-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб житньо-пшеничний, Хліб пшеничний.
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2021 00:47 - 13.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
4896e96db1344d9c8ac998baebbf9a0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-01-000021-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
ТОВ «Наш Хліб Вінниця» вивчивши результати розгляду пропозицій торгів по предмету «Хлібопродукти» (ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб) очікуваною вартістю 320000,00 грн (з ПДВ) повідомляє, що пропозиція
ФОП Бальжик Дмитро Петрович не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених тендерною документацією.
Відповідно до вимог п. 3.6.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (передмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 15811100-7 – Хліб (Хліб Житньо-пшеничний, Хліб пшеничний)»), затвердженої Рішенням тендерного комітету від 29 січня 2021 року (далі – Тендерна документація) та Додатку 2 «Технічне завдання» учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі.
Учасник – ФОП Бальжик Дмитро Петрович у складі своєї пропозиції надає файл під назвою «технічне завдання.pdf» який містить скопійований текст із Додатку 2 Тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «повинен відповідати», «має відповідати», «мають бути» і т.д.
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 Тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ », а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b); також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Крім того, у Додатку 2 «Технічне завдання» Тендерної документації визначено: «Хліб житньо-пшеничний та хліб пшеничний повинен поставлятися у день виготовлення згідно з графіком завезення, у транспорті, оснащеному ізотермічним кузовом, для збереження температурного режиму транспортування та зберігання»
При цьому, в складі тендерної пропозиції ФОП Бальжик Дмитро Петрович наявна інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту та технічні паспорти до вказаних у довідці автомобілів (Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 1040 ВК; Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 1039 ВК; Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 3983 СА) в яких відсутня інформація, щодо оснащення вищевказаних автомобілів ізотермічним кузовом.
Таким чином, транспортні засоби подані у пропозиції ФОП Бальжик Дмитро Петрович не відповідають кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, а також основним нормам та вимогам чинного законодавства в цілому.
З вищевказаного слідує, що ФОП Бальжик Дмитро Петрович в складі своєї пропозиції не надав документів, що підтверджують наявність транспорту, оснащеного ізотермічним кузовом, для збереження температурного режиму транспортування та зберігання.
Також, Додатком 2 Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копія протоколів дослідження проб харчових продуктів на запропонований товар, завірена печаткою виробника.
Крім того, пропозиція ФОП Бальжик Дмитро Петрович не відповідає кваліфікаційному критерію, визначеному ст. 16 Закону в частині не надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, у складі Тендерної пропозицї ФОП Бальжик Дмитро Петрович надано наступні сканкопії договорів:
за 2017 рік:
1. Від 25.01.2017 №25 з Вінницьким обласним онкологічним диспансером на суму 152900,55 грн;
2. Від 06.03.2017 №61 з Вищим професійним училищем Львівського державного університету безпеки життєдіяльності на суму 387294,99;
3. Віл 21.02.2017 №3 з Відділом освіти, молоді та спорту Летичівської сільської ради на суму 174062,66 грн;
за 2018 рік:
1. від 02.02.2018 №6 з Вінницькою обласною психлікарнею № 2, на суму 243637,73 грн;
2. Від 02.02.2018 №15 з Хмельницьким навчально-виховним обєднанням №23 на суму 247864,00 грн;
3. Від 04.05.2018 №88 з Хмільницькою обласною фізіотерапевтичною лікарнею на суму 111650,00 грн;
за 2020 рік:
1. Договір від 28.02.2020 №110 укладений з КНП «Вінницька обласна клінічна лікарня імені Пирогова» на суму 440902,08 грн. та додаткові угоди до нього:
- від 28.02.2020 №1
- від 30.12.2020 №3 на продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році на суму 110225,50 грн.
Слід зазначити, що вищевказані договора учасником ФОП Бальжик Дмитро Петрович в порушення вимог ст. 16 Закону та п. 3.5.2. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не внесено до Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів з ціною (вартістю) такого договору, їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання.
Крім того, по вищевказаних договорах відсутні докази їх виконання (копії документів бухгалтерської звітності, видаткові накладні, акти звірки, довідки з банку про загальні суми отриманих коштів за договором, тощо).
