-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600
код ДК 021:2015 – 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)
Прекваліфікація
від початку періоду пройшло 1 646 днів
35 527 279.49
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 213 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 213 000.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2021 14:03 - 01.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
adba768005c4440fa73f80d2195ec1f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.a4
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_UA-2021-01-29-001704-a_.pdf 26.02.2021 19:27
- Довіреність Скок А.О.pdf 01.03.2021 14:23
- Клопотання.pdf 01.03.2021 14:23
- Довіреність Скок А.О.pdf 09.03.2021 16:50
- Кульба Ю.В. 25.11.2020.pdf 09.03.2021 16:50
- Пояснення.docx 09.03.2021 16:51
- Пояснення.pdf 09.03.2021 16:51
- Додаткові пояснення.docx 10.03.2021 15:23
- Додаткові пояснення.pdf 10.03.2021 15:24
- Копія листа ТОВ СМАРТТЕНДЕР №222 ВІД 09.03.2021.pdf 10.03.2021 15:24
- Лист ВП ЗАЕС №83-5230 від 05.03.2021.pdf 10.03.2021 15:24
- Додаткові пояснення.docx 10.03.2021 15:25
- Додаткові пояснення.pdf 10.03.2021 15:25
- Копія листа ТОВ СМАРТТЕНДЕР №222 ВІД 09.03.2021.pdf 10.03.2021 15:25
- Лист ВП ЗАЕС №83-5230 від 05.03.2021.pdf 10.03.2021 15:25
- рішення від 02.03.2021 № 3841 + лист Замовнику.pdf 03.03.2021 12:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4923.pdf 15.03.2021 17:59
- рішення від 12.03.2021 №4923.pdf 17.03.2021 22:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2021 19:28
Дата розгляду скарги:
12.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 12:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.03.2021 22:08
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
bec28e5ae3db41099fb7feb3db5fd8dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.a3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_UA-2021-01-29-001704-a_.pdf 26.02.2021 11:52
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
01.03.2021 00:02
Вимога
Вирішена
Вимога про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
1577e733f03948bcbc0630fe23f17f03
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.b2
Назва:
Вимога про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації задля усунення дискримінаційних вимог та надати відповідні роз’яснення.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога UA-2021-01-29-001704-a.pdf 19.02.2021 10:30
Дата подачі:
19.02.2021 10:30
Вирішення:
Дана вимога найближчим часом буде розглянута за засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
щодо умов розрахунків
Номер:
cff26834b7164e6996d543c80dd6c7f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.b1
Назва:
щодо умов розрахунків
Вимога:
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2021 16:35
Опис причини скасування:
Зміст вимоги передбачений в чинній редакціі тендерної документації. Вдячні за поразуміння
Дата скасування:
18.02.2021 16:52
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга до АМКУ
Номер:
9fbf808b4f6d4b2e95582779bb9cd7a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.b7
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2021-01-29-001704-а_2_.pdf 18.05.2021 11:22
- рішення від 20.05.2021 № 11077 + лист Замовнику.pdf 21.05.2021 12:28
- інформація про перенесення розгляду скарги від 31.05.2021 № 9881.pdf 03.06.2021 10:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2021 № 13369.pdf 15.06.2021 18:09
- рішення від 14.06.2021 № 13369.pdf 17.06.2021 17:12
- Довіреність Скок А.О.pdf 24.05.2021 14:05
- Кульба Ю.В. 25.11.2020.pdf 24.05.2021 14:05
- Пояснення.docx 24.05.2021 14:05
- Пояснення.pdf 24.05.2021 14:05
- Довіреність Скок А.О.pdf 04.06.2021 12:10
- Додаткові пояснення.docx 04.06.2021 12:10
- Додаткові пояснення.pdf 04.06.2021 12:10
- Кульба Ю.В. 25.11.2020.pdf 04.06.2021 12:10
- Опис.pdf 04.06.2021 12:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2021 11:23
Дата розгляду скарги:
31.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 12:28
Дата прийняття рішення по скарзі:
17.06.2021 17:12
Задовільнена:
Так
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
fa5d98ceb267492b8eb02c7bc27a5bf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.b6
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2021-01-29-001704-а_2_.pdf 17.05.2021 15:35
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
19.05.2021 00:02
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
b3dcee03cff74b99a9c56fa91871c00e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-29-001704-a.b5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2021-01-29-001704-a__.pdf 02.04.2021 15:14
- 19-18.05626@_от_11.12.2020_правоприемники_РД.pdf 02.04.2021 15:14
- sou_naek_012_2012_zm_5.pdf 02.04.2021 15:14
- рішення від 06.04.2021 № 6952 + лист Замовнику.pdf 06.04.2021 18:21
- інформація про перенесення від 16.04.2021 № 6290.pdf 19.04.2021 10:34
- інформація про перенесення від 26.04.2021 № 7020.pdf 27.04.2021 14:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9458.pdf 29.04.2021 19:55
- рішення від 28.04.2021 № 9458.pdf 05.05.2021 20:52
- Довіреність Скок А.О.pdf 09.04.2021 10:11
- Кульба Ю.В. 25.11.2020.pdf 09.04.2021 10:11
- Пояснення.docx 09.04.2021 10:11
- Пояснення.pdf 09.04.2021 10:11
- п.3.1 від 07.05.2021р.doc 07.05.2021 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2021 15:17
Дата розгляду скарги:
16.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2021 18:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2021 20:52
Дата виконання рішення Замовником:
07.05.2021 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Задовільнена:
Так