-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
комп'ютер в зборі
Завершена
197 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 19:43 - 04.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Купівля та продаж неліцензійного та незаконно придбаного програмного забезпечення - ЗЛОЧИН!!!
Номер:
345c32df79dc4a039db9dc583de9ad8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-003807-a.c5
Назва:
Купівля та продаж неліцензійного та незаконно придбаного програмного забезпечення - ЗЛОЧИН!!!
Вимога:
Шановна відповідальна особа!
Комп'ютерну техніку згідно Ваших технічних вимог та законне ліцензійне програмне забезпечення за ваш бюджет закупити неможливо! Тому нами було запропоновано ПЗ Windows 10 Pro Trial
Пропонуємо скасувати закупівлю та відкорректувати технічне завдання.
Купівля та продаж неліцензійного та незаконно придбаного програмного забезпечення - ЗЛОЧИН!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 20 від 17.02.2021 відповідь.doc 17.02.2021 18:03
Дата подачі:
17.02.2021 08:49
Вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради відхиляє вимогу ТОВ «Сантарекс» щодо скасування закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 18:03
Підтвердження вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради 17 лютого 2021 року розглянуло вимогу учасника закупівлі (ТОВ «Сантарекс») та зазначає, що в Вимогах до предмета закупівлі (технічна специфікація) Конкурсної документації на закупівлю товару за предметом закупівлі: комп’ютер в зборі, що затверджена протоколом уповноваженої особи Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради № 3 від 29 січня 2021 року зі змінами від 30 січня 2021 року протокол № 4 та від 03 лютого 2021 року протокол № 7,- зазначається, що Замовником вимагається наступна операційна система: «Windows 8.1 Професійна або Windows 10 Pro. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 8.1 Професійна або Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері», тобто замовником вимагається ліцензійна операційна система.
В конкурсній пропозиції ФОП Дрига О.В. (відповідність технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі: ДК 021:2015: 30213300-8 Настільні комп’ютери) зазначається: «Windows 8.1 Професійна Кожний примірник програмного забезпечення Windows 8.1 Професійна буде попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері».
На офіційному веб-сайті корпорації Microsoft (режим доступу до ресурсу: https://www.microsoft.com/uk-ua/software-download/faq) на запитання «Як знайти ключ продукту Windows» зазнається: «Windows 8.1 і Windows 10
Ключ продукту розташований усередині упаковки продукту, у квитанції на цифрову покупку, на сторінці її підтвердження або в електронному листі з підтвердженням купівлі Windows. Якщо ви придбали цифрову копію в Магазині Microsoft, ключ продукту розташований у розділі "Цифровий контент" облікового запису.
Windows 7
Ключ продукту розташований усередині коробки DVD-диска з Windows, на DVD-диску, у квитанції на цифрову покупку, на сторінці її підтвердження або в електронному листі з підтвердженням купівлі Windows. Якщо ви придбали цифрову копію в Магазині Microsoft, ключ продукту розташований у розділі "Цифровий контент" облікового запису.
Продукти для навчальних закладів
Ключ продукту розташований на сторінці з квитанцією під час здійснення покупки або в розділі "Журнал замовлень" інтернет-магазину, з якого ви замовили програмне забезпечення.
Пристрої з попередньо інстальованою ОС Windows
Перш ніж використовувати копії операційних систем із цього сайту для інсталяції, повторної інсталяції або відновлення операційних систем на пристроях із попередньо інстальованими операційними системами зверніться до виробника або постачальника пристрою, щоб отримати спеціальні драйвери та програми для свого комп’ютера. Використання операційних систем із цього сайту для інсталяції, повторної інсталяції або відновлення може припинити дію угоди про підтримку з виробником або постачальником вашого пристрою. Усі драйвери або програми, які інсталював виробник або постачальник пристрою, можуть бути видалені під час інсталяції.
Windows 8.1 і 10: ключ продукту може бути вбудований у системну плату або розміщений на наклейці сертифіката автентичності на нижній частині пристрою.
Windows 7: у пристроях, що постачалися з попередньо інстальованою ОС Windows 7, ключ продукту може бути нанесено на наклейці сертифіката автентичності на нижній частині пристрою.
Більше про ключі продуктів Windows і справжні продукти Microsoft можна дізнатися в статті Що таке ключ продукту? та на сайті How to Tell.»
На сайті корпорації Microsoft (режим доступу до ресурсу: https://support.microsoft.com/ru-ru/windows/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B8-%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B0-windows-aaa2bf69-7b2b-9f13-f581-a806abf0a886) зазначається: «…Поиск ключа продукта для Windows 7 или Windows 8.1. При удалении и переустановке Windows 7 или Windows 8.1 обычно требуется ключ продукта. Как правило, если вы приобрели физическую копию Windows, ключ продукта должен быть указан на наклейке или на карточке внутри упаковки, в которой находилась копия Windows. Если операционная система Windows была предустановлена на компьютере, то ключ продукта должен быть на наклейке, прикрепленной к этому устройству. Если вы потеряли ключ продукта или не можете его найти, обратитесь к производителю. Чтобы убедиться в подлинности ключа продукта, ознакомьтесь со сведениями о том, как сообщить о подлинности программного обеспечения и о том, как определить подлинность вашего оборудования».
Отже з огляду на зазначене, вбачається, що підтвердженням покупки ліцензійного продукту корпорації Microsoft є наклейка, яка розміщена на пристрої, управлінням вимагається «…оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері», що є підтвердженням не використання ключа даного продукту, а оригінальність наліпки і підтверджує, відповідно до даних самої корпорації Microsoft, що куплена операційна система є ліцензійною.
Вимога
Відхилено
Зобов'язання дотримуватися Закону
Номер:
65af36feef4d4ac7984cdbcbcda1d447
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-003807-a.a4
Назва:
Зобов'язання дотримуватися Закону
Вимога:
Шановний Замовник! Ці казки ви будете розповідати антимонопольному комітету!
Це не прохання і не рекомендація! Ві зобов'язані дотримуватися Закону! Учасник не виконав тих умов які прописані в вашому технічному завданні.
Ви як Замовник порушуюте норми Закону, не зважаючи на явні порушення визнаєте переможцем пропозицію, яка не відповідає вимогам визначеним самим Замовником, при цьому, наштовхує на думку, щодо своєї причетності до незаконних діянь, які у свою чергу в чинному законодавстві України розуміються, як діяльність осіб, уповноважених на виконання функцій держави (владних повноважень), направлені на протиправне використання наданих їм повноважень.
Вимога дискваліфікувати учасника ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ""У протилежному випадку, здійснюючи моніторинг оскаржувальних рішень та маючи позитивний досвід, у разі не отримання вмотивованої відповіді, у відповідності до діючого законодавства, скориставшись наданим гарантованим правом на звернення та оскарження, підприємство буде змушене звернутись до органу оскарження - Антимонопольного комітету України, Антикорупційного комітету України, контролюючих, органів, суду тощо, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель в внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Всі необхідні документи для розгляду звернення Ви маєте.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 19 від 17.02.2021 відповідь .doc 17.02.2021 16:24
Дата подачі:
16.02.2021 16:48
Вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради відхиляє вимогу ФОП ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ щодо дискваліфікації переможця спрощеної закупівлі - Фізичної особи-підприємця Дрига Олександра Вікторовича
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2021 16:24
Підтвердження вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради 17 лютого 2021 року розглянуло вимогу учасника закупівлі (ФОП Дубовой А.В.) щодо дискваліфікації переможця спрощеної закупівлі по невідповідності пропозиції учасника (переможця) вимогам до предмету закупівлі і зобов’язання дотримуватись законодавства, і вважає надану відповідь на вимогу № UA-2021-01-29-003807-a.a3 законною, і змінювати прийняте рішення управління не буде.
Додатково: Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради розглянуло пропозицію скаржника (ФОП ДУБОВОЙ А.В.), та зазначає, що запропонований ФОП ДУБОВОЙ А.В. в складі системного блоку жорсткий диск 3.5” 500Gb WD (WD5000AVDS) не відповідає необхідним вимогам, так як має інтерфейс підключення SATA II, в той час коли вимагався накопичувач з інтерфейсом SATA III.
Вимога
Вирішена
Вимога дисквалiфiкувати учасника за невiдповiднiсть!
Номер:
a46a136fb676461789893b75f895da80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-003807-a.a3
Назва:
Вимога дисквалiфiкувати учасника за невiдповiднiсть!
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” одним із основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. А тендерний комітет або уповноважені особи замовника повинні забезпечити рівні умови для всіх учасників та об’єктивний та чесний вибір переможця. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з документальним підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Ми, як учасник закупiвлi, Вважаємо, що Ви помилково обрали переможцем пропозицiю учасника закупiвлi а саме ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" , оскiльки учасником а саме ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції запропоновано монiтори торгової марки DELL моделi SE2216H (210-AFZR), які не відповідають вимогам ТД, оскільки мають Час реакції матриці: 12 мс; в той час як у технічному завданні щодо технiчних характеристик монiтору зазначено наступне-Час реакції матриці: не більше 6 мс. Дана інформація вказана на всіх інтернет ресурсах а також на офіційной сторiнцi виробника, з якої ви можете ознайомитись за посиланням https://www.dell.com/support/home/ru-ua/product-support/product/dell-se2216h-monitor/drivers, яке доступно в вільному доступі в мережі інтернет а також ця iнформацiя відображена у вкладенні у вигляді керівництва користувача на стор. 14.Вважаємо, що пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД, в цій частині.Так у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим за усiма показниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця. Та не не приймати протиправне рішення с порушенням вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимога вiдхилити пропозицiю учасника ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" за невiдповiднiсть.
Пов'язані документи:
Учасник
- dell-se2216h-monitor_user's-guide_ru-rs.pdf 16.02.2021 11:43
- 14 сторiнка.pdf 16.02.2021 11:43
- протокол № 18 від 16.02.2021 відповідь на вимогу комп.pdf 16.02.2021 16:28
Дата подачі:
16.02.2021 11:43
Вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради відхиляє вимогу ФОП ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ щодо дискваліфікації переможця спрощеної закупівлі - Фізичної особи-підприємця Дрига Олександра Вікторовича
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.02.2021 16:28
Підтвердження вирішення:
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради 16 лютого 2021 року розглянуло вимогу учасника закупівлі (ФОП Дубовой А.В.) щодо дискваліфікації переможця спрощеної закупівлі по невідповідності пропозиції учасника (переможця) вимогам до предмету закупівлі, а саме: невідповідність моніторів DELL моделi SE2216H (210-AFZR) вимогам к моніторам, зазначеним у пп. 2.1 п. 2 та пп. 2.2. п. 2 Вимог до предмета закупівлі (технічної специфікації) Конкурсної документації на закупівлю товару за предметом закупівлі: комп’ютер в зборі, що затверджена протоколом уповноваженої особи Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради № 3 від 29 січня 2021 року зі змінами від 30 січня 2021 року протокол № 4 та від 03 лютого 2021 року протокол № 7,- так як час реакції матриці у пропозиції переможця зазначена 12 мс, а у вимогах замовника не більше 6 мс. Для підтвердження своєї аргументації заявник завантажив «Руководство пользователя Dell SE2216H Dell SE2216HM Dell SE2216HV», де на сторінці 14 зазначається, що «Время отклика» складає «12 мс номінал (grey to grey)».
Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради детально розглянувши зазначене керівництво користувача та дані які зазначені на офіційному веб-сайті виробника (режим доступу: https://www.dell.com/ua/business/p/dell-se2216h-monitor/pd ),- і встановило, що 12 мс це є час реакції матриці в звичайному режимі, дослівно з офіційного веб-сайту корпорації Dell: «12 мс (от серого к серому) в обычном режиме», а відповідно до сторінок 34-36 згаданого керівництва користувача у монітора є два режими реакції матриці,- мовою оригіналу: «Позволяет выставить Время отклика на Нормальное или Быстрое», тобто 12 мс – це нормальний або звичайний режим реакції матриці, а швидкий режим матриці, нажаль ні на офіційному веб-сайті чіткий час не зазначений ні в «Руководство пользователя Dell SE2216H Dell SE2216HM Dell SE2216HV», але є значно меншим ніж 12 мс, тому можемо стверджувати, що даний монітор відповідає встановленим вимогам замовника.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
dce2997fa73b427fb3749a0d0835d265
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-003807-a.a2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 01.02.2021 08:35
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 01.02.2021 08:35
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 01.02.2021 08:35
- Протокол № 6 від 01.02.2021.doc 02.02.2021 00:05
Дата подачі:
01.02.2021 08:35
Вирішення:
Відмовлено у задоволені вимоги учасника закупівлі у внесені змін до розділу «Операційна система» п. 2 «Характеристика предмету закупівлі» Технічної специфікації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.02.2021 00:07
Дата виконання рішення Замовником:
02.02.2021 00:05
Підтвердження вирішення:
Наведені рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№ 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, № 11542-р/пк-пз від 11.06.2020 ) суперечать рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 2018-2019 років (рішення № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018, № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019, № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019) - це-по-перше, а по-друге, на офіційних сайтах корпорації Microsoft незначиться неяка інформація щодо авторизаційних листів. По-третє, відповідно до офіційних ресурсів корпорації Microsoft гарантією покупки (встановленню) ліцензійної версії Windows 8.1 Професійна є не авторизаційний лист, а ключ продукту, який знаходиться або в усередині упаковки продукту, або у квитанції на цифрову покупку, або на сторінці її підтвердження або в електронному листі з підтвердженням купівлі Windows, або ключ продукту може бути вбудований у системну плату або розміщений на наклейці сертифіката автентичності на нижній частині пристрою. Тобто вимога до учасників закупівлі про надання авторизаційного листа є дискримінаційною, а не навпаки як стверджує учасник (скаржник).
Вимога
Вирішена
1
Номер:
18bca2afb1504798a609d77bcf886f07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-003807-a.a1
Назва:
1
Вимога:
Просимо внести зміни в тенерну документацію. По перше Windows 8.1 Професійна офіційно не продається. Офіційно можна придбати лише Microsoft Windows 10.
З приводу авторизації.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 4 від 30.01.2021.doc 31.01.2021 19:22
Дата подачі:
30.01.2021 15:55
Вирішення:
Часткове задоволення вимог учасника закупівлі. Внесено зміни до розділу «Операційна система» п. 2 «Характеристика предмету закупівлі» Технічної специфікації і викладено цей розділ у наступній редакції:
«Windows 8.1 Професійна. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 8.1 Професійна має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2021 19:22
Підтвердження вирішення:
Розглянувши заявлені в скарзі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ряд роз’яснень тендерної документації і відповідей на скарги учасників закупівель, Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради приходить до висновку щодо необхідності внесення змін до розділу «Операційна система» п. 2 «Характеристика предмету закупівлі» Технічної специфікації, як пункт який може обмежити конкуренцію.