-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) Будівництво системи раннього виявлення загрози надзвичайних ситуацій на Дніпровській ГЕС-1 та оповіщення у разі їх виникнення для філії «Дніпровська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго»
Торги не відбулися
9 806 768.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 98 000.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2017 15:40 - 30.03.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога до Замовника згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
b33651d19ed54d5db4edbbe6ee92754c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-17-000642-c.a3
Назва:
Вимога до Замовника згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго» відхилило тендерну пропозицію ТОВ «Укрзалізничавтоматика» на підставі відсутності у складі нашої тендерної пропозиції дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Звертаємо Вашу увагу, що, виходячи з вимог технічного завдання, виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В не вимагалося. Окрім того, технічним завданням передбачено, що виконання робіт здійснюється згідно Робочого проекту 63У-СРВНСО-ПЗ, що додається до вимог тендерної документації, а розділом 11 Пояснювальної записки Робочого проекту в аркуші 61 зазначено, що до монтажу допускаються люди, які вивчили документацію та технічні засоби, передбачені проектом, та мають кваліфікаційну групу по техніці безпеки не нижче 3, на напругу до 1000 В.
Згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000В не входить до переліку робіт підвищеної небезпеки, що потребують наявності дозволу.
Таким чином тендерна документація, що надана Замовником для проведення відкритих торгів на закупівлю робіт (ДК 021:2015 код 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) Будівництво системи раннього виявлення загрози надзвичайних ситуацій на Дніпровській ГЕС-1 та оповіщення у разі їх виникнення для філії «Дніпровська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго» не зобов’язувала учасників до надання дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В. При цьому на всі інші роботи, виконання яких потребує наявності дозволу, що передбачені вимогами тендерної документації, ТОВ «Укрзалізничавтоматика» надало Дозвіл Держпраці № 1149.16.32 на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Керуючись ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас чітко вказати пункт вимог тендерної документації, в якому зазначена вимога щодо надання учасниками дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та привести витримку із вимог тендерної документації.
Вважаємо, що зауваження тендерного комітету не мають під собою підґрунтя, є безпідставними, у зв’язку з чим просимо Вас скасувати рішення тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» щодо відхилення пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» від 12.05.2017 р. та визнати ТОВ «Укрзалізничавтоматика» переможцем торгів. У випадку, якщо дана вимога не буде виконана, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" 12.05.2017 17:39
Дата подачі:
12.05.2017 17:39
Вимога
Без відповіді
Вимога до Замовника згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3a01abbe87104a8eaab5731cb3f802df
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-17-000642-c.c2
Назва:
Вимога до Замовника згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.05.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго» відхилило тендерну пропозицію ТОВ «Укрзалізничавтоматика» на підставі відсутності у складі нашої тендерної пропозиції дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В.
Звертаємо Вашу увагу, що, виходячи з вимог технічного завдання, виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В не вимагалося. Окрім того, технічним завданням передбачено, що виконання робіт здійснюється згідно Робочого проекту 63У-СРВНСО-ПЗ, що додається до вимог тендерної документації, а розділом 11 Пояснювальної записки Робочого проекту в аркуші 61 зазначено, що до монтажу допускаються люди, які вивчили документацію та технічні засоби, передбачені проектом, та мають кваліфікаційну групу по техніці безпеки не нижче 3, на напругу до 1000 В.
Згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000В не входить до переліку робіт підвищеної небезпеки, що потребують наявності дозволу.
Таким чином тендерна документація, що надана Замовником для проведення відкритих торгів на закупівлю робіт (ДК 021:2015 код 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) Будівництво системи раннього виявлення загрози надзвичайних ситуацій на Дніпровській ГЕС-1 та оповіщення у разі їх виникнення для філії «Дніпровська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго» не зобов’язувала учасників до надання дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В. При цьому на всі інші роботи, виконання яких потребує наявності дозволу, що передбачені вимогами тендерної документації, ТОВ «Укрзалізничавтоматика» надало Дозвіл Держпраці № 1149.16.32 на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Керуючись ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас чітко вказати пункт вимог тендерної документації, в якому зазначена вимога щодо надання учасниками дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та привести витримку із вимог тендерної документації.
