-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт групи та туалетної кімнати ЗДО № 33 ім. Ф.Фребеля, м. Херсон, вул. Ладичука, 123; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 14:41 - 04.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення при визначенні переможця
Номер:
8113af06fdea4ee0a27a5d4bf620b6a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.a6
Назва:
Порушення при визначенні переможця
Вимога:
Шановний замовник Ви визнали переможцем пропозицію ФОП "ХОДИКІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", чим порушили Закон про Публічні закупівлі та умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що розрахунок договірної ціни не відповідає "Технічним та якісним характеристикам" предмета закупівлі, про що свідчить невідповідність сум прямих та загальновиробничих витрат у кошторисному розрахунку. Це означає що Договірна ціна розраховувалась повністю на інші об'єми робіт .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2021 20:58
Вимога
Відхилено
Порушення при прийнятті рішення про визначення переможця
Номер:
ed496704643e46b8a5edf1754f7c599c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.a5
Назва:
Порушення при прийнятті рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, при детальному огляді тендерної пропозиції ФОП Ходикін Віктор Миколайович були виявлені грубі порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. В Договірній ціні прямі витрати та загальновиробничі витрати повністю не відповідають Локальному кошторису, викладеному в тендерній пропозиції, а відповідно повністю не відповідають Технічнім, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.2. Номер документа Договірна ціна не відповідає номеру документів Локальний кошторис, Зведений кошторисний розрахунок та інші розрахунки у складі Договірної ціни. 3. Договірна ціна складена в поточних цінах станом на 21.09.2020 року, а роботи виконуються в 2020 році, а також всі розрахунки до Договірної ціни складені 11.01.2021 року, а оприлюднення Спрощеної закупівлі відбулося 29.01.2021 року, що є грубим порушення Закону України "Про публічні закупівлі" статті 17, та ставить всіх інших учасників у неконкурентні умови. 4. Договірна ціна та розрахунки до неї не відповідають Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі в частині Назви предмета закупівлі, а саме в відсутності коду з Єдиного закупівельного словника. На основі вищевказаного вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ходикін В.М. та повернутись до розгляду пропозиції ПП "Альянспромтехсервіс", так як всі помилки знайдені в нашій пропозиції є неважливими, та не порушують нормативно-правові акти та Закони України, а також є найбільш економічно вигідним для Замовника торгів та для громади. Також просимо розібратись як документи Спрощеної закупівлі були в розпорядженні ФОП Ходикін В.М. до оприлюднення документів закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 16:59
Вирішення:
Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ХОДИКІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" прийнято рішення, що пропозиція відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Сума договірної ціни відповідає сумі цінової пропозиції. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону відсутні, тому прийняте рішення про намір укласти договір з ФОП "ХОДИКІН ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" є остаточним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення при прийнятті рішення про визначення переможця
Номер:
ac24f1023b7943bd82240ca465d4bb53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.a4
Назва:
Порушення при прийнятті рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, при детальному огляді тендерної пропозиції ФОП Ходикін Віктор Миколайович були виявлені грубі порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1. В Договірній ціні прямі витрати та загальновиробничі витрати повністю не відповідають Локальному кошторису, викладеному в тендерній пропозиції.
2. Номер документа Договірна ціна не відповідає номеру документів Локальний кошторис, Зведений кошторисний розрахунок та інші розрахунки у складі Договірної ціни.
3. Договірна ціна складена в поточних цінах станом на 21.09.2020 року, а роботи виконуються в 2020 році, а також всі розрахунки до Договірної ціни складені 11.01.2021 року, а оприлюднення Спрощеної закупівлі відбулося 29.01.2021 року, що є грубим порушення Закону України "Про публічні закупівлі" статті 17, та ставить всіх інших учасників у неконкурентні умови.
4. Договірна ціна та розрахунки до неї не відповідають Оголошенню про проведення спрощеної закупівлі в частині Назви предмета закупівлі, а саме в відсутності коду з Єдиного закупівельного словника.
