-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Харківської області
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 08:35 - 21.02.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження вибору переможцем ФОП Жиров В.М
Номер:
9c6ba020efb74cae91d8beb2babaf3d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-000046-b.b3
Назва:
Оскарження вибору переможцем ФОП Жиров В.М
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП Жиров В.М. з таких підстав, а саме: По-перше: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції лист-згоду про те що Учасник (виконавець) зобов’язаний прибувати протягом 2 (двох) годин на виклик Замовника і усувати протягом 12 годин недоліки. У разі коли недоліки не усунені протягом 12 годин з вини учасника(виконавця), проводити відповідний перерахунок розміру оплати за фактично ненадані послуги (стор. 25 Тендерна документація (нова редакція)). По-друге: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції лист-згоду з Тендерним завданням (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.1.11 - Відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі є ознакою того, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством, про що учасник надає у складі пропозиції лист згоду, стор.9). По-третє: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції інформацію, яку надає Учасник у тендерній пропозиції (в довільній формі), визначеною у частинах першій і другій статті 17 закону, а саме - Інформація, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформацію про відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону. (Додаток 3 до тендерної документації, пункт 3 таблиці, стор.38) Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати протокол 6/1 ТОС засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 06 квітня 2021р. щодо визначення переможцем учасника ФОП Жиров В.М., та розглянути пропозицію ФОП Парака
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2021 23:15
Опис причини скасування:
2
Дата скасування:
11.04.2021 22:24
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Жиров В.М.
Номер:
56cdb4139a2f4d689fa4442da5b06fac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-000046-b.c2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Жиров В.М.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП Жиров В.М. з таких підстав, а саме:
По-перше: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції лист-згоду про те що Учасник (виконавець) зобов’язаний прибувати протягом 2 (двох) годин на виклик Замовника і усувати протягом 12 годин недоліки. У разі коли недоліки не усунені протягом 12 годин з вини учасника(виконавця), проводити відповідний перерахунок розміру оплати за фактично ненадані послуги (стор. 25 Тендерна документація (нова редакція)).
По-друге: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції лист-згоду з Тендерним завданням (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.1.11 - Відсутність будь-яких запитань під час періоду уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі є ознакою того, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації, визнають вимоги замовника до наявності інформації в цій тендерній документації такими, що передбачені законодавством, про що учасник надає у складі пропозиції лист згоду, стор.9).
По-третє: Учасник ФОП Жиров В.М. не надав у складі Тендерної пропозиції інформацію, яку надає Учасник у тендерній пропозиції (в довільній формі), визначеною у частинах першій і другій статті 17 закону, а саме - Інформація, складена в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності), щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформацію про відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону. (Додаток 3 до тендерної документації, пункт 3 таблиці, стор.38)
Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати протокол 6/1 ТОС засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 06 квітня 2021р. щодо визначення переможцем учасника ФОП Жиров В.М., та розглянути пропозицію ФОП Парака С.М.
ФОП Парака С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 08.04.2021 09:51
Дата подачі:
08.04.2021 09:51
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
10.04.2021 18:01
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ea2d6b027c964157a000a0b25e06f03a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-000046-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до протоколу 3ТОС засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 9 березня 2021 року була відхилена пропозиція ТОВ “ВАРАН ГРУП” за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 50230000-6 - послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Харківської області).
Проаналізувавши підстави відмови ТОВ “ВАРАН ГРУП” хочемо зазначити, що відхилення не відповідає вимогам Тендерної Документації та Вимогам Закону виходячи з наступного:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВАРАН ГРУП" встановлено:
- у документах, підготовлених учасником самостійно (довiдки, JIисти тощо) відсутні посилання на iдентифiкатор закупiвлi, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у п.1"5 ч" ч.1 розділу III тендерної документації:
Згідно з п.22 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
п. 19 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
Повідомляємо, що відсутність посилання на iдентифiкатор закупiвлi не передбачена законодавством України для подання тендерної документації, в тому числі, це відноситься до формальних помилок в документації, допущення яких не є підставою для відхилення пропозицій Учасника закупівлі. Відповідно до ч.2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства “Про затвердження Перелік формальних помилок” №270 від 15.04.2020 формальною помилкою являється:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа
Отже, вказана причина відноситься до формальних помилок та не є підставою для відхилення пропозиції, адже це не впливає на зміст тендерної пропозиції.
- у Загальних відомостях про учасника наданих у складі пропозиції відсутній правовий статус учасника та зразки підписи у п.п.11,12, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку б до тендерної документації
Повідомляємо, що у Загальних відомостях про Учасника встановлено необхідність про вказання правового статусу учасника та організаційно правову форму учасника юридичної особи. Також, згідно з ч.1. ст. 80 Цивільного Кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Згідно ч. 5. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до ч.6 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства “Про затвердження Переліку формальних помилок” №270 від 15.04.2020 формальною помилкою являється:
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Відповідно, в Загальних відомостях необхідно було вказати правовий статус учасника, тобто учасника фізичної особи та фізичної особи підприємця, також в Загальних відомостях учасника визначено окремим рядком необхідність вказання організаційно правову форму учасника юридичної особи. Так як ТОВ “ВАРАН ГРУП” являється саме юридичною особою то нами було вказано організаційно правову форму а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю. Правовий статус учасника потрібно вказувати для учасників фізичних осіб та фізичних осіб підприємців. Для юридичних осіб достатньо визначити організаційно правову форму діяльності.
Посилання про відсутність підписів уповноваженою особи не відповідає вимогам ч.6 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства “Про затвердження Переліку формальних помилок” №270 від 15.04.2020 та ч.5. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” так як тендерна пропозиція ТОВ “ВАРАН ГРУП” була подана з накладанням Електронного цифрового підпису, в особі Варченко Анастасії Олександрівна, яка є уповноваженою особою для підписання тендерної документації та договору про закупівлю та діє на підставі Статуту, була подана з накладанням Електронного цифрового підпису.
-Учасник у складі пропозиції надав інформацію про необхідні тexнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупiвлi не в повному обсязі, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації;
ТОВ “ВАРАН ГРУП” зазначає, що інформація про необхідні тexнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі було подано в повному обсязі у відповідності з додатком 1 тендерної документації.
- учасником у реєстраційних документах вказане місцезнаходження за адресою: 61054, Киiвський район, вул. Барабашова, будинок 6, лiт. (Б-6). Однак, у Загальних вiдомостях про учасника місцезнаходження учасника вказана зовсiм iнша адреса. Тобто, учасник надав недостовірну інформацію;
Відповідно до ч.1 ст. 93 Цивільного Кодексу України Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Згідно вказаної норми Кодексу визначено що місцезнаходженням може бути як фактичне місце чи розташування офісу. Так як ТОВ “ВАРАН ГРУП” орендує офісне приміщення за адресою: м. Харків, майдан Конституції, буд.1, оф.137-05 і вважається фактичним місцезнаходженням. Тому, вказані дані не являються недостовірною інформацією.
- у реєстраційних документах, поданих учасником у складі пропозицій, відсутній КВЕД дiяльностi 4З.2l електромонтажнi роботи, за яким Учасник повинен надавати послуги, що є предметом закупівлі. Iнформацiя тажож перевiрена Замовником через безкоштовний запит на сайтi Miнicтepcтвa Юстицii Украiїи. Тобто, учасник не має права надавати послуги, що є предметом закупівлі;
Відповідно до ч.3 ст.62 Господарського Кодексу України Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки.
У тендерній пропозиції, яка подана учасником ТОВ “ВАРАН ГРУП” наданий скан оригіналу Статуту Товариства, в якому визначені напрями діяльнольності (КВЕД) за якими має право здійснювати діяльність. Предметом діяльності ТОВ “ВАРАН ГРУП” є електромонтажні роботи, ремонт та технічне обслуговування електричного устаткування, будівництво споруд електропостачання, інші будівельно-монтажні роботи.
Також, відповідно до ч.1 ст. 43 Господарського Кодексу України Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Згідно з ч.3 ст. 91 Цивільного Кодексу України Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії).
