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний. Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо. Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Отже, просимо видалити з тендерної документації наступну умову: У складі пропозиції учасник подає оригінал документу, виданий учаснику торгів, про ціну на природний газ, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження (документ повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати надання документа) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Також учасником подається лист – підтвердження, що учасник не планує демпінгувати/не демпінгує на торгах, що здійснюється замовником (зазначається ідентифікаційний код торгів). З метою запобігання можливих випадків демпінгу ціни під час аукціону замовником особливу увагу буде приділено підвищенню ціни. А саме ціна буде підвищуватись лише у разі коливання ціни товару на ринку та з урахуванням інших умов Закону «Про публічні закупівлі». Підвищення ціни пропозиції буде відбуватись лише на відсоток коливання такої ціни на ринку. При цьому в процесі підвищення ціни не будуть братись до уваги середньостатистичні ринкові ціни на цей товар.
Крім того, ціна тендерної пропозиції Учасника за результатами аукціону не повинна бути нижче оптово-відпускної ціни на природний газ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2021 10:37
Вирішення:
Шановний потенційний учасник. Щодо вашої вимоги зазначаємо, що Тендерна документація та додатки до неї не містять вимоги в зазначеному вами формулюванні: формування Учасником цінової пропозиції за нижчими цінами, ніж зазначено у довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або іншої експертної установи про ціну на природний газ, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника. Вимоги щодо надання Учасником оригіналу документу, виданого учаснику торгів, про ціну на природний газ, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження (документ повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати надання документа) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), надання листа – підтвердження, що учасник не планує демпінгувати/не демпінгує на торгах, що здійснюється замовником (зазначається ідентифікаційний код торгів) тощо, не містять вимоги встановлення Учасником ціни тендерної пропозиції не нижче тієї, що вказана в довідці органу, який уповноважений надавати інформацію щодо коливання ціни товару на ринку. Положення Тендерної документації «З метою запобігання можливих випадків демпінгу ціни під час аукціону замовником особливу увагу буде приділено підвищенню ціни. А саме ціна буде підвищуватись лише у разі коливання ціни товару на ринку та з урахуванням інших умов Закону «Про публічні закупівлі». Підвищення ціни пропозиції буде відбуватись лише на відсоток коливання такої ціни на ринку. При цьому в процесі підвищення ціни не будуть братись до уваги середньостатистичні ринкові ціни на цей товар. Крім того, ціна тендерної пропозиції Учасника за результатами аукціону не повинна бути нижче оптово-відпускної ціни на природний газ» інформують Учасників про можливість підвищення ціни лише на законних підставах, а відповідальність за демпінг ціни пропонованого товару несуть сам учасники.
Щодо незаконності вимоги Тендерної документації щодо надання надання Учасником оригіналу документу, виданого учаснику торгів, про ціну на природний газ, виданий Торгово-промисловою палатою України чи її територіальними відділеннями, ДП «Держзовнішформ», ДП «Укрпромзовнішекспертиза» або іншим органом, який має на це повноваження (документ повинен бути виданий станом не більше тридцятиденної давнини відносно дати надання документа) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) зазначаємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон не забороняє встановлювати додаткові вимоги, крім тих, що обмежують конкуренцію та дискримінують учасників закупівлі. Зазначена вами неможливість отримати вищевказаний документ або оплатити отримання такого документу може лише свідчити про вашу фінансову неспроможність, та ніяк не обмежує конкуренцію.
Тому ваша вимога є необґрунтованою та є такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено