-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування системи відеоспостереження (ДК 021:2015: 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 176 робочих днів
604 853.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 024.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 024.27 UAH
Період оскарження:
30.01.2021 23:20 - 11.02.2021 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
щодо порушення процедури закупівлі та незаконну відміну закупівлі
Номер:
7d83694cf8d344f983d50a51e6a27f05
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-30-001018-a.c1
Назва:
щодо порушення процедури закупівлі та незаконну відміну закупівлі
Скарга:
До Антимонопольного комітету України адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лєкол» Одеська обл., Лиманський р-н,с.Ілічанка , вул.Шкільна , 3 код ЄДРПОУ 32398592 тел. (048)750-20-25 ел.пошта: yurist@westele.com.ua. Замовник: Красносільська сільська рада код ЄДРПОУ 04379657 Одеська обл., Лиманський р-н, с. Красносілка, вул. Набережна, буд. 87 А Найменування предмета акупівлі:
«Технічне обслуговування системи відеоспостереження» Код ДК 021:2015 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання UA-2021-01-30-001018-a СКАРГА на дії Замовника щодо незаконної відміни закупівлі та порушення процедури закупівлі Замовником – Красносільська сільська рада було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-30-001018-a; Найменування предмета закупівлі: «Технічне обслуговування системи відеоспостереження» Код ДК 021:2015 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання.Аукціон завершився 16.02.2021 12:13. За результатом аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ТОВ «Лєкол» із запропонованою вартістю 415 000,00 грн.Згідно частини 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Відповідно до частини 10 ст. 29 ЗУ: «Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Замовником порушено строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Лєкол», та після спливу 5-ти денного строку розгляду тендерних пропозицій жодних повідомлень (Протоколів) або Повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду до 20 днів в системі закупівель не оприлюднювалося. На телефонні звернення відповідальний за закупівлю від Замовника Олександр Мєлков пояснень не надав. Таким чином, Замовником своєю бездіяльністю порушено норми ЗУ щодо строків та порядку розгляду пропозиції учасника (пунктів 9 та 10 ст. 29 ЗУ та норми щодо основних принципів здійснення публічних закупівель зазначених у ст. 5 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція; максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Крім того, електронна система закупівель містить відповідні графи «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» відповідно до частини 1 ст. 17 ЗУ, які заповнюються Замовником під час розгляду тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що зазначені підстави, а саме: «Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником» та «Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника» Замовником не розглядалися. Дані обставини свідчить про те, що Замовник і не мав наміру розглядати пропозицію ТОВ «Лєкол».Відповідно до частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, причина відміни - неможливості усунення порушень. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замість Протоколу з результатами розгляду пропозиції, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 24.02.2021 о 22:24 годині Протокол від 23лютого 2021 року щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області Мєлковим О.С. про відміну відкритих торгів на закупівлю послуг: Технічне обслуговування системи відеоспостереження (ДК 021:2015 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання). Відповідно до Протоколу, уповноважена особа Мєлков О.С. повідомляє, що «В даному випадку під час розгляду тендерних пропозицій з’ясовано необхідність доопрацювання змісту технічної специфікації (додаток до тендерної документації №3), що неможливо здійснити за умови проведеної закупівлі. На підставі наведеного тендер належить відмінити згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону». Уповноважена особа Замовника посилається на норми п.2.ч.1.ст.32 ЗУ. Згідно п. 2 частини 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». Звертаємо увагу, що норми Закону на які посилається Замовник як на підставу для відміни відкритих торгів, не відповідають обгрунтуванням уповноваженої особи стосовно необхідності доопрацювання змісту технічної специфікації (додатку 3 до ТД), та в порушення вимог Закону Замовником при відміні процедури закупівлі не зазначено жодного порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до ст. 32 Закону. Стаття 32 ЗУ не містить підстави для відміни тендеру такої як «доопрацювання змісту технічної специфікації».Разом з тим, Замовником не зазначено в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надано опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ.Як свідчить практика АМКУ, потреба замовника в уточненні/деталізації/зміні технічного завдання (специфікації) шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині після розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відміни процедури закупівлі як неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. ТД (разом із технічною специфікацією, викладеною у додатку 3) на зазначену закупівлю була затверджена Рішенням уповноваженої особи О.С.МЄЛКОВ (протокол від «29» січня 2021 року № не зазначений). І тільки на стадії розгляду пропозиції ТОВ «Лєкол»,та сама уповноважена особа, що затверджувала ТД приймає рішення про необхідність доопрацювання технічної специфікації та про відміну тендеру.Вбачаємо, що Замовником порушено ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи здійснення публічних закупівель: «максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.»Неправомірно відмінивши тендер на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник порушив вимоги статті 32 Закону. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Прийняти рішення про встановлення в Діях Замовника Красносільська сільська рада Одеського району Одеської області порушень процедури закупівлі. Зобов’язати Замовника - Красносільська сільська рада Одеського району Одеської області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2021-01-30-001018-a, за предметом закупівлі: Технічне обслуговування системи відеоспостереження» Код ДК 021:2015 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. Директор ТОВ «ЛЄКОЛ» Н.А.Міндак
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 10.03.2021 № 4555.pdf 15.03.2021 19:29
- рішння від 02.03.2021 № 3825 + лист Замовнику.pdf 03.03.2021 17:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2021 № 4555.pdf 11.03.2021 19:57
- Протокол УО cкасування торгів обслуговування системи спостереження (2).pdf 26.02.2021 12:20
- Скарга АМК Красноселка-2.docx 26.02.2021 17:39
- Скарга АМК.pdf 26.02.2021 12:20
- Пояснення УО на скаргу ТОВ ЛЕКОЛ.docx 09.03.2021 20:14
- Пояснення УО на скаргу ТОВ ЛЕКОЛ.pdf 09.03.2021 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2021 14:06
Дата розгляду скарги:
10.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 17:29
Дата прийняття рішення по скарзі:
15.03.2021 19:29