-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування)
Усі документи, що подаються учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі подання учасником документів, складених іншою, аніж українська мова, такі документи повинні бути подані разом з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально або легалізованим у встановленому законом порядку, при цьому тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 15:01 - 10.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f86d0caf245a4300945585894b98aa94
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-004655-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ" в особі Харківської філії.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 01.03.2021 19:09
- рішення від 04.03.2021 №4135-лист Замовнику.pdf 04.03.2021 21:26
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 №3732.pdf 17.03.2021 13:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2021 №6034.pdf 26.03.2021 15:37
- рішення від 25.03.2021 №6034.pdf 30.03.2021 20:36
- Відповідь.pdf 10.03.2021 14:08
- Відповідь.pdf 10.03.2021 14:11
- Відповідь.pdf 10.03.2021 14:15
- Протокол № 36.docx 08.04.2021 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2021 23:52
Дата розгляду скарги:
16.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2021 21:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2021 20:36
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2021 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Після визнання переможця Замовник має можливість анулювання свого рішення п.3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тільки з таких причин:
«переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2078e9f38a024c5fa4cc6d95a2f40804
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-004655-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Протоколом № 23 від 18 лютого 2021 року Замовником в 10:05 19.02.2021р відхилена тендерна пропозиція учасника ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" щодо закупівлі «ДК 021:2015: 79711000-1 – Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування)».
Керуючись ст.ст. 5, 16, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" вимагає від Замовника торгів - об’єктивно та неупереджено провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції.
Дії Замовника в частині аргументації підстав щодо відхилення пропозиції ХФ ТОВ "ВЕНБЕСТ" порушують вимоги ст.ст. 16, 26, 29, 31 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а саме:
1. Щодо, надання Учасником документів щодо вимоги Додатку 8 до тендерної документації «2. Лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожного працівника учасника – юридичної особи, персональні дані яких були зазначені у наданих учасником документах у складі його тендерної пропозиції (оформлений та заповнений згідно з додатком 4 до тендерної документації)». Учасник надає достовірну інформацію щодо кожного працівника учасника, який є дійсним працівником станом на дату подання пропозиції. Замовником не встановлена вимога надавати інформацію про в тому числі звільнених працівників. Замовник не має права вимагати таку інформацію. Тим паче, що посилання йде на інформацію 2015р.
Разом з тим повідомляємо, що учасником ХФ ТОВ "ВЕНБЕСТ" в складі тендерної пропозиції надано Лист-роз’яснення – Вих. № 6 від 29.01.2021 року про ненадання документів, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
2. Звертаємо увагу! Частиною 16 ст. 29 Закону чітко зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.»
Згідно ч.9 ст 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Отже, Замовник навмисне або у зв’язку з незнанням Закону, не виконав вимоги, встановлені ст. 29 Закону.
Незнання закону не звільняє від відповідальності !
Отже, Замовник позбавив Учасника свого законного права здійснити відповідні дії згідно ст.26 Закону.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінація учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Шановний Замовник! ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" вимагає від Замовника торгів об’єктивно та неупереджено повторно провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника та не посилатися у протоколі на вимоги, які суперечать вимогам ТД та Закону.
ЗАУВАЖИМО, що тендерна пропозиція учасника ХФ ТОВ "ВЕНБЕСТ" є найбільш економічно вигідною пропозицією, що дозволяє заощадити бюджетні кошти.
Керуючись ст.ст. 5, 16,18, 26, 29, 31, 44 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" вимагає від Замовника торгів продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства та відмінити рішення, викладене в Протоколі № 23 від 18 лютого 2021 року
В іншому випадку учасник буде змушений діяти відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися зі Скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановлення порушення законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі .
ВИМАГАЄМО:
1) Скасувати рішення згідно з Протоколом № 23 від 18 лютого 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ХФ ТОВ "ВЕНБЕСТ" щодо закупівлі «ДК 021:2015: 79711000-1 – Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування)».
2) Продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства.
Директор С. С. Якубовський
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо незаконих дій Замовника 22.02.2021 14:52
- Відповідь на вимогу.docx 25.02.2021 09:28
Дата подачі:
22.02.2021 14:53
Вирішення:
Управлінням освіти Немишлянського району Харківської міської ради (надалі – Замовник) ретельно та уважно розглянута Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ" в особі Харківської філії(надалі – учасник) за результатами чого вказуємо настпне.
Усі обставини, що викладені в вимозі і на які учасник посилається як на предмет своїх доводів не відповідають дійсності, Замовник вважає їх необґрунтованими, безпідставними та надуманими.Протокол від 18.02.2021 за № 23 засідання тендерного комітету Замовника містить читки, послідовні та обґрунтовані підстави, які слугували підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через 5 днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Нижче приведені факти, що підтверджують законність вимог Замовника, що зазначені в тендерній документації.
Так, Замовник вважає за необхідне зазначити, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Частина перша статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» делегує право Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зміст пункту 2 додатку № 8 до тендерної документації Замовника передбачав надання учасникамлист-згоду на обробку персональних даних щодо кожного працівника учасника – юридичної особи, персональні дані яких були зазначені у наданих учасником документах у складі його тендерної пропозиції (оформлений та заповнений згідно з додатком 4 до тендерної документації).
По-перше, слід вказати, що вказаний пункт не містить вимоги надавати даний документ лише на діючих працівників, лист-згода повинен бути наданий на кожного працівника чиї персональні дані підлягають обробці.
Підпункт 2.6.1 тендерної документації встановлював, що у разі якщо учасник процедури закупівлі або переможець процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати визначений документ, відповідно до вимог тендерної документації, то такий учасник надає лист-роз’яснення, складений у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа та/або копію/ії відповідних роз'яснення/нь державних органів.
Роз’яснюємо, що вказаний пункт зазначав, що за умови наявності законодавчої можливості не надавати той чи інший документ, що вимагається тендерною документацією Замовника, Учасник вправі його не надавати, проте повинен в листі-роз’ясненні вказати на відповідний документ навести конкретну норму закону, яка б надала вказану можливість.
Посилання в вимозі про те, що в наданому Учасником листі-роз’ясненні міститься законодавча підстава не надання вказаного документу є спотвореною, оскільки в даному листі, по-перше, відсутній перелік не наданих у складі тендерної пропозиції документів, які учасник не надає, по-друге взагалі не наведено жодного нормативного документу, яке делегував таке право учаснику.
Посилання учасника на положення частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи складовупорушень, які мали місце, в даному випадку є недоречним, оскільки не мають жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, які вимагались тендерної документацією.
Оскільки, Учасником не ставиться питання щодо надання роз’яснень щодо інших аргументів, які Замовником наведені у протоколі та які слугували підставою для відхилення його пропозиції, Замовник має право не надавати роз’яснення в цій частині.
Окремо, слід вказати, що пункт перший РозділуIIтендерної документації вказував, що будь-хто мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Окремо слід вказати, що Учасник, якому не зрозумілий той чи інший пункт в тій чи іншій частині мав беззаперечне право звернутись до Замовника, в строки передбачені законодавством України, за відповідним роз’ясненням, проте, своїм правом не скористався, Учасник повинен бути обізнаний, що неспроможність подати всю інформацію та документи, що вимагалась цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, відноситься на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Отже, аналізуючи все вище вказане та беручи до уваги той факт, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕНБЕСТ" в особі Харківської філіїне відповідала вимогам тендерної документації Замовника, було прийнято рішення її відхилити.
Статус вимоги:
Не задоволено