ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (ДК 021:2015 - 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць, ДК 021:2015 - 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць))
Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 ч.1 статті 2 Закону.
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць, ДК 021:2015 - 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць
Через відсутність технічної можливості редагувати поле оголошення "Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції" усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Технічна документація (у разі наявності), яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально. Більш детальну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладено у пункті 7 розділу І тендерної документації.
Торги не відбулися
465 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Період оскарження:29.01.2021 23:21 - 10.02.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника
Номер:1f8c19ce78154024a200d656e7bfc4f2
Пов'язана кваліфікація:ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, UA-EDR 3082217193
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-29-004428-a.a1
Назва:Скарга на дії Замовника
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Сімейний лікар» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області (далі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (ДК 021:2015 - 90611000-3 Послуги з прибирання вулиць, ДК 021:2015 - 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць)), ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-004428-а.
Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено рішенням уповноваженої особи від 29.01.2021 № 10 та оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Зміни затверджені рішенням уповноваженої особи від 03.02.2021 № 14 і також оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції ФОП Карпенка А.А. (далі – Скаржник) на предмет її відповідності умовам ТД. В протоколі розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2021 № 18 зазначено, що тендерна пропозиція Скаржника підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з наступних причин:
1) всупереч вимогам тендерної документації, у складі пропозиції Учасником надані не всі документи щодо підтвердження трудових відносин між Учасником та працівниками, які зазначені Учасником у довідці про наявність працівників
Зазначене не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, в примітках до таблиці 1 (п. 2.1) Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«У Учасника повинно бути в штаті не менше 17-ти працівників відповідної кваліфікації в тому числі не менше 3-х аварійний бригад, в якій повинно бути не менше 4-х працівників в кожній.
На підтвердження спроможності виконання умов договору, Учасник в складі пропозиції повинен надати копії трудових договорів, або копії наказів про працевлаштування даних працівників, або копії трудових книжок тих сторінок, де є запис про працевлаштування даних працівників»
На виконання даної вимоги Скаржником завантажена довідка про працівників, де зазначено 18 штатних працівників (їх ПІБ та посада) і додатково 1 працівник за цивільно-правовим договором. Також, згідно встановлених замовником вимог завантажені скановані накази на ШТАТНИХ (працевлаштованих) працівників. Працівник, що залучається на умовах цивільно-правового договору, не є штатним (працевлаштованим) у учасника (ФОП Карпенка А.А.); вимога про завантаження цивільно-правових договорів ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИСУВАЛАСЬ. Тобто, вимога про мінімальну кількість штатних працівників та документальне підтвердження їх працевлаштування виконана – і саме так, як встановлено замовником.
Крім цього, в порушення приписів частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовником не розміщено повідомлення про усунення вищенаведених невідповідностей.
2) всупереч вимогам Додатку 2 Таблиці 2 до оголошення в складі пропозиції Учасником не надано листів згод на обробку персональних даних від всіх працівників, що зазначені у Довідці про наявність працівників.
Зазначене не відповідає вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації. Так, в Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено:
«У довільній формі згода на збір та обробку персональних даних Учасника, заповнюється власноруч керівником та/або службовою (посадовою) особою Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів. Листи-згоди також надаються від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі тендерної пропозиції»
На виконання даної вимоги Скаржником завантажена заповнена власноруч особиста згода на збір та обробку моїх персональних даних, що містяться в документах, завантажених мною у складі пропозиції, а також згоди штатних працівників. Звертаю увагу: замовником не вимагалось надання згоди на обробку персональних даних «від всіх працівників, що зазначені в довідці», а лише «від працівників, персональні дані яких надані учасником у складі пропозиції».
Згідно визначення, наведеного в статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; знеособлення персональних даних - вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу. Тож, лише ПІБ працівників за цивільно-правовими договорами, що вказані в наданій мною довідці, не можуть вважатись персональними даними цих осіб, оскільки не дають змоги однозначно ідентифікувати особу.
Протиправними діями (щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника) та бездіяльністю (незастосування механізму повідомлення про усунення невідповідностей) замовник виявив дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до неможливості ФОП Карпенко А.А. стати переможцем даної закупівлі, чим порушені мої права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання замовником трьох з шести принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
- принцип добросовісної конкуренціі;
- принцип недискримінаціі учасників;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено права та законні інтереси.
Виходячи з викладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.02.2021 № 18 про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.