• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона об’єктів на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015«Охоронні послуги»

умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації

Торги не відбулися

2 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 22:50 - 26.02.2021 00:00
Вимога
Вирішена

аналогічний досвід

Номер: d05b79c5fef644118e8fe2dad0ebcf5e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.c8
Назва: аналогічний досвід
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації, необхідно надати підтвердження виконання аналогічного договору - не менше 12 місяців, не менше 10 добових постів. Але відповідно до ТЗ на обєктах Замовника послуги будуть надаватись НІЧНИМИ постами по 12 годин. Тобто, 10 добових постів - це не аналогічно 8 нічним постам. Ми розуміємо, що Замовник хоче пересвідчитись, що часник має належний досвід охорони розгалуженої мережі об'єктів одного замовника, тому просимо внести зміни в документацію та передбачити, що аналогічним договором буде договір з надання послуг не менше 12 місяців силами 8 постів (нічних та/або денних та/бо добових)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Досвід 3 роки

Номер: 36f2d60a23cd475ea044286ef875ba87
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a7
Назва: Досвід 3 роки
Вимога:
У документації наявна вимога мати досвід охорони не менше 3 років. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про про досвід озорони підприємство не менше 3 років в Учасників, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме не менше 3 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим кваліфікаційним вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Додатково зазначаємо, що наша компанія отримала ліцензію на надання охоронних і вже має величезний позитивний досвід виконання аналогічних договорів з різними контрагентами (як бюджетними, так і комерційними). Вважаємо, що учасник може працювати на ринку і менше 1 (одного року), проте мати досвід надання послуг набагато більший від компаній які працюють хоч 10 років. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо видалити дану вимогу із внесенням відповідних змін до Документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду

Номер: dbde8384ab03471386fc56d1d0d26667
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a6
Назва: Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду
Вимога:
По-перше, відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт, складає, встановлює і центрує високовольтні електричні машини та електроапарати різних типів і систем з напругою до 15 кВ. Налагоджує схеми та усуває дефекти у складних пристроях засобів захисту та приладах автоматики і телемеханіки. Обслуговує силові та освітлювальні установки з особливо складними схемами вмикання електроустаткування та схем машин і агрегатів, зв'язаних у поточну лінію, а також устаткування з автоматичним регулюванням технологічного процесу. Здійснює монтаж і ремонт кабельної мережі напругою понад 35 кВ, з монтуванням увідних пристроїв і з'єднувальних муфт. Виконує ремонт, монтаж, установлення і налагодження ртутних випрямлячів і високочастотних установок потужністю понад 1000 кВт. Проводить монтаж, ремонт, налагодження та обслуговування пристроїв автоматичного регулювання режимів роботи доменних, сталеплавильних печей, прокатних станів, блокувальних, сигналізаційних, керуючих пристроїв тунельних печей, систем диспетчерського автоматизованого керування, поточно-транспортних технологічних ліній, зварювального устаткування з електронними схемами керування, агрегатів електроустаткування і верстатів із системами електромашинного керування, із зворотним зв'язком по струму та напрузі. Ремонтує складне електроустаткування сушильних та вакуумних печей, унікальних автоматів максимального струму та автоматичних стрічок. Проводить балансування роторів електричних машин, виявляє та усуває вібрацію. В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання. Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог. Для довідки, із аналізу закупівлі UA-2018-07-04-001527-c Антимонопольним комітетом України було розглянути аналогічне питання, в якому останній вказує на дискримінацію та недоведеність встановлення вимоги про наявність електромонтера з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Сертифіковані прилади

Номер: a397251dc7d041ceb7fb98e2e5732074
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a5
Назва: Сертифіковані прилади
Вимога:
з 1 січня 2018 року скасована бов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету «Про стандартизацію і сертифікацію» (втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка раніше сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28, більше не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування. А також, відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 6.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратили свою чинність Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації» (втрата чинності від 16.03.2018). А тому не зрозуміло чому Замовник вимагає в технічому завданні від учасників, що прилади для тестування повинні бути сертифікованими. Вимагаємо зазначити, що учасник у випадку необов'язковості надання документів в документації повинен надати пояснення з причини ненадання такого.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо фінансової звітності (незаконна вимога)