На основі вищевказаного вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ходикін В.М. та повернутись до розгляду пропозиції ПП "Альянспромтехсервіс", так як всі помилки знайдені в нашій пропозиції є неважливими, та не порушують нормативно-правові акти та Закони України, а також є найбільш економічно вигідним для Замовника торгів та для громади.
Також просимо розібратись як документи Спрощеної закупівлі були в розпоряджені
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
Система дала збій, тому не повністю була викладена Скарга.
Дата скасування:
01.03.2021 16:56
Вимога
Відхилено
Порушення при прийнятті рішення про відхилення
Номер:
4481d48a830346aabb262abc0c0e7499
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.a3
Назва:
Порушення при прийнятті рішення про відхилення
Вимога:
Розглянувши відповідь на вимогу про повернення до розгляду пропозиції ПП «Альянспромтехсервіс», маємо багато зауважень до відповіді замовника, а саме:
1. В акті обстеження є підпис і ПІБ директора дитячого садка, тому дублювання цієї інформації вважаємо недоречним.
2. Замовник не уточнив які саме роботи не відповідають в дефектному акті .
3. Різницю між назвою Календарний план робіт і календарний графік не впливає на суть цього документа.
4. Опис та висновки щодо підприємства ПП «Альянспромтехсервіс» ми вважаємо взагалі недоречними та непрофесійними, маємо набагато більший досвід робіт, який замовник міг перевірити через систему Prozorro.
5. Відповідь на вимогу була викладена за 1,5 години до кінцевого строку подання вимог , а саме в 22.30, що вважаємо недопустимим та указує на характер непрозорого та упередженого відношення до нас.
Всі зауваження мають неважливий характер та указують на упередженість до нас, а також на неефективне використання бюджетних коштів громади. Вимагаємо переглянути нашу пропозицію та прийняти її як найбільш економічну вигідну. У разі відсутності реакції на вимогу ми будемо звертатись до правоохоронних органів та антимонопольний комітет.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2021 23:26
Вирішення:
Після детального розгляду пропозиції учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" прийняте рішення відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону про відхилення пропозиції як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі є остаточним і перегляду не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПОВЕРНУТЕИСЬ ДО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ПП"АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
Номер:
00202c5bc5104b3c88f57451795d2f97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.c2
Назва:
ВИМОГА ПОВЕРНУТЕИСЬ ДО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ПП"АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС"
Вимога:
Шановний замовник згідно "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" по об'єкту: Капітальний ремонт групи та туалетної кімнати ЗДО № 33 ім. Ф.Фребеля, м. Херсон, вул. Ладичука, 123; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ПП"АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" подало всі документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження електронних документів в електронну систему закупівель. На кожен документ було накладено КЕП/ЕЦП , що відповідає Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Кожен документ завантажений у систему закупівель перевірено на сайті https://czo.gov.ua/verify, а КЕП/ЕЦП має дату, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа).
ВИМОГАЄМО ПОВЕРНУТЕИСЬ ДО РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ ПП"АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" та перевірити документи нашої пропозиції на сайті https://czo.gov.ua.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2021 14:39
Вирішення:
Після відкриття та перегляду документів учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" через сайт https://czo.gov.ua/ виявлені недоліки в підготовці пропозиції та невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- відповідно до пункту 9.1 додатка 3 до договору надається «Календарний графік виконання робіт», проте у своєму переліку пропозиції учасник ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" надає «Календарний план робіт», що не відповідає вимогам оголошення;
- найменування робіт і витрат, визначених у дефектному акті пропозиції учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" відрізняються від найменувань, зазначених в технічному завданні оголошення (додаток 5);
- відповідно до абзацу 2 Акту огляду об’єкту (обстеження) додатка 6 потрібно було вказати посаду та ПІБ представника закладу, в присутності якого було проведено обстеження (огляд) об’єкту, проте в акті огляду об’єкту (обстеження) учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" така інформація відсутня.
Додатково, враховуючи перелік обладнання, матеріально-технічної бази, невеликий штат працівників та малий досвід роботи учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС", у замовника виникають сумніви щодо спроможності виконання об’єму робіт, заявленого в оголошенні.
Керуючись вищесказаним та відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону пропозиція учасника ПП "АЛЬЯНСПРОМТЕХСЕРВІС" відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
a5e753cf9b10499aa6eb8c4b683eb296
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-007574-b.b1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
«29» січня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: Капітальний ремонт групи та туалетної кімнати ЗДО № 33 ім. Ф.Фребеля, м. Херсон, вул. Ладичука, 123; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-007574-b.
«11» лютого 2021 року відбувся аукціон.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ", проте учасник був дискваліфікований.
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" були надані всі необхідні документи, що підтверджують відповідність статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.
Проте згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 17 від «15» лютого 2021 року Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розглянувши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 17 від «15» лютого 2021 року, вважаємо його необґрунтованим, та таким, що підлягає перегляду враховуючи наступне.
По перше, відповідно до пункту 3 додатку 1 до оголошення:
«Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником)»
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" надано Рішення учасника № 08/12-20 від «08» грудня 2020 року про призначення на посаду директора Шагієва Максима Маратовича, надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якій підтверджено, що керівник Шагієв Максим Маратович, тобто ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" виконано вимогу Замовника.
По друге, відповідно до пункту 9 додатку 1 до оголошення:
«У разі якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.»
Тобто, уповноважена особа замовника навіть не орієнтується у власних вимогах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, так як зазначений пункт встановлює критерії надання документів для учасників, як планують залучення субпідрядників або не залучення субпідрядників в обсязі не менше 20%.
Що ж стосується учасників які планують або не планують залучення субпідрядників в обсязі менше ніж 20% вимог в оголошені та додатків до нього не встановлено.
Роз’яснюємо, що відхилення пропозиції виходячи з наведеного є дискримінаційною, враховуючи те що, якщо Замовнику необхідна була інформація щодо залучення/не залучення субпідрядника в обсязі менше ніж 20%, необхідно було встановлювати зазначені вимоги в оголошені та/або додатках до нього.
По третє, щодо належного рівня зображення в документах:
Уповноваженою особою замовника у Протоколі № 17 від «15» лютого 2021 року не вказано з якими саме документами ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ", уповноважена особа не змогла ознайомитись у зв’язку з нечітким та нерозбірливим зображенням.
Крім цього при необхідності, керуючись частиною п'ятнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник міг звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
По четверте, щодо відсутності на деяких сторінках документів підпису та печатки:
Повідомляємо, що чинним законодавством України не регламентований порядок засвідчення копій документів підприємств, установ, організацій, які віднесені до приватної форми власності.
Виключенням є лише ті документи, які віднесені до статті 75 Закону України «Про нотаріат».
До вказаного переліку не входить подання пропозиції до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника самостійно розширено свої повноваження, без врахування норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись частиною двадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ".
У разі не задоволення вимоги, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" буде змушений звернутися до суду за примусовим задоволенням вимог, що призведе до, судових витрат з боку комунальної установи, пов'язаних з розглядом справи в суді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2021 16:21
Вирішення:
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- відповідно до пункту 3 додатка 1 до оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів. У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" є рішення учасника № 08/12-20 від 08.12.2020 р. про призначення на посаду директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" Шагієва Максима Маратовича, проте відсутня інформація про підтвердження повноваження представника учасника на підписання документів;
- відповідно до пункту 9 додатка 1 до оголошення учасник має надати інформаційну довідку у довільній формі щодо залучення або незалучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" відсутні довідка або про залучення субпідрядника, або довідка про незалучення субпідрядника, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі;
- згідно з умовами закупівлі, визначеними в оголошенні, всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель та мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Проте у складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЕЛІТСТАНДАРТ" більшість відсканованих документів мають нечітке та нерозбірливе зображення для читання.
Статус вимоги:
Відхилено