Додатково хочемо зазначити, що ТОВ “ВАРАН ГРУП” має дозвіл № 353.18.63, який був доданий до тендерної пропозиції Учасника, на виконання робіт передбачених предметом закупівлі.
- учасником в кошторисі вказана тверда динамічна Замовника, встановлений у тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації по предмету ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури i пов'язаного обладнання та супутнi послули (Послуги з технiщrого обслуговування систем вуличного освітлення СОЛОНИЦІIВСЪКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ області) в частині п.4.3 ч.4 розділу VI вимоги встановлені до договору про закупівлю, який укладається між Переможцем процедури та Замовником. Відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто, ТОВ “ВАРАН ГРУП” згідно Закону України в закупівлях по предмету ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури i пов'язаного обладнання та супутнi послули (Послуги з технiщrого обслуговування систем вуличного освітлення СОЛОНИЦІIВСЪКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ області) являється учасником а не переможцем процедури закупівлі.
Додатково хочемо зазначити, що в тендерній документації Замовником не вимагалося подання Кошторису. Отже, відмова згідно п.4.3 ч. 4 VI Тендерної документації не може бути застосована до Учасника закупівлі та ціна (кошторис) може узгоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю.
Враховуючи вищесказане та враховуючи п.2 ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, вважаємо, що ТОВ “ВАРАН ГРУП” відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Просимо скасувати рішення Тендерного комітету Солоницівської селищної ради та кваліфікувати учасника ТОВ “ВАРАН ГРУП” та переглянути документацію, як переможця торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 50230000-6 - послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Харківської області).
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 18.03.2021 21:53
Дата подачі:
14.03.2021 00:16
Вирішення:
Шановний учасник!
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо відсутності посилання на iдентифiкатор закупiвлi, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у п.1"5 ч" ч.1 розділу III тендерної документації.
Згідно з п.1 Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 року № 710,однією з формальних помилок є інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Тобто, вимога Замовника про посилання у документах учасника на iдентифiкатор закупiвлi(унікальний номера оголошення) є правомірною.
Крім того, відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні Закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід відмітити, що учасник у своїй вимогі посилається на неіснуючий наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства “Про затвердження Перелік формальних помилок” №270 від 15.04.2020 року.
Щодо відсутності у Загальних відомостях про учасника наданих у складі пропозиції правового статусу учасника та зразки підписи у п.п.11,12, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку б до тендерної документації, повідомляємо наступне:
У Додатку 6 «ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» до тендерної документації Замовником чітко визначено, що учасник повинен вказати правовий статус учасника. Правовий статусом суб’єкта(учасника ТОВ "ВАРАН ГРУП"):юридична особа, про що учасник не зазначив у своїй пропозиції. Слід відмітити, що у формі Загальні відомості про учасника відсутні саме зразки підписів особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі. До речі, документи подані учасником надані не у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо документи надаються у формі електронного документа, то електроний підпис накладається на кожен документ через застосування спеціальної програми.
Щодо надання Учасником у складі пропозиції інформації про необхідні тexнічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупiвлi не в повному обсязі, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації повідомляємо наступне:
Учасник у файлі під назвою «Додаток 1.PDF» надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без зазначення ДИСЛОКАЦІЇ СИСТЕМ ВУЛИЧНОГО ОСВІТЛЕННЯ СОЛОНИЦІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДЛЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Тобто, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Щодо відсутності у реєстраційних документах, поданих учасником у складі пропозицій, КВЕД дiяльностi 4З.2l електромонтажнi роботи, за яким Учасник повинен надавати послуги, що є предметом закупівлі. Iнформацiя тажож перевiрена Замовником через безкоштовний запит на сайтi Miнicтepcтвa Юстицii Украiїи. Тобто, учасник не має права надавати послуги, що є предметом закупівлі повідомляємо наступне:
Учасник – платник єдиного податку 3гр. За ставкою 5% повинен у своїй діяльності дотримуватися норм, становлених Податковим кодексом України. Відповідно до п.7 статті 298.2.3. Податкового кодексу України у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, платник зобов'язаний перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції учасника зроблено Замовником з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено