-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
1.Місцезнаходження замовника - 41100, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи, 14; 2. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 3. Вид закупівлі: спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.( 30213000-5 - Персональні комп’ютери)
Завершена
17 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 89.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 89.50 UAH
Період оскарження:
31.01.2021 20:58 - 05.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
81b2b21a995648e89ac19b25114adef4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-31-000164-c.b1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. Звертається до ,Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Замовник безпідставно дискваліфікував , адже вимога Власного у м.Шостка ,Сумський області, звужує коло участників!
сервiсного центру у мiстi Шостка є прямим порушенням Постанови Правління НБУ від
15.12.2004 № 639, чинного законодавства та безпідставно обмежує коло учасників.
Відповідно до ч.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати
дискримінаційні вимоги до учасників. Тому ця вимога, є незаконною і
дискримінаціонною. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що Замовник
дискваліфікував нас незаконно, грубо порушуючи чинне законодавство. Відносно
гарантійних питань, ми своєю комерційною пропозицією, надали Замовнику свою
згоду на виконання умов документації а саме: "Учасник (постачальник) повинен
Проводити Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом
гарантійного строку: - закріпити сервісного спеціаліста; - терміново (протягом 3-х
годин ) зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною
запчастин; - Проводити в продовж одного робочого дня Усунення дефектів. 7. Учасник
(постачальник) повинен Здійснювати Гарантійне обслуговування комп'ютерної
техніки, що є предмет закупівлі, за власний рахунок на протязі Всього гарантійного
строку. "
Закон України про електронні державні закупівлі це забезпечення ефективного і
прозорого здійснення закупівель. Цей Закон встановлює правові та економічні засади
здійснення закупівель для забезпечення потреб держави. Метою цього Закону є
забезпечення ефективного і прозорого здійснення закупівель, створення
конкурентного середовища в сфері державних закупівель, запобігання проявам
корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних
закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують
систему електронних закупівель в цілому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 10:11
Вирішення:
Комунальним некомерційним підприємством «Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шосткинської міської ради розглянуто Ваше звернення стосовно вимоги щодо дискваліфікації по закупівлі «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери) - Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-31-000164-c. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В період уточнення звернень не було, отже запитань стосовно предмету закупівлі та вимог які визначив замовник - не виникло.
Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м.Шостка, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє Замовнику включити в документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного процесу надання ПМСД, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Наявність сервісного центру Постачальника в місті Шостка, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, є запорукою безперебійної роботи обладнання.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Також зазначаємо, що в рамках реформи надання ПМСД робота лікаря стає неможливою без наявності працюючого комп’ютера, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Отже ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Шостка і додати ці документи до своєї пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.02.2021 14:11