Номер: 84765a52c5244ae79c631bbca6a9a35a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a4
Назва: Щодо фінансової звітності (незаконна вимога)
Вимога:
У документації зазначено, що звітність повинна підтверджувати отримання Учасником доходу (виручку) за останнй звітний період не меншою 2,4 млн.грн.Відповідно до ч.3. ст.16 Закону України "У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі". Очікувана вартість закупівлі 2 190 000 грн з ПДВ , то чому Замовник на порушення Закону самостійно встановлює розмір фінансової спроможності Учасника? Вимагаємо відкоригувати незаконну вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного досвіду

Номер: 3403f3b50f254b5c92687b55a394cc2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a3
Назва: Щодо аналогічного досвіду
Вимога:
У документації прописано, що *** під аналогічним договором мається на увазі договір з надання послуг з охорони підприємств чи організацій, з терміном надання послуг не менше 12 місяців та кількістю цілодобових постів не менше 10, який оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро». По-перше, відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Ключове слово АНАЛОГІЧНИМ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 є 79710000-4 Охоронні послуги. У зв'язку з цим виникає питання на підтсаві якого нормативного акту Замовник вимагає підтвердити аналогічний досвід охорони не менше 12 місяців та особливо не менше 10 постів, оскільки така вимога не відповідає предмету закупівлі Замовника. Технічими вимогами документації передбачено 7 постів охорони (1 з постів охороняється двома охоронниками одночасно), а тому не зрозуміло Замовник керується при встановленні вимоги щодо охорони 10 постів. Даною вимогою ви позбавляєте можливість брати участь у закупівлі учасників, які мають досвід охорони одного чи двох постів або охорони такої ж кількості постів, як вказано у вашому технічному завданні. Дана вимога призводить до штучного звуження конкуренції у даній закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу, що аналогічним договором мається на увазі договір з надання послуг з охорони підприємств чи організацій, з терміном надання послуг не менше 12 місяців та кількістю цілодобових постів не менше 10 або відкоригувати її відповідно до предмету закупівлі Замовника. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення частково задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Документ про несудимість (станом не раніше дати виходу оголошення)

Номер: 62b18f55e95d4219a4cd7938cea4da64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a2
Назва: Документ про несудимість (станом не раніше дати виходу оголошення)
Вимога:
У документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України не раніше дати виходу оголошення.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше дати виходу оголошення. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше дати виходу оглошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навість 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути у має бути чинним). Звертаємо увагу, що дана вимога підлягає коригуванню як у Додатку №2 до документації, так і в технічному завданні. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)

Номер: 885d6a55028d478587b9e9c465f0a7b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a1
Назва: Необґрунтована вимога, яка призводить до дискримінації учасників. (строк дії документів)
Вимога:
У додатку №2 до Тендерної документації наявна вимога надати: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду для охоронника, дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - документи, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 3 або 8 до п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Яким нормативно-правовим актом регулюється вимога, що дані документи мають бути дійсні протягом не менше як 120 днів після кінцевої дати подання тендерних пропозицій? Замовник не може вимагати наявність документів на певну дату тощо, а тому не зрозуміло чим відрізняються дані документи, якщо вони є чинними на кінець дня подачі пропозиції чи дня аукціону? Навіщо працівникам Учасника необхідно додатково проходити медичний огляд, який проводиться, ключове слово ПЕРІОДИЧНО. Вимагаємо видалити вимогу, яка лише призводить до додаткових матеріальних витрат, а також витрат часу, у зв'язку з тим, що дана вимога не відповідає законодавства, а також принципу здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної ефективності. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: a7daf0c554f34e1d9e9ae139b120bf71
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a11
Назва: Скарга
Скарга:
На рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "КОНСАЛТ-СВ"
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 19:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2021 19:58
Задовільнена: Так
Автор: ПП "КОНСАЛТ СВ", Келіна Аліна +380682710165 security_konsalt@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: aa3a5f7dba094c73a2312a02ca5ca03f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-004371-a.a10
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження рішення
Дата розгляду скарги: 16.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2021 18:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2021 19:24
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Ігор Оношенко +380734147841 company_orlan@ukr.net