Одночасно повідомляємо, що пропозиція ФОП Бальжик Дмитро Петрович не відповідає вимогам замовника, а також основним нормам і вимогам чинного законодавства і по ряду інших питань, а тому має бути дискваліфікована.
Підсумовуючи, вище викладене ТОВ «Наш Хліб Вінниця» звертається з проханням:
1. неупереджено та в межах чинного законодавства розглянути вказану вимогу;
2. відмінити (скасувати) Протокол № 31 від 19 лютого 2021 року «про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю ДК 021:2015 - 15811100-7 – Хліб (Хліб Житньо-пшеничний, Хліб пшеничний) та прийняття рішення про намір укласти договір між КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» та ФОП Бальжик Дмитро Петрович;
3. на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП Бальжик Дмитро Петрович;
Про прийняте рішення прохання повідомити у визначенні законодавством терміни.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ «Наш Хліб Вінниця», в межах норм чинного законодавства, залишає за собою право на звернення до інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 12:54
Вирішення:
На вашу Вимогу замовник надає наступну інформацію:
1.Як було Вами зазначено у вимозі Учасник – ФОП Бальжик Дмитро Петрович у складі своєї пропозиції надає файл під назвою «технічне завдання.pdf» який містить скопійований текст із Додатку 2 Тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «повинен відповідати», «має відповідати», «мають бути» і т.д.
На вищезазначене повідомляємо, що Учасник – ФОП Бальжик Дмитро Петрович у складі Тендерної пропозиції надає Гарантійне підтвердження де зазначає що підтверджує свою можливість і готовність виконати технічні якісні та кількісні характеристики згідно Технічного завдання до предмету закупівлі.
2. В складі тендерної пропозиції ФОП Бальжик Дмитро Петрович наявна інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту та технічні паспорти до вказаних у довідці автомобілів (Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 1040 ВК; Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 1039 ВК; Mersedes-BENZ, номерний знак ВХ 3983 СА) в яких відсутня інформація, щодо оснащення вищевказаних автомобілів ізотермічним кузовом.
Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовник не зазначає необхідність підтвердження наявності автомобіля з ізотермічним кузовом. До того ж ФОП Бальжик Дмитро Петрович надав Гарантійний лист доставки у день виготовлення в якому зазначив, що гарантує доставку товару в ізотермічному корпусі.
3. За Додатком 2 Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати копію протоколів дослідження проб харчових продуктів на запропонований товар, завірена печаткою виробника.
На вище зазначену інформацію повідомляємо, що відповідно додатку 2 Тендерної документації Учасник, який у за результатами торгів зазначить найнижчу ціну, або якого ЕЗС «Прозорро» у порядку черговості визначить переможцем закупівлі, має надати відповідні документи, але у Технічному завданні не зазначалось яким чином ці документи мають надаватись Замовнику. На момент прийняття рішення про намір укласти договір Учасником необхідна інформація була надана.
4. У вимозі зазначено, що надані договора учасника ФОП Бальжик Дмитро Петрович в порушення вимог ст. 16 Закону та п. 3.5.2. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації не внесено до Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів з ціною (вартістю) такого договору, їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб, сум договорів та стану виконання.Крім того, по вищевказаних договорах відсутні докази їх виконання (копії документів бухгалтерської звітності, видаткові накладні, акти звірки, довідки з банку про загальні суми отриманих коштів за договором, тощо).
З гідно п. п. 3.5.2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Зазначено, що довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назва організації (замовника) із яким укладено аналогічний договір, з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, сума договору, разом із копією такого договору. Тобто для підтвердження вимог ст. 16 Закону та п. 3.5.2. розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учаснику достатньо надати лише один аналогічний договір. Законом не передбачені обмеження в об’ємі завантажених документів у Тендерній пропозиції.
Враховуючи Тендерну пропозицію Учасника – ФОП Бальжик Дмитро Петрович згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення визначити переможцем. Згідно з ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної
пропозиції/пропозиції замовником було визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Статус вимоги:
Відхилено