Вважаємо, що зауваження тендерного комітету не мають під собою підґрунтя, є безпідставними, у зв’язку з чим просимо Вас скасувати рішення тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» щодо відхилення пропозиції ТОВ «Укрзалізничавтоматика» від 12.05.2017 р. та визнати ТОВ «Укрзалізничавтоматика» переможцем торгів. У випадку, якщо дана вимога не буде виконана, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2017 17:32
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції при проведенні процедури закупівель
Номер:
61a6272a9e00451480d4aa5ab79bc914
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-17-000642-c.c1
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції при проведенні процедури закупівель
Вимога:
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
03035,м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел. (044) 251-62-62
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «Укртрансзв’язок»
код ЄДРПОУ 37401452
адреса: 03150, м. Київ, вул. Літня, буд. 25
тел. (044) 288-88-45
Замовник:
ПАТ «Укргідроенерго»
код ЄДРПОУ 20588716
адреса: 07300, Київська область, Вишгородський р-н,
м. Вишгород
тел. (04596) 22007
Номер оголошення про проведення процедури:
UA-2017-03-17-000642-c
( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-17-000642-c/)
СКАРГА
на рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції при проведенні процедури закупівель
Публічне акціонерне товариство «Укргідроенерго» (далі – Замовник) проводило відкриті торги на закупівлю робіт (ДК 021:2015 код 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) «Будівництво системи раннього виявлення загрози надзвичайних ситуацій на Дніпровській ГЕС-1 та оповіщення у разі їх виникнення для філії «Дніпровська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго»». Закупівля робіт здійснювалась за процедурою відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Компанія ТОВ «Укртрансзв'язок» взяла участь в торгах та, в результаті редукціону, тендерна пропозиція ТОВ «Укртрансзв'язок» була визнана найбільш економічно вигідною.
Після розгляду, тендерну пропозицію ТОВ «Укртрансзв'язок», що була визначена як найбільш економічно вигідна, відхилено на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго», керуючись п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте з таким рішенням ТОВ «Укртрансзв'язок» погодитись не може, вважає його таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та полягає у наступному.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до ст. 3. Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За приписами ч.ч. 1,2 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В обґрунтуванні відхилення тендерної пропозиції Замовник надає перелік зауважень, що не відповідають дійсності, а саме:
Згідно пункту 1. Обґрунтування відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно таблиці, наведеної у п. 8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017:
«Учасником не виконано вимоги п.4.2. Таблиці № Продовження додатка №1 тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, а саме відсутній дозвіл Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В. Учасник повідомляє, що залучати субпідрядних організацій не буде.»
ТОВ «Укртрансзв'язок», щодо зазначених зауважень зазначає наступне:
В пункті 4.2.Таблиці № Продовження додатка №1 тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, Замовником вимагається Дозвіл Держгірпромнагляду/Держпраці на початок (продовження) виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий учаснику з переліком видів робіт або з додатком видів робіт у відповідності до технічного завдання (якщо Учасник безпосередньо буде виконувати такі роботи).
Однак, виходячи з вимог технічного завдання (додається), виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В не передбачено. Більше того, технічним завданням передбачено виконання робіт згідно Робочого проекту, а розділом 11 Пояснювальної записки Робочого проекту 63У-СРВНСО-ПЗ (аркуш 61), що був погоджений Замовником (додається), передбачено, що до монтажу допускаються люди, які вивчили документацію та технічні засоби, передбачені проектом, та мають кваліфікаційну групу по техніці безпеки не нижче 3, на напругу до 1000 В.
Згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», виконання робіт в діючих електроустановках напругою до 1000В не входить до переліку робіт підвищеної небезпеки, що потребують наявності дозволу.
Таким чином вимога Замовника про надання дозволу Держгірпромнагляду/Держпраці на виконання роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В є необґрунтованою та не передбачена вимогами ані законодавства України, ані тендерної документації, ані Робочого проекту та технічного завдання.
При цьому на всі роботи, виконання яких потребує наявності дозволу, що передбачені Робочим проектом та технічним завданням, ТОВ «Укртрансзв'язок» надав Дозвіл Держгірпромнагляду № 3106.14.32 та Дозвіл Держпраці № 2452.16.32 (додаються) на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Згідно пункту 2. Обґрунтування відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно таблиці, наведеної у п. 8 Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017:
«2. Пропозиція учасника не відповідає вимогам технічного завдання в області ціноутворення, а саме:
• В розцінках локального кошторису відсутні будівельні машини і механізми (навіть ті, що безпосередньо задіяні у технології виконання робіт).
• В наданій пропозиції в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису відсутня значна кількість будівельних матеріалів, які присутні у технічному завданні.
• В аналізі цін на матеріальні ресурси та наданих рахунках різночитання цін (наприклад: у п.3 «Аналізу цін …» матеріал «Волоконно-оптичний кабель ОЦПс 4А1(1х4)-1.5кН» надано з запропонованою ціною 20753,20грн. за 1км, а в рахунку-фактурі № СФ-00002001 від 27.03.2017р. від ТОВ «НІСТАС-Україна» вартість 1км даного кабелю складає 20750,00грн.).
• Не виконано п. 6.1.8. тендерної документації (не застосовано коефіцієнт 0,8 для виконання пусконалагоджувальних робіт).
• У кошторисі на придбання обладнання необхідно розділити обладнання на «Обладнання, яке монтується» та «Обладнання, яке не монтується» (ЗІП), що буде відображено у підсумковій відомості ресурсів у підсумках розділу V (згідно підсумковій відомості ресурсів претендента все обладнання повинно бути змонтовано, але проектом передбачено, що частина обладнання не підлягає монтажу).»
ТОВ «Укртрансзв'язок», щодо зазначених зауважень зазначає наступне:
Технічне завдання, на яке посилається Замовник (додається), взагалі не містить жодної вимоги щодо ціноутворення.
- Зауваження щодо необхідності розділити обладнання на «Обладнання, яке монтується» та «Обладнання, яке не монтується» (ЗІП) суперечить тендерній документації, розміщеній самим Замовником, а саме «Відомості поставки обладнання», якими ніякого розділення не передбачено.
- Зауваження щодо невиконання п. 6.1.8. тендерної документації (не застосовано коефіцієнт 0,8 для виконання пусконалагоджувальних робіт) не відповідають дійсності. Коефіцієнт 0,8 для виконання пусконалагоджувальних робіт було застосовано, про що свідчить Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи № 2-1-3 (додається), який був наданий ТОВ «Укртрансзв’язок» у складі конкурсної пропозиції.
- Щодо незначного різночитання цін в аналізі цін на матеріальні ресурси та наданих рахунках – це є наслідком арифметичного округлення, у зв’язку з тим, що у прайс-листах постачальниками пропонуються ціни за поставку 1000м продукції, при цьому проектом передбачено придбання і використання у рази менших об’ємів. Оскільки для порівняльного аналізу використовувались вартісні показники за одиницю вимірювання «1000м», а в кошторисі передбачено використання кабельної продукції менше ніж 1000 м, то в результаті арифметичного округлення програмою, вартість в запропонованих рахунках за деякими позиціями відрізняється як в сторону зменшення, так і в сторону збільшення. В результаті цього арифметичного округлення загальна вартість згідно аналізу відрізняється від загальної суми за рахунками на 19 грн. 35 коп., та становить 0,002% від вартості матеріалів. При цьому все зазначене вище у будь-якому випадку ніяким чином не впливає на остаточну цінову пропозицію, надану під час редукціону і не суперечить жодній вимозі чинного законодавства та не є підставою для відхилення пропозиції. Ціна пропозиції визнана найкращою, при цьому жодних інших вимог щодо складу або структури ціни законодавством не передбачено.
- Щодо відсутності в розцінках локального кошторису будівельних машин і механізмів та деяких будівельних матеріалів, які присутні у технічному завданні – це обумовлено тим, що у випадку виникнення витрат по зазначеним статтям, ТОВ «Укртрансзв’язок» буде нести зазначені витрати за власний рахунок, що викликано у т.ч. значним зниженням ціни пропозиції під час редукціону. При цьому згідно з Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі №3118 від 31.03.2017р., що наданий у складі пропозиції, ТОВ «Укртрансзв’язок» підтвердило, що у разі перемоги зобов’язується виконати роботи у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (додається). Окрім цього, все зазначене вище у будь-якому випадку ніяким чином не впливає на остаточну цінову пропозицію, надану під час редукціону і не суперечить жодній вимозі чинного законодавства та не є підставою для відхилення пропозиції. Ціна пропозиції визнана найкращою, при цьому жодних інших вимог щодо складу або структури ціни законодавством не передбачено.
Згідно з приписами ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з п. 14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України.
Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з ч. 3 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Система електронних закупівель автоматично оприлюднює прийняті органом оскарження рішення на веб-порталі Уповноваженого органу та розсилає повідомлення суб’єкту оскарження та замовнику.
За приписами ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Як встановлено у п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб'єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Отже, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено спеціальний порядок оскарження тендерної документації, дій чи бездіяльності замовника, під час здійснення процедури закупівель, зокрема, оскарження прийнятих замовником рішень, що стосуються пропозицій учасників, які мають подаватися до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30. Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи той факт, що викладені у Протоколі розгляду тендерних пропозицій підстави та обґрунтування відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртрансзв’язок» не відповідають дійсності, не є підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до чинного законодавства, не впливають на ціну пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, вважаємо результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укртрансзв’язок» (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго») і рішення тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» необґрунтованим, безпідставним, дискримінаційним, необ’єктивним, упередженим і таким, що порушує принципи здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з зазначеним вище, та за результатами розгляду скарги, з метою вжиття заходів щодо усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ «Укртрансзв’язок», керуючись ст. ст. 1, 3, 8, 16, 18, 25, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
Зобов’язати замовника ПАТ «Укргідроенерго»:
1. Повністю скасувати рішення тендерного комітету ПАТ «Укргідроенерго» щодо відхилення пропозиції ТОВ «Укртрансзв’язок» і Протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго».
2. Визнати ТОВ «Укртрансзв’язок» переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
- Документ про оплату за подання скарги.
- Квитанція про оплату.
- Протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго».
- Технічне завдання до предмету закупівлі.
- Аркуш 61 Робочого проекту 63У-СРВНСО-ПЗ.
- Дозвіл Держгірпромнагляду № 3106.14.32.
- Дозвіл Держпраці № 2452.16.32.
- Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи № 2-1-3.
- Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.04.2017 14:01
- Документ про оплату за подання скарги 27.04.2017 14:01
- Квитанція про оплату 27.04.2017 14:01
- - Протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.04.2017 р. ПАТ «Укргідроенерго» 27.04.2017 14:01
- Технічне завдання до предмету закупівлі 27.04.2017 14:01
- Аркуш 61 Робочого проекту 27.04.2017 14:01
- Дозвіл Держгірпромнагляду 27.04.2017 14:01
- Дозвіл Держпраці 27.04.2017 14:01
- Локальний кошторис на пусконалагоджувальні роботи № 2-1-3 27.04.2017 14:01
- Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі 27.04.2017 14:01
- Відповідь Укртрансзв'язок.pdf 05.05.2017 15:41
Дата подачі:
27.04.2017 14:01
Вирішення:
ТОВ «Укртрансзв’язок» розмістив на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель вимогу до замовника, а саме скаргу на рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції при проведенні процедури закупівель, згідно статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначена скарга адресована органу оскарження, а саме Антимонопольному комітету України та помилково розміщена учасником у вимозі до замовника, а тому ПАТ «Укргідроенерго» не може прийняти рішення або надати обґрунтовану відповідь на викладені у скарзі вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено