-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
509 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 195.00 UAH
мін. крок: 0% або 195.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 16:54 - 19.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
d93a6f734a3b4ed1aefe90fefc00d3f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-011415-b.b3
Назва:
С К А Р Г А
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області (надалі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011415-b за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо). Очікувана вартість закупівлі - 509 200, 00 гривень з урахуванням ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23 лютого 2021 року до 12 години 11 хвилин.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ»
ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»
ФОП «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ»
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 24, що опублікований в системі Prozorro 02.03.2021 року, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ».
Детально ознайомившись з тендерною документацією Замовника, протоколом засідання тендерного комітету від 02.03.2020 р., Скаржник - ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» не погоджується з таким рішенням Замовника оскільки:
1. Згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно п.п. 1,3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів.
Всі порушення зазначені в протоколі засідання тендерного комітету № 42 від 02.03.2020 р., що були виявлені Замовником, посилаються на додаток 2 Тендерної документації, а саме «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», що має відношення до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовник не надав Учаснику скористатись правом щодо усунення невідповідностей як це передбачено п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку, складена у довільній формі (на фірмовому бланку - за наявності), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням у цій довідці переліку наявних власних автозаправних станцій (АЗС) та/або АЗС партнерів, які будуть обслуговувати Замовника за талонами, скретч-картками, тощо - в межах Томаківського району Дніпропетровської області, із зазначенням адрес розташування цих АЗС. Довідка має бути підписана особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції та засвідчена печаткою.
У разі подання відомостей про АЗС партнерів ,учасник повинен надати документ,який підтвердить законність використання АЗС партнерів:
-лист-підтверження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС.
-або договір оренди АЗС(або про співпрацю) або про партнерство ,укладений із власником АЗС.»
Скаржник в складі тендерної пропозиції надав довідку (Скан 8-10) відповідно до якої Скаржник зазначив, що має відповідне обладнання для виконання умов по реалізації Товару Замовнику, а також здійснення заправки паливом транспортних засобів Замовника, з зазначенням адреси АЗС, як це вимагалось п. 1 додатку 2 тендерної документації.
Також до складу Тендерної пропозиції Скаржника додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що ним виявлено факт зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції Учасника, що є суттєвим при визначені результатів процедури закупівлі, оскільки уповноваженою особою Замовника, шляхом виїзду на АЗС учасника (Скаржника), встановлена відсутність відпуску, а також будь-якої інформації про наявність бензину марки А-92.
Тендерна документація Замовника не містить вимог або посилань стосовно необхідності наявної інформації про всі види пального на АЗС Учасника до, під час, або після проведення Закупівлі.
Також необхідно зазначити, що Тендерною документацією Замовника не передбачено/не зазначено про обов’язкову наявність на АЗС Учасника бензину марки А-92 до укладання договору, в кількості і об’ємі відповідно до вимог Замовника.
Також Тендерна документація Замовника не містить вимог, щодо підтвердження наявності у вільному доступі для реалізації бензину марки А-92.
3. Згідно п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про укладення та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару: бензин А-92, нафтовий газ скраплений, дизельне паливо, підтвердженого однією копією такого договору (засвідчених особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції).»
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасником на підтвердження зазначеної вимоги надано аналогічний договір № 46 від 14.04.2020 року, проте в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції всі додаткові угоди до зазначеного вище договору.
Скаржник вважає, що Замовником безпідставно відхилено його пропозицію з цього приводу, адже п. 2 додатку 2 тендерної документації не містить обов’язкової вимоги про надання будь-яких додатків, додаткових угод, тощо окрім однієї копії такого договору. Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано довідку яка містить інформацію про укладання та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару (Скан 12-14), а також одна копія такого договору (Скан 29-40).
4. Згідно п.п. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Сертифікат відповідності та паспорти якості товару відповідно до вимог чинного законодавства України».
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасник надав сканкопію «Паспорт якості» яка є нечитабельною, а отже його неможливо проаналізувати, а тому тендерна пропозиція учасника (Скаржника) підлягає відхиленню.
Скаржник не погоджується з даним твердженням Замовника, оскільки сертифікати відповідності та паспорти якості, що надані Учасником в складі своєї тендерної пропозиції (Скан 99-104) є цілком читабельними і з їх змісту можливо встановити основні показники Товару, в тому числі виробника Товару, його адресу, дату виготовлення товару а також термін дії паспорту якості.
У зв’язку з тим, що умови тендерної документації містять вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в яких, як підстава відхилення, не зазначено надання неякісних оригіналів, копій чи скан копій документів, скаржник вважає безпідставною причиною відхилення його тендерної пропозиції з підстав нечитабельності документів, що вимагає Замовник.
5. В якості підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник в протоколі від 02.03.2020 року № 42 зазначає, що учасником (Скаржником) надано Довідку в якій зазначено наявність 9 власних АЗС яка не відповідає дійсності, адже згідно виписки з ЄДР учасник у своїй власності має лише 1 земельну ділянку.
Скаржник не погоджується з даними висновками, адже тендерна документація не містить обов’язкової вимоги підтвердження інформації наведеної в довідці щодо права власності на АЗС.
Скаржник на законній підставі володіє АЗС перелік яких зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якості підтвердження правомірності володіння АЗС Скаржником додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність володіння та реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
Крім того тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремої довідки про наявність власних автозаправних станцій.
На прикінці вважаю за необхідне звернути увагу на невідповідність дати протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 р. № 42, що був оприлюднений 02.03.2021 року
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі викладені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 42 Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) від 28.04.2020 року за номером в ЦБД UA-2021-01-29-011415-b на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо).
Додатки:
1. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням:
Лот № 1: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=23c79655f03844d4822e3c7cfe5c2566#lots;
Лот № 2: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=416e820a2a7d4838a6ea95ca0e70c793#lots
Лот № 3: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=c563bea02f40471396f42da1d7e0909f#lots;
Директор
ТОВ «Інтер Еко Технологія»: Г.І. Репп
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 3.pdf 12.03.2021 15:48
- рішення від 16.03.2021 № 5087 + лист Замовнику.pdf 17.03.2021 13:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 № 6153.pdf 29.03.2021 18:22
- рішення від 26.03.2021 № 6153.pdf 31.03.2021 20:44
- відповідь антимонопольний_rotated.pdf 22.03.2021 10:14
- Скан 99.pdf 22.03.2021 10:14
- відповідь антимонопольний комітет.doc 22.03.2021 10:36
- протокол 46.pdf 27.04.2021 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 16:30
Дата розгляду скарги:
26.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 13:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2021 20:44
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" переможцем процедури закупівлі — "Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-29-011415-b, за лотом № 3.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-01-29-011415-b» "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ"
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
3e838324003e4a719fc88ee8d901a3b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-011415-b.b2
Назва:
С К А Р Г А
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
Законодавства у сфері публічних
закупівель
03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Інтер Еко Технологія»
49051, Україна, м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд. 5, офіс 204
код ЄДРПОУ: 39456828, Т.: +380675449555
Замовник: Відділ освіти,молоді та спорту виконавчого
комітету Мирівської сільської ради Дніпропетровської області
53542, Україна, Дніпропетровська область, Томаківський район, селище Зоря, вулиця Поштова, будинок 9
Тел.: +380959156478
Інформація про закупівлю: Відкриті торги
№ в ЦБД UA-2021-01-29-011415-b
С К А Р Г А
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області (надалі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011415-b за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо). Очікувана вартість закупівлі - 509 200, 00 гривень з урахуванням ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23 лютого 2021 року до 12 години 11 хвилин.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ»
ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»
ФОП «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ»
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 24, що опублікований в системі Prozorro 02.03.2021 року, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ».
Детально ознайомившись з тендерною документацією Замовника, протоколом засідання тендерного комітету від 02.03.2020 р., Скаржник - ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» не погоджується з таким рішенням Замовника оскільки:
1. Згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно п.п. 1,3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів.
Всі порушення зазначені в протоколі засідання тендерного комітету № 42 від 02.03.2020 р., що були виявлені Замовником, посилаються на додаток 2 Тендерної документації, а саме «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», що має відношення до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовник не надав Учаснику скористатись правом щодо усунення невідповідностей як це передбачено п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку, складена у довільній формі (на фірмовому бланку - за наявності), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням у цій довідці переліку наявних власних автозаправних станцій (АЗС) та/або АЗС партнерів, які будуть обслуговувати Замовника за талонами, скретч-картками, тощо - в межах Томаківського району Дніпропетровської області, із зазначенням адрес розташування цих АЗС. Довідка має бути підписана особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції та засвідчена печаткою.
У разі подання відомостей про АЗС партнерів ,учасник повинен надати документ,який підтвердить законність використання АЗС партнерів:
-лист-підтверження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС.
