• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо

Усі документи, що мають відношення до пропозиції складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги відмінено

198 689.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 993.45 UAH
Період оскарження: 29.01.2021 19:25 - 04.02.2021 19:02
Вимога
Є відповідь

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 93765bdd9ec0422781632b2755f7789f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-003712-a.a2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Шановний Замовник, на вашу Відповідь від 03.02.21, 19:33, на Вимогу щодо дискримінаційних умов Оголошення 03.02.21, 10:08 повідомляємо наступне: По-перше, Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів, зокрема, здійснюють продаж талонів, не зберігають паливо, тому таким учасникам не потрібна ліцензія на право зберігання пального. По-друге, Ви, як Замовник використовуєте надмірні вимоги до учасників - можливість зберігати придбане Замовником паливо у спеціальних ємностях для зберігання палива на АЗС. До того ж, дана вимога необґрунтована та безглузда, а саме Ви вимагаєте, щоб паливо зберігалось на АЗС у якихось окремих спеціальних Ємностях. На АЗС воно зберігається у окремих ємностях/цистернах, і переходить у власність Замовника та відпускається при пред’явлені талонів., шляхом заправки транспортних засобів. По-третє, достатнім підтвердженням надійності, гарантій зберігання та партнерських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків. Витребування ліцензії не від самих учасників, а від третіх осіб, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за не наявність ліцензії в Учасників. В дійсності, вимоги, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників. Дана вмиога штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого ліцензії за наявності договорів. Таким чином, вимога щодо надання ліцензії на право зберігання пального, власником якої виступають партнери Учасників носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. АМКУ розглядає аналогічні звернення за проблематикою та приймає рішення даючи їм статус дискримінаційних! Якщо ви вважаєте що ваше бачення даної ситуації вище за рішення АМКУ, то вважаємо за необхідне у подальшому звернутися до Національної поліції України з повідомленням про зловживання службовим становищем посадовимим особами Замовника, ст. 364 Кримінального кодексу України. Отже, як і раніше, Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови щодо надання ліцензії від партнерів на право зберігання нафтопродуктів та щодо можливості зберігати придбане Замовником паливо у спеціальних ємностях для зберігання палива на АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Вашої вимоги, буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискримінаційних умов Оголошення

Номер: 7a8e18ea0630442da3b3b9227e07ebff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-29-003712-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційних умов Оголошення
Вимога:
Оголошення містить дискримінаційні умови, які обмежують учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника. Вимоги, встановлені Замовником суперечать ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу «недискримінації учасників». 3. В п.3 та п. 4 Додатоку 1 до Оголошення визначено: «3. Учасник повинен мати можливість зберігати придбане Замовником паливо у спеціальних ємностях для зберігання палива на АЗС, а також проводити заправку автотранспорту Замовника на АЗС, по місцю їх знаходження, але не більше 10 (десяти) км від місцезнаходження Замовника 4. Учасник має надати копію Ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Сарни Рівненської області. У випадку ненадання відповідних ліцензій Учасником торгів пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на ПРАВО ЗБЕРІГАННЯ пального та наявності самої можливості зберігання пального - Замовник обмежив учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки дані ліцензії отримують лише власники мережі АЗС, а також нафтобаз. Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів, зокрема, здійснюють продаж талонів, фактично не зберігають паливо, тому таким учасникам не потрібна ліцензія на право зберігання пального. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС;; На підставі вищевикладеного, вважаємо, що документація Замовника містить дискримінаційні вимоги і порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.14. Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме п. 5 ст. 14 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до правоохороних органів, органів фінансового контролю, зокрема до ДАСУ з вимогою про проведення моніторингу даної закупівлі. Враховуючи викладене та керуючись статтею п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» – ВИМАГАЄМО вилучити дискримінаційні умови щодо надання ліцензії на право зберігання нафтопродуктів та можливість зберігати придбане Замовником паливо у спеціальних ємностях для зберігання палива на АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, Замовник повідомляє наступне: Під час оголошення спрощеної закупівлі Замовник не обмежує коло потенційних учасників, оскільки відповідно до п.4 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури - Учасник має надати копію Ліцензії Учасника або його ПАРТНЕРІВ на право зберігання пального на АЗС в м. Сарни Рівненської області. У випадку ненадання відповідних ліцензій Учасником торгів пропозиція такого Учасника буде відхилена. Також, відповідно до Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури: у разі якщо Учасник не є власником мережі АЗС (на яких буде здійснюватися відпуск товару (палива) Замовнику), такий Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1. Інформацію (або довідку) у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власне або орендоване) на строк не менший строку дії договору, кінцевого строку дії талонів, необхідний для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі; 2. Копії документів що посвідчують право власності на АЗС, чи засвідчені належним чином договори оренди АЗС строком дії до 31.12.2021 р., але строк дії договору оренди АЗС не може бути меншим ніж до 31.12.2021. В останньому випадку додати гарантійний лист про безперебійний відпуск палива по Талонах, які будуть отримані Замовником, за даною закупівлею. Таким чином, оголошення не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
Статус вимоги: Відхилено