-або договір оренди АЗС(або про співпрацю) або про партнерство ,укладений із власником АЗС.»
Скаржник в складі тендерної пропозиції надав довідку (Скан 8-10) відповідно до якої Скаржник зазначив, що має відповідне обладнання для виконання умов по реалізації Товару Замовнику, а також здійснення заправки паливом транспортних засобів Замовника, з зазначенням адреси АЗС, як це вимагалось п. 1 додатку 2 тендерної документації.
Також до складу Тендерної пропозиції Скаржника додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що ним виявлено факт зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції Учасника, що є суттєвим при визначені результатів процедури закупівлі, оскільки уповноваженою особою Замовника, шляхом виїзду на АЗС учасника (Скаржника), встановлена відсутність відпуску, а також будь-якої інформації про наявність бензину марки А-92.
Тендерна документація Замовника не містить вимог або посилань стосовно необхідності наявної інформації про всі види пального на АЗС Учасника до, під час, або після проведення Закупівлі.
Також необхідно зазначити, що Тендерною документацією Замовника не передбачено/не зазначено про обов’язкову наявність на АЗС Учасника бензину марки А-92 до укладання договору, в кількості і об’ємі відповідно до вимог Замовника.
Також Тендерна документація Замовника не містить вимог, щодо підтвердження наявності у вільному доступі для реалізації бензину марки А-92.
3. Згідно п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про укладення та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару: бензин А-92, нафтовий газ скраплений, дизельне паливо, підтвердженого однією копією такого договору (засвідчених особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції).»
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасником на підтвердження зазначеної вимоги надано аналогічний договір № 46 від 14.04.2020 року, проте в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції всі додаткові угоди до зазначеного вище договору.
Скаржник вважає, що Замовником безпідставно відхилено його пропозицію з цього приводу, адже п. 2 додатку 2 тендерної документації не містить обов’язкової вимоги про надання будь-яких додатків, додаткових угод, тощо окрім однієї копії такого договору. Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано довідку яка містить інформацію про укладання та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару (Скан 12-14), а також одна копія такого договору (Скан 29-40).
4. Згідно п.п. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Сертифікат відповідності та паспорти якості товару відповідно до вимог чинного законодавства України».
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасник надав сканкопію «Паспорт якості» яка є нечитабельною, а отже його неможливо проаналізувати, а тому тендерна пропозиція учасника (Скаржника) підлягає відхиленню.
Скаржник не погоджується з даним твердженням Замовника, оскільки сертифікати відповідності та паспорти якості, що надані Учасником в складі своєї тендерної пропозиції (Скан 99-104) є цілком читабельними і з їх змісту можливо встановити основні показники Товару, в тому числі виробника Товару, його адресу, дату виготовлення товару а також термін дії паспорту якості.
У зв’язку з тим, що умови тендерної документації містять вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в яких, як підстава відхилення, не зазначено надання неякісних оригіналів, копій чи скан копій документів, скаржник вважає безпідставною причиною відхилення його тендерної пропозиції з підстав нечитабельності документів, що вимагає Замовник.
5. В якості підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник в протоколі від 02.03.2020 року № 42 зазначає, що учасником (Скаржником) надано Довідку в якій зазначено наявність 9 власних АЗС яка не відповідає дійсності, адже згідно виписки з ЄДР учасник у своїй власності має лише 1 земельну ділянку.
Скаржник не погоджується з даними висновками, адже тендерна документація не містить обов’язкової вимоги підтвердження інформації наведеної в довідці щодо права власності на АЗС.
Скаржник на законній підставі володіє АЗС перелік яких зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якості підтвердження правомірності володіння АЗС Скаржником додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність володіння та реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
Крім того тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремої довідки про наявність власних автозаправних станцій.
На прикінці вважаю за необхідне звернути увагу на невідповідність дати протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 р. № 42, що був оприлюднений 02.03.2021 року
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі викладені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 42 Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) від 28.04.2020 року за номером в ЦБД UA-2021-01-29-011415-b на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо).
Додатки:
1. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням:
Лот № 1: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=23c79655f03844d4822e3c7cfe5c2566#lots;
Лот № 2: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=416e820a2a7d4838a6ea95ca0e70c793#lots
Лот № 3: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=c563bea02f40471396f42da1d7e0909f#lots;
Директор
ТОВ «Інтер Еко Технологія»: Г.І. Репп
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 12.03.2021 15:35
- рішення від 16.03.2021 № 5117 + лист Замовнику.pdf 17.03.2021 13:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 №6155.pdf 29.03.2021 18:27
- рішення від 26.03.2021 №6155.pdf 31.03.2021 20:17
- відповідь антимонопольний_rotated.pdf 22.03.2021 10:12
- Скан 99.pdf 22.03.2021 10:12
- відповідь антимонопольний комітет.doc 22.03.2021 10:35
- протокол 45.pdf 27.04.2021 10:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 16:02
Дата розгляду скарги:
26.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 13:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2021 20:17
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" переможцем процедури закупівлі — "Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-29-011415-b, за лотом № 2.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-01-29-011415-b» "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ"
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
739dfad98cd4491a9ef3262da26bd759
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-011415-b.b1
Назва:
С К А Р Г А
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
Законодавства у сфері публічних
закупівель
03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Інтер Еко Технологія»
49051, Україна, м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, буд. 5, офіс 204
код ЄДРПОУ: 39456828, Т.: +380675449555
Замовник: Відділ освіти,молоді та спорту виконавчого
комітету Мирівської сільської ради Дніпропетровської області
53542, Україна, Дніпропетровська область, Томаківський район, селище Зоря, вулиця Поштова, будинок 9
Тел.: +380959156478
Інформація про закупівлю: Відкриті торги
№ в ЦБД UA-2021-01-29-011415-b
С К А Р Г А
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області (надалі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-29-011415-b за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо). Очікувана вартість закупівлі - 509 200, 00 гривень з урахуванням ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23 лютого 2021 року до 12 години 11 хвилин.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ»
ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»
ФОП «НЄФТЕК СІТІ ОІЛ»
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 24, що опублікований в системі Prozorro 02.03.2021 року, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ».
Детально ознайомившись з тендерною документацією Замовника, протоколом засідання тендерного комітету від 02.03.2020 р., Скаржник - ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» не погоджується з таким рішенням Замовника оскільки:
1. Згідно п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно п.п. 1,3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів.
Всі порушення зазначені в протоколі засідання тендерного комітету № 42 від 02.03.2020 р., що були виявлені Замовником, посилаються на додаток 2 Тендерної документації, а саме «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», що має відношення до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовник не надав Учаснику скористатись правом щодо усунення невідповідностей як це передбачено п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку, складена у довільній формі (на фірмовому бланку - за наявності), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням у цій довідці переліку наявних власних автозаправних станцій (АЗС) та/або АЗС партнерів, які будуть обслуговувати Замовника за талонами, скретч-картками, тощо - в межах Томаківського району Дніпропетровської області, із зазначенням адрес розташування цих АЗС. Довідка має бути підписана особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції та засвідчена печаткою.
У разі подання відомостей про АЗС партнерів ,учасник повинен надати документ,який підтвердить законність використання АЗС партнерів:
-лист-підтверження можливості заправки на партнерських АЗС від власника АЗС.
-або договір оренди АЗС(або про співпрацю) або про партнерство ,укладений із власником АЗС.»
Скаржник в складі тендерної пропозиції надав довідку (Скан 8-10) відповідно до якої Скаржник зазначив, що має відповідне обладнання для виконання умов по реалізації Товару Замовнику, а також здійснення заправки паливом транспортних засобів Замовника, з зазначенням адреси АЗС, як це вимагалось п. 1 додатку 2 тендерної документації.
Також до складу Тендерної пропозиції Скаржника додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що ним виявлено факт зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції Учасника, що є суттєвим при визначені результатів процедури закупівлі, оскільки уповноваженою особою Замовника, шляхом виїзду на АЗС учасника (Скаржника), встановлена відсутність відпуску, а також будь-якої інформації про наявність бензину марки А-92.
Тендерна документація Замовника не містить вимог або посилань стосовно необхідності наявної інформації про всі види пального на АЗС Учасника до, під час, або після проведення Закупівлі.
Також необхідно зазначити, що Тендерною документацією Замовника не передбачено/не зазначено про обов’язкову наявність на АЗС Учасника бензину марки А-92 до укладання договору, в кількості і об’ємі відповідно до вимог Замовника.
Також Тендерна документація Замовника не містить вимог, щодо підтвердження наявності у вільному доступі для реалізації бензину марки А-92.
3. Згідно п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про укладення та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару: бензин А-92, нафтовий газ скраплений, дизельне паливо, підтвердженого однією копією такого договору (засвідчених особою, уповноваженою Учасником на підписання документів тендерної пропозиції).»
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасником на підтвердження зазначеної вимоги надано аналогічний договір № 46 від 14.04.2020 року, проте в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції всі додаткові угоди до зазначеного вище договору.
Скаржник вважає, що Замовником безпідставно відхилено його пропозицію з цього приводу, адже п. 2 додатку 2 тендерної документації не містить обов’язкової вимоги про надання будь-яких додатків, додаткових угод, тощо окрім однієї копії такого договору. Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано довідку яка містить інформацію про укладання та успішне виконання Учасником договору на закупівлю товару (Скан 12-14), а також одна копія такого договору (Скан 29-40).
4. Згідно п.п. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Замовник вимагає: «Сертифікат відповідності та паспорти якості товару відповідно до вимог чинного законодавства України».
З даного приводу Замовник в протоколі від 02.03.2020 р. № 42 зазначає, що Учасник надав сканкопію «Паспорт якості» яка є нечитабельною, а отже його неможливо проаналізувати, а тому тендерна пропозиція учасника (Скаржника) підлягає відхиленню.
Скаржник не погоджується з даним твердженням Замовника, оскільки сертифікати відповідності та паспорти якості, що надані Учасником в складі своєї тендерної пропозиції (Скан 99-104) є цілком читабельними і з їх змісту можливо встановити основні показники Товару, в тому числі виробника Товару, його адресу, дату виготовлення товару а також термін дії паспорту якості.
У зв’язку з тим, що умови тендерної документації містять вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст.. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в яких, як підстава відхилення, не зазначено надання неякісних оригіналів, копій чи скан копій документів, скаржник вважає безпідставною причиною відхилення його тендерної пропозиції з підстав нечитабельності документів, що вимагає Замовник.
5. В якості підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник в протоколі від 02.03.2020 року № 42 зазначає, що учасником (Скаржником) надано Довідку в якій зазначено наявність 9 власних АЗС яка не відповідає дійсності, адже згідно виписки з ЄДР учасник у своїй власності має лише 1 земельну ділянку.
Скаржник не погоджується з даними висновками, адже тендерна документація не містить обов’язкової вимоги підтвердження інформації наведеної в довідці щодо права власності на АЗС.
Скаржник на законній підставі володіє АЗС перелік яких зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якості підтвердження правомірності володіння АЗС Скаржником додано «Ліцензію відповідного органу» на право роздрібної торгівлі пальним за адресою Україна, Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, смт Томаківка, вул. Центральна, 1-а, АЗС, що підтверджує правомірність володіння та реалізації Товару за вказаною в Тендерній пропозиції інформації, що не суперечить Тендерній документації (Скан 70-87).
Крім того тендерна документація не містить вимоги щодо надання окремої довідки про наявність власних автозаправних станцій.
На прикінці вважаю за необхідне звернути увагу на невідповідність дати протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 р. № 42, що був оприлюднений 02.03.2021 року
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі викладені в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2020 року № 42 Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мирівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) від 28.04.2020 року за номером в ЦБД UA-2021-01-29-011415-b на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ «Інтер ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015 – 09130000 -9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92, нафтовий газ скраплений , дизельне паливо).
Додатки:
1. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням:
Лот № 1: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=23c79655f03844d4822e3c7cfe5c2566#lots;
Лот № 2: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=416e820a2a7d4838a6ea95ca0e70c793#lots
Лот № 3: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-011415-b?lot_id=c563bea02f40471396f42da1d7e0909f#lots;
Директор
ТОВ «Інтер Еко Технологія»: Г.І. Репп
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1.pdf 12.03.2021 15:35
- рішення від 16.03.2021 № 5101 + лист Замовнику.pdf 17.03.2021 12:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 № 6154.pdf 29.03.2021 18:23
- рішення від 26.03.2021 № 6154 .pdf 31.03.2021 21:27
- Скан 99.pdf 22.03.2021 10:07
- відповідь антимонопольний_rotated.pdf 22.03.2021 10:07
- відповідь антимонопольний комітет.doc 22.03.2021 10:33
- Протокол 44 (1).pdf 27.04.2021 10:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2021 16:31
Дата розгляду скарги:
26.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2021 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2021 21:27
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2021 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" переможцем процедури закупівлі — "Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-29-011415-b, за лотом № 1.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів «UA-2021-01-29-011415-b